(2)Uni

3.6K 136 0
                                    

Chan-ဟာကွာ......​တောက်​!..​နောက်​ကျ​နေပါပီဆိုကား​တေကလည်းကျပ်​လိုက်​တာ.....

Chanyeol....သူ​တော်​တော်​စိတ်​တို​နေပီ...ဒီ​နေ့ကသူ့ရဲ့အသည်း​လေးkoreaကိုပြန်​ရောက်​မည်​ဆိုလို့သွားကြိုမည့်​အ​ရေးမနက်​ကအိပ်​ယာထ​နောက်​ကျတာရယ်​ကားကျပ်​တာရယ်​ပေါင်းကာ​တော်​တော်​လေး​နောက်​ကျ​နေပီဖြစ်​သည်​.....

~I am falling in love four seasons with you....~
Chan-Hello သဲ​လေး
Girl-..........
Chan-ommကိုယ်​အိပ်​ယာထ​နောက်​ကျသွားလို့....miyanခန​လေး​စောင့်​နော်​သဲ​လေး....ကိုယ်​လာ​နေပီ.....
Girl-...........
Chan-ခန​လေး​နော်​သဲ​ရောက်​တော့မယ်​....ဒါပဲ​နော်​သဲ​လေး...
Chanyeol..phကို​ဘေးဘက်​ခုံ​ပေါ်ပစ်​တင်​လိုက်​ကာလမ်းချိုး​လေးကို​ကွေ့လိုက်​ချိန်​ရုတ်​တရက်​ကား​ရှေ့​ပေါ်လာ​သောစက်​ဘီး​လေးနဲ့ချာတိတ်​...

........ကျွီးးးးးးးးး..........

Chanyeolဘရိတ်​အမြန်​အုပ်​ကာချက်​ချင်းပဲကား​ပေါ်ကဆင်း၍ကား​ရှေ့ကချာတိတ်​ဆီ​ပြေးသွားမိသည်​............

Baekhyun.....;
ကျ​နော်​အေး​ဆေးစက်​ဘီးနင်​ကာလမ်းချိုးကိုအ​ကွေ့ရုတ်​တရက်​ဝင်​လာ​သောကားကြီး​ကြောင့်​လန့်​ကာစက်​ဘီးတခြားလူတခြားလဲကျသွားသည်​....လူက​တော့ဘာမှမဖြစ်​ပေမဲ့...အနည်းငယ်​လန့်​ဖျန့်​သွား၍စိတ်​တိုတိုနှင့်​အော်​မည်​ဟုပြင်​ပြီးမှကား​ပေါ်မှဆင်းလာ​သောထိုလူကိုမြင်​ပြီးသည့်​တခနကျ​နော်​မှင်​သက်​နေမိသည်​.........​ချောလွန်းသည်​...အရမ်းကိုခန့့်ညားသည်​အရပ်​ထောင်​ထောင်​မောင်း​မောင်း..နားရွက်​ကားကားနှင့်​သူသည်​ကျ​နော့်​မျက်​လုံးထဲနတ်​သားတပါးအလားပင်​........

" ဒုတ်​....ဒုတ်​.....ဒုတ်​....."

ဘုရား​ရေ.....သူကိုဒီတိုင်း​လေးကြည့်​နေတာကိုပင်​ကျ​နော့်​ရင်​ခုန်​သံ​တေမြန်​ဆန်​လာမိ​နေပီ.....
ကျ​နော်​သူ့ကို​ငေးကာ...​အ​တွေးများ​နေတုန်း....

Chan-​ဟေ့...​ဟေ့...ချာတိတ်​...ချာတိတ်​
B-ဗျာ....ဗျာ.....
Chan-Miyan...ဘယ်​နားထိမိသွား​သေးလဲကိုယ်​ရုတ်​တရက်​ကြီး​ကွေ့လိုက်​မိလို့ချာတိတ်​ကိုမမြင်​မိဘဲ....
B-............
Wow.....ကျ​နော့်​နတ်​သားကြီးကရုပ်​တင်​ချော​မောခန့်​ညား​နေတာမဟုတ်​ဘူးဗျအသံ​လေးကလည်းချစ်​လိုက်​တာသြရှရှ​လေးနဲ့......
Chan-​ဟေ့.....ချာတိတ်​ရရဲ့လားမင်းအရမ်းလန့်သွားတာလားးး
B-ခင်​....ခင်​ဗျာ....
Chan-​အော်​ငူငူကြီးဖြစ်​နေလို့မင့်​ကြည့်​ရတာ....ဘယ်​နားနာသွား​သေးလဲလို့.......
B-ဗျာ......ဟုတ်​ကျ​နော်​ဘာမှမဖြစ်​ပါဘူးဗျ....
Chan-​သေချာလို့လား....မင်းဘယ်​သွားမလို့လဲကိုယ်​လိုက်​ပို့ရမလား......
B-ရပါတယ်​ဗျကျ​နော်​ကဒီ​ရှေ့က​ကျောင်းကပါလိုက်​ပို့ဖို့မလိုပါဘူးဗျ.....
Chan-Ok​လေအာ့ဆိုကိုယ့်​ph noကဒ်​လေးယူထားလိုက်​ပါမင်းတ​နေရာရာကအဆင်​မ​ပြေဖြစ်​လာရင်​ကိုယ့်​ကိုph​ခေါ်လိုက်​ပါကိုယ်​ဆေးခန်းလိုက်​ပို့​ပေးပါ့မယ်​...ခု​တော့ကိုယ်​အ​ရေးကြီးကိစ္စ​လေးရှိလို့ခွင့်​ပြုပါဦး
B-Nae...ဟုတ်​ကဲ့...
Chanyeolလည်းကား​ပေါ်တက်​ကာလိုရာကိုသွားပြီဖြစ်​၍Baekhyunလည်းအခုန်​လွန်​နေ​သောသူ့ရဲ့ရင်​ဘတ်​လေးကိုအုပ်​ကိုင်​ကာပြုံးရင်းးနှလုံးသား​လေး​ရေမင်းရဲ့ရင်​ခုန်​သံပ်ိုင်​ရှင်​ကို​တွေ့ပြီထင်​ပဟု​တွေး​နေမိသည်​....

B-Chanyeol....Park chanyeolတဲ့လားပြီးပြည့်​စုံလိုက်​တာ.....Hyung Chan ...omm ဟုတ်​တယ်​...hyung chanလို့ပဲမှတ်​ထားလိုက်​မယ်​
လို့ဆိုကာBaekhyunသူ့ဖုန်းထဲသို့Chanyeol ph noကဒ်​ထဲကph no​လေးကိုမှတ်​ရင်းပြုံးကာ​ရေရွတ်​မိပြန်​သည်​.........

Hyung chanရယ်​...ခင်​များဗျာ​တော်​တော်​ဆိုးတယ်​အခုခန​လေး​တွေ့လိုက်​ရတာကိုကျ​နော့်​မှာရင်​ခုန်​လွန်းလို့ရူးရလ်ိမ့်​မယ်​.......
အ​တွေးလွန်​ပြီးကာမှBaekhyun​ကျောင်းတက်​တော့မည်​ကိုသတိရကာစက်​ဘီး​လေးကိုအမြန်​အ​ပြေး​လေးတွန်းရင်းမျက်​နှာချင်းဆိုင်​က​ကျောင်းဝန်းထဲကို​ပြေးဝင်​လိုက်​သည်​......​တော်​သေး...​ကျောင်းတံခါးပိတ်​ခါနီး​လေးမီသွားလို့.......​ကျောင်း​ပေါက်​ဝမှာ​စောင့်​နေ​သောဆရာ​တေရဲ့အကြည့်​ကို​ရှောင်​ဖယ်​ကာစက်​ဘီး​လေးကို​နေရာတကျထား၍အခုန်​မြန်​နေ​သောရင်​ကိုထိန်းသိမ်းကာ​စာသင်​ခန်းထဲကို​ပြေးဝင်​ခဲ့​တော့သည်​.......

ဆက်​ရန်​.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now