Ahogy közeledtek Eric-ék felé, Newt egyre idegesebb lett. Érezte, hogy baj van, ez kelepce,de inkább hallgatott. Mérges volt Prue-ra is, mivel ugyanolyan meggondolatlan, mint mikor a régi, romos szállodánál megálltak. Az ott átélt események mélyen az elméjébe vésődtek.-Miért nem hallgatsz rám? Emlékszel mi történt legutóbb? - állította meg a fiú,aki nem csak nem tudta szó nélkül hagyni, hogy a vesztükbe mennek.
Prue gondolkodóba esett, miszerint a fiúnak igaza van. Ő csinált hülyeséget akkor is. Viszont mi van, ha most téved?
-Oké. Ha van jobb ötleted, hadd halljam. - felhúzott szemöldökkel, cinikusan kérdezett vissza.
-Hát egyenlőre nincs semmi tervem, de…. - mondatát nem sikerült befejeznie, mivel a lány rámordult azon nyomban.
-Akkor siessünk! Eric és Eddie már várnak! Eric mindig is mellettem volt! Ő a mentorom és a legjobb barátom! Nem hagyom cserben őt sem! Ahogy téged sem hagytunk! - kék szemei a villámokat szórták a szőkeség felé, majd szembefordult és elindult tovább, egyenesen,Newt pedig nagyot sóhajtva, kényszerből követte őt.
Megérkeztek a hangár szellőző nyílásához, mivel túl magasan volt, így Newt mászott le elsőnek, hogy majd ő elkapja a lányt.
Prue elhűlve forgatta a fejét a rengeteg harci helikopter és vadászrepülő között. Komoly technika tárult elé, ami számára is teljesen ismeretlen volt.
-Hol vannak az emberek? - Newt-nak hiányoztak a sürgő-forgó katonák és tudósok hada, ami akkor volt,mikor ide érkezett.
A lánynak is feltűnő volt az a kihaltság, csak a cipőjük apró súrlódás hallatszott a szürke beton padlón.
-Newt? Be kell vallanom valamit. - fogta meg a fiú karját, ezzel szembefordítva saját magával,aki meglepett arccal nézett vissza. - Bököttül…..igazad….volt!-hangjában érződött a rettegés, amelyet remegő ajkai csak tetézte.
Kisebb csörömpölés hangja csapta meg a fülüket, amitől mindketten összerezzentek és a zaj irányába fordulva, Newt egész testével a lány elé állt, ezzel védve őt, bármilyen veszélytől.
-Itt a pisztolyom. Vedd el. - Prue odacsúsztatta a fiú kezébe a nála lévő fegyvert, amit a zaj felé tartott, készen állva a lövésre.
-Ne lőj! Mi vagyunk! - araszolt elő feltartott kézzel rejtekéből Eddie, majd mögötte felbukkant Eric is.
Newt viszont valamiért nem igazán akarta leengedni a fegyvert. Bizalmatlanul figyelte a mozdulatokat, ami az útvesztőben és az azt követő harcoknak köszönhető kialakult benne.
-Newt…engedd le. - Prue a fiú karját igyekezte lenyomni. Kezdetben ellenálló, majd megadta magát a lány kérésének.
-Kinyitjuk a hangár tetejét és ezzel géppel elhúzzuk a csíkot. - ecsetelte Eric a tervet.
-Ennyire egyszerű lenne? Nektek nem tűnt fel, hogy rohadtul nincs itt senki? - A fiú karjait széttárva egyik kezében a pisztollyal esett a két férfinak.
-De feltűnt! Azért húzzunk el! - Eddie szokásos habitusában esett Newt-nak, majd az kisebb vita abbamaradt, mikor koppanásokra figyeltek fel mind a négyen.
Ütemes, mély tapsolást is lehetett hallani a koppanás felől. Nem túl meglepetten, Carlos-t és Emma-t vélték felfedezni, ahogy közeledtek feléjük.
-Hova-hova? Tán nem el akartatok szökni? - lekezelő hangnemben szólalt meg a vöröshajú nő.
-Felőlem mehettek, de Newt és Pruedence maradnak! - kaján vigyorral az orra alatt dörmögött az öreg.
-Azt már nem! Mind elmegyünk innen vén aggastyán! - célba véve Newt a pisztollyal a nőt és Carlos-t kiabált, hangjával betöltve az egész teret.
A vénség és Emma csak önelégülten vigyorgott, a fiú nem értette miért, mire egy kattanást hallott a füle mellett és hideg fém koppanását érezte a koponyáján. Sarah termett mellette, fegyvert fogva Newt fejéhez. Majd óvatosan körbenéztek a többiek is, látva a legalább ötven katonát, akik gránátvetőt fognak rájuk, közelebb araszoltak egymáshoz.
Mire felócsúdtak, már térdre kényszerítették őket, mindannyiuk kezeit hátra fogták és csuklóik körül már tekerték is a durva köteleket.
-Nyugodj meg, Csillagszemű- sziszegte fogai között Newt a kétségbeesett lánynak, aki segélykérően nézett vissza rá…..
….a bombák viszont hamarosan robbannak.
Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyit késtem az új résszel.
Remélem tetszeni fog Nektek! 😊
STAI LEGGENDO
Árnyékzóna - (Newt)
FanfictionA Halálkúra után... Egy titokzatos lány a VESZETT központjából rohan ki még éppen az összeomlása előtt. A zsebében két fiola lapul, amit mindenáron el kell juttatnia valakikhez. Az Utolsó Városban a káosz és az erőszak lett az úr. De nem állhat meg...