(14)Uni

2.4K 104 0
                                    

မနက်​စော​စောကျ​နော်​နိုးလာ​တော့လုံးငယ်​ဘက်​တချက်​ကြည့်​မိသည်​.......အပူအပင်​ကင်းစွာအိပ်​ပျော်​နေ​သောက​လေး........အိပ်​ယာမှထကာ​ရေချိုးခန်းထဲသို့သာတန်းဝင်​ခဲ့လိုက်​တော့သည်​............ကိုယ်​လက်​သန့်​စင်​ပြီးထွက်​လာ​တော့လုံးငယ်​ကိုနှိုးဖို့ပြင်​နေတုန်းမြည်​လာ​သောph.....

Chan-Nae omma....

B omma-..........

Chan-အာ.....ကျ​နော်​က​ကျောင်းပိတ်​ရက်​ကို​မေ့​နေတာ....အာ့ဆိုကျ​နော်​မနှိုးခဲ့​တော့ဘူးommaလာမှပဲနှိုးလိုက်​တော့​နော်​.....ကျ​နော်​အလုပ်​သွားရ​တော့မှာမို့........

Chanyeol.....byun ommaနဲ့ph​ပြောပြီး​တော့companyသွားဖို့ပြင်​ဆင်​နေတုန်းလှုပ်​လှုပ်​နှင့်​နိုးလာ​သောအ​ကောင်​ငယ်​လေး.....chanyeolမျက်​နှာကိုပြန်​တည်​လိုက်​ကာကြည့်​လိုက်​တော့....
မဝံ့မရဲ​လေးဖြင့်​အသံ​လေးတိုး​နေကာ.....

B-hyung....companyသွား​နော့မလို့လား.....

Chan-omm

လို့သာပြန်​ပြောပြီးလှည့်​ထွက်​ခဲ့လိုက်​သည်​.....ဒီ​နေ့တရက်​တော့မင်းကိုအပြစ်​ပေးပါရ​စေက​လေးငယ်​......

Baekhyunနိုးလာ​တော့ခန္ဓာကိုယ်​က​နေရတာအဆင်​မ​ပြေသလို​ခေါင်း​တွေကလည်းထိုးကိုက်​နေသည်​....မျက်​လုံး​တေကိုအားစိုက်​ဖွင့်​ကာကြည့်​လိုက်​တော့အလုပ်​သွားဖို့ပြင်​ဆင်​နေသည့်​hyung.....စကားလှမ်း​ပြောမိ​တော့လည်း....လည်​ချောင်းကထိုးခွဲထားသလိုနာကျင်​လွန်းတာမို့....တိုးတိုး​လေးသာထွက်​သွားသည်​.......ကျ​နော်​နေမ​ကောင်းဘူးhyungရယ်​လို့​ပြောချင်​လိုက်​တာဗျာ........ဒါ​ပေမဲ့ အခွင့်​အ​ရေး​လေး​တောင်​မရခဲ့ပါဘူးစိတ်​ဆိုး​ပြေ​သေးပုံမ​ပေါ်သည့်​hyungကommတလုံးသာ​ပြောသွားပြီးထွက်​သွားသည်​.......ဝမ်းနည်းလိုက်​တာ..............baekhyunမထနိုင်​သည့်​အ​ခြေအ​နေမို့အိပ်​ယာထပ်​ပြန်​လှဲကာမျက်​လုံးများမှိတ်​ထားလိုက်​သည်​......

B omma-လုံးငယ်​ရေး.....သား​လေး......

A-အ​ပေါ်ထပ်​ကအခန်းထဲမှာပါမမကြီး......မနိုး​သေးဘူးထင်​ပါတယ်​....

B omma-အာ့ဆိုကျမသွားနှိုးလိုက်​ဦးမယ်​.....ဒီမယ်​သားတို့ဖို့အရံဟင်း​တေလုပ်​လာတယ်​.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now