Newt óvatosan, az ágy széléhez kapaszkodva lábra állt, hogy közelebb léphessen Eddie mellé. Megfontolt mozdulatokkal az asztalra támaszkodott,a szemeit ide-oda kapkodta a sok videófelvétel és megannyi adat között.
- Ezeket..mégis..de hogyan szereztétek? - zavartan fordult hátra egyenesen Igorra vetve tekintetét.
- Bosszút akartunk. Minden létező szervert, amit csak lehetett feltörtünk, azért hogy a VESZETT-en fogást találjunk. Így találtuk meg Napkitörés előtti videókat. Hírműsorok, természetfilmek, sportközvetítések, titkos katonai felvételek és sorolhatnám... Néhány projekt dekódolása viszont komolyan meghaladta a tudásunkat - Willie vette át a szót, miközben hiányzó szemegolyója helyét ujjaival megérintette.
- Rengeteg emlék öntött el minket, eszünkbe jutatta milyen is a normális, igazi élet. Iskolába járni, játszani a barátokkal a kertváros utcáján..és a családunk. Ami nincs többé. - komorrá vált mindegyikük arca, a Parancsnok ezt egy mély sóhajtással kísérte.
Prue, a háttérben ülve figyelt és hallgatott. "Milyen szép volt minden. Sose gondoltam, hogy ilyen felvételek léteznek....Kár, hogy nem emlékszem. Csak az Utolsó Városbéli életemre. Apám sose mesélt nekem. "
Épp egy fesztiválról szóló mozgókép került a képernyőre. Newt ujjaival finoman megérintette a készüléket, mintha ezzel, abba a régmúlt világba tudná teleportálni önmagát. Mosolygó, táncoló emberek. És zene. A fiú is elmosolyodott, miközben könnyek indultak el a szemeiből. "Még táncolni sem tudok, igaz, eddig nem is volt úgy lehetőségem rá. Bárcsak ilyen lenne még a Föld".
- Milyen boldogok és mennyi élet. - válla felett a lányra nézett, aki csillogó írisszel és örömöt sugárzó arccal tekintett vissza.
- Volt. - szólt a csendben Eddie,kirángatva őket az ábrándozásból- Srácok! Ami ezután jött, az a legdurvább. Úgy értem a katasztrófa után. - majd átkapcsolt és egy halom adatmennyiség pörgött, míg végül megállt. - A Kitörés vírus, nem... fúúú...nem önmagától terjedt...Beindították.
- Ezt meg hogy érted? Azt akarod mondani, szándékosan terjesztétték a vírust? De miért tettek volna ilyet? És ki? - Prue felpattant a háttérből, idegesen mutogatva a monitorra Eddie-nek támadt. Newt közben a derekát fogva igyekezett csitítani a lányt. Körülöttük megjelent a másik három férfi is.
- Állj le Prue! Biztos elmondják, csak higgadj már le! - A lány ekkor kapott észbe, hogy a fiú erősen fogja a csipőjénél, hátranézett szúrós tekintettel.
- Te meg mit fogdosol?? - Newt ijedtében elkapta a kezeit onnan és feltartotta megadóan , nehogy kapjon egy hatalmas nyaklevest emiatt,ami a sérülései miatt éppen nem hiányzott volna.
-Harcias a pindurka barátnőd, hallod! - nevette el magát Igor, majd a többiek is követték példáját.
Két fiatal pedig ott állt némán és vörösen. Megszeppenve Newt a takarkóját vakargatta.
- Nem a barátnőm! De inkább térjünk vissza erre az egész vírus elindítása dologra. Na meg persze a.... mi is?... ja.. Árnyékzónára - a fiú gyorsan témát is váltott, Willie behajolt Eddie mögül az asztalhoz, a billentyűzeten ütött egy gombot, amire megjelent pár kép, amin emberek voltak és mellettük a nevük és még több adat.- Ők adták ki a parancsot, - Prue-ék szájtátva nézték a monitort és Willie-t amint regélni kezdett - a katasztrófa után 1 évvel. Az erőforrások fogytak és úgy gondolták csak akkor menthetik meg az emberiséget, ha megtizedelik a túlélőket. A számításaikon csorba esett, nem gondolták, hogy a vírus mutálódni és futótűzként fog terjedni. Ellenszer a fasorban sem volt. Ennek már 13 éve, gyerekek. Akiket itt láttok, mind halottak. - fejezte be ezzel a mondattal és kortyolt a fura löttyből amit a kezében tartott.
- Ezt nevezitek Árnyékzónának? Hogy szándékos a Kitörés? - a lány erre a következtetésre jutott fejben, de a többiek arcán látva a meglepettséget, kétségei támadtak.
- Nem - lépett elő Mark - az Árnyékzóna az a kísérlet, amiben mi vettünk részt. Állítólag a VESZETT tudta nélkül működött, az árnyékban,ha értitek. De ez szerintünk hazugság! Olyan nincs amiről Ava Paige ne tudott volna!.... Később, a forrásaink szerint, még két gyereken próbálkoztak, az hogy sikerült-e vagy sem, nem tudjuk. Eltűntek.
- Azt tudjátok, ki vezette ezt? - Newt kíváncsi lett, mivel az álma és az információk között van kapcsolat. És lehet ő maga az egyik gyerek, akiről beszéltek.
- Dr. Paul Reed - a lányban meghűlt a vér, tisztában volt ki az. "A két fiola. Ebben van az ellenszer! Apa mégsem volt igazán a VESZETT tagja." Aztán bevillant neki még valami: "Newt. Ő az egyik gyerek. Ez tuti!... Ajjaj!! Eszébe fog jutni neki a nevem!"
Newt pörgette magában a dolgokat és végül rájött: "Várjunk csak! Reed. Paul. Ez nem lehet igaz! Prue...Reed. Hát persze! Az ő lánya! Most már kezdem érteni!" A fiú igyekezett pókerarcot vágni, hogy megtudta a lány egyik titkát. "Most már végképp érdekel, hová akar eljutni a kiscsaj!"
- Mára ennyi elég volt! Ideje aludni! Ti ketten kaptok kaját és ágyat. Gondolom egy ágy elég lesz nektek. - A Parancsnok kiosztotta az ukászt, mire elindult volna Prue megbökte a hátát, amire visszafordult.
- Két fekhely kell, nem vagyunk egy pár! - ölbe tett kézzel jelentette ki a lány.
- Ok. Egyetek, aztán Newt velem jön. Te pedig nyugodtan itt alhatsz, senki nem fog bántani. - a lány viszont most döbbent rá, hogy konkrétan öt hímnemű veszi őt körül, akik közül egyiket sem ismeri igazán, a szőke fiút is alig.
"Atyaég. Egy kicsit sem tudnék aludni, tudva bármelyik rámtörhet míg alszok"- Ne aggódj te lány. Egy ujjal sem érünk hozzád- Mark kaján vigyora egyáltalán nem tetszett Prue-nak és Newt is észrevette ezt:
"Valami nem stimmel ezzel a Mark-al... Jobb lesz ha éber maradok"Sziasztok! Ígéretemhez híven itt a folytatás 😃 ösztönzőleg hatott rám, hogy szeretitek ezt a történetet és íme, megszületett az új rész. 😃
Aki olvasta a Halálparancs c. könyvet, annak pár mondat ismerős lesz. 😃
További szép napot! 😃😚
YOU ARE READING
Árnyékzóna - (Newt)
FanfictionA Halálkúra után... Egy titokzatos lány a VESZETT központjából rohan ki még éppen az összeomlása előtt. A zsebében két fiola lapul, amit mindenáron el kell juttatnia valakikhez. Az Utolsó Városban a káosz és az erőszak lett az úr. De nem állhat meg...