Když se vrátili na hrad tak Abraxas, který do teď neměl tušení co se dělo v tom domě, který hlídal se rozloučil a odešel.
Hermiona s Tomem šli na kolej a usedli spolu ve společenské místnosti.
,, Jak ti je?'' zeptal se Tom , protože do teď toho tolik nenamluvili.
,, Je mi podezřele skvěle'' , odpověděla a podívala se na své ruce.
Tom ji za ruce chytil a podíval se jí do očí.
''jsme v tom společně Grang, Hermiono.''
Hermiona začala přemýšlet.
Je tohle to proč budoucnost dopadla tak jak dopadla? Je můj osud , žít po boku Toma? Jsem špatná tak jako Tom? A proto jsem ve Zmijozelu?,, Nad čím přemýšlíš? '' vyrušil její myšlenky Tom.
,, Jen nad tím, že co asi bude v budoucnosti. Kam tohle všechno vede Tome? ''
,, Chci se stát nejmocnějším čarodějem a mít vedle sebe tu nejchytřejší a nejkrásnější čarodějku Hermiono,tebe! ''Hermioně srdce znovu vynechalo úder ,neboť si uvědomila , co jí to vlastně řekl. To jí složil poklonu? On Voldemort?
,, Tome'' , řekla, ale byla přerušená.
,,Hermiono , teď budu mluvit já , víš , než si se tady objevila můj život se zdál prázdný, ale teď už vím , že budoucnost bude temná, vím o tom, našel jsem obraceč času a poté jsem si přečetl tvé myšlenky , i když musím uznat, že jsi se pokoušela je schovat velmi dobře , zaujalo mě to, že nemáš strach , proto jsem si o tobě zjistil více informací a vím , že nejsi mudlovského původu, sice jsi mi lhala o tom kdo jsi, ale postupem času jsem zjistil ,že ti mohu věřit. Dala jsi mi neporušitelný slib, který jsem chtěl ,aby jsem viděl,jestli ti mohu věřit ,nebo zda se mě pokusíš zabít.
Hermiono díky tomu slibu, jsi si vybrala svou budoucnost a to po mém boku a já tvé přání respektují a jsem rád, tak dlouho jsem na tebe čekal Hermiono''!Hermiona nevěděla co má říct, už jen proto ,že odhalil její budoucnost , její největší tajemství a měla trochu strach co může přijít ,ale uvědomila si jednu věc.
,,Jsme v tom společně, už navždy Tome!'' dívala se mu přímo do očí a on se pousmál.,,Neboj vím o tom jen já, ale také už se to nikdy nikdo nedozví a Hermiono , jsi pod mou ochranou , a když jsi se ptala na budoucnost, mám v plánu těch viteálů pro oba vytvořit více. Vytvořit je proto, aby nás nikdo nemohl ohrozit a my mohli společně žít.''
Hermionu to obměkčilo a stále se Tomovi dívala do očí a on jí.
,, Něco zkusím'' , zašeptal skoro neslyšně.
Poté se k ní naklonil a opatrně ji políbil.
Hermiona se polibku nebránila a ba naopak.
Spojila ruce za jeho krkem a polibek prohloubila.
Sama přemýšlela ,kde se stala ta změna. Kdy přesně začala mít sympatie k budoucímu černokněžníkovi? Ale musela uznat , že ten polibek byl skvělý.
,, Tak dlouho jsem to chtěl udělat Hermiono'' ,zašeptal jí do rtů.
Hermiona se do rtů usmála, ale nepřestávala.,, Neruším vás? '' zeptala se Valerie ,která právě sešla schody z pokoje.
Pár se rychle odtrl a Tom ji spražil Avadou pohledem.
,, Samozřejmě Blacková ,nechceš se třeba přidat? To teda rušíš '' , řekl výhružně ,ale Valerie se jen usmála.
,,Jen ti chci něco vzkázat, Grisha tě hledala celý večer , že prý , budu citovat , kde pak je můj Tomík, musíme se domluvit na společném oblečení na ples a také už ho potřebuju u sebe '' ,načež se začala smát.
,, Já s ní na žádný ples nejdu a už dávno s ní nic nemám'' , vyprskl Tom.
,, To doufám'' ,špitla Herm, která se nechtěla přidávat do rozhovoru.
,, Blacková ,až ji potkáš, vyřiď ji , že už svou paní mám'' ,udělal svůj typický úšklebek a poté líbl Hermionu do vlasů.
,,Je mi to jasné vy dvě hrdličky , ale přijde vám,že jsem sova, abych předávala vzkazy? Však jí to ráno u snídani můžete říct společně'' ,podezřele se na oba usmála a poté se odebrala k pokoji, ale ještě se před dveřmi otočila.
,, Dobrou noc vám přeji'', znovu se zasmála a poté odešla pryč.,,Já ti říkám, že jí prokleju do pekla a zpět,jestli ti nedá pokoj'' , řekla vážně Herm a složila si ruce na hrudi.
,, Ale drahá ,snad by si na ní nežárlila, nezapomínej ,jsme jen ty a já, už navždy '' , pousmál se a obejmul ji.
,, Ano navždy Tome! '' usmála se a přitáhla si ho do objetí ještě víc.
ČTEŠ
Nechť to láska zastaví /Tomione
Fanfic!!! DOKONČENO !!! Hlavní válka skončila. Harry Potter se dal na zlou stranu,přitom,když uvěřil,že pomocí Voldemorta může vrátit své rodiče ,nebo se s nimi aspoň setkat. Byl věrným zastáncem pána zla. Brumbál je mrtev a Hermiona se schovává ,aby ji s...