VIII. Éjszaka

1K 67 8
                                    


Miután megették a fejadagjukat, ami egy-egy konzervből állt, Newt a fegyveresekkel tartott, míg Prue a vezérlőteremben lévő priccsen vackolta be magát.

- Aludd ki magad te lány. Ne izgulj. Magadra zárhatod az ajtót ha félsz, bár nincs mitől tartanod. - Eddie barátian rámosolygott, mielőtt becsukta maga mögött a rozzant ajtót.

Elindultak egy kis folyosón, ahol a világítás elég gyér volt. Egyre távolodtak Prue-tól, aminek a szőke fiú nem igazán örült. Majd jobbra fordultak egy másik folyosóra, amin két oldalt sok ajtó volt egymás után, rajtuk számok, amik néhol félig lecsüngve csak lógtak. Minden olyan egyformának tűnt Newt számára. Lépteik alatt veszettül nyikorgott a padló.

-Itt te fogsz aludni. Ha gond van, kiállts. Mi a többi szobákban alszunk. - Mondta Mark és betessékelte Newt-ot,aki bizalmatlanul nézett vissza rá.

- Kölyök, tisztában vagyunk vele, hogy nem bízol bennünk. De még mindig jobb itt aludni, mint kint az ég alatt, hisz... - Eddie megint nem bírta befejezni a fiúnak intézett szavait, mivel közbe vágott egyből.

- Tudom milyen a kint lét! Elég időt töltöttem ott! - mordult rá egyenesen. - Köszönjük a szállást és a kaját, de amint lehet, holnap tovább is megyünk. Jó éjszakát! - Majd magára csukta az ajtót.

A szobában ugyanolyan ágy volt, amin korábban találta magát. A mennyezetről vezeték lógott le, a végén egy villanykörte, ami halovány fényt adott. Jobbra, egy kis fiókos komód. Newt furcsállta a berendezést, de fáradtsága erősebb volt, mint hogy ezen mélázzon. Hanyatt feküdt az ágyon a plafont bámulva gondolta végig az elmúlt pár napot, az álmait, amiről most már határozottan tudta, emlékek az Útvesztő előttről.

Prue csak forgolódott, félt, hogy bármikor bejöhet rajta valamelyik fickó. Igaz a reteszt elhúzta, de ez harmatgyenge zárási mód, egy rúgás és bent is van az illető. Ezen túltéve magát, ő is agyalt a történteken és ami kiderült. "El sem hiszem mit művelt az apám. Ezek az emberek őt gyűlölik a legjobban. Jobban, mint magát a VESZETT-et. Még szerencse, hogy nekik nem a teljes nevemen mutatkoztam be. Azonnal golyót kaptam volna."
Sóhajtott egy nagyot, és a fiúra gondolt:"Newt...hát ezért gyógyult meg. Biztosan. A kísérletben részt vett, de törölték az emlékeit, válaszokat akar....vajon feltűnt neki a közös vezetéknév? Tuti. Ennyire nem hülye. Kérdőre fog vonni" .. A lánynak egyre jobban ragadtak a szemei lefelé, míg végül el nem nyomta a kimerültség.

***
Prue magzatpózban feküdve, aprókat szuszogva aludt, takaróját az orráig húzta. A fehér, üres képet mutató monitorok fénye tette világossá a helységet. Síri csend honolt. Félálomban volt, mikor egy kis kattanást hallott, de úgy volt vele, biztos a gépek adják ki magukból a hangot. Csukott szemén keresztül egy árnyék elsuhanását vette észre, felnézett félig, de nem látott semmit. "Képzelődöm". Viszont az árnyék,pár pillanat múlva már konkrétan előtte állt, eltakarva a fényt. Prue újra kinyitotta szemeit résnyire és egy alakot vélt felfedezni pontosan az ágy mellett.

- Newt? Te vagy az? Már reggel van? - kómás hangon kérdezte, de nem jött válasz. Majd tett még egy próbát, a fejét kicsit felemelte. - Szólalj már meg, hallod? - érdes szuszogás töltött be mindent, és fura szag terjengett, itt már észbe kapott, valaki más az. - Te nem ő vagy! - ugrott fel - .. Newt! Segí... - mire tovább kiabált volna, az addig ismeretlen rávetette magát és durva tenyerét az ijedt lány szájára tapasztotta....

Húsvét alkalmából gyorsan hoztam még egy részt Nektek!
Legyen szép napotok! 😉😎

Árnyékzóna - (Newt) Onde histórias criam vida. Descubra agora