(4)Uni

2.3K 116 0
                                    

P mama-Byun omma....လုံးငယ်​ကော....
B omma-ခန​နေ​ကျောင်းက​ပြန်​ရောက်​တော့မှာပါpark mamaရဲ့....တကယ်​ပါပဲ​ရောက်​တာနဲ့လုံးငယ်​ကိုပဲအရင်​မေး​တော့တယ်​.....
P mama-လုံးငယ်​လေးကိုလွမ်း​နေလို့ပါ​တော်​....၂လ​ကျော်​လောက်​မ​တွေ့ရ​တော့ပိုလွမ်း​နေတာက​လေးကို......
B omma-လုံးငယ်​ကလည်း​မေးပ​တော်​....​omma အန်​တီparkအလည်​မလာဘူးလားဆိုပြီး​အမြဲ​မေး​နေတာ.......ဒါနဲ့ဟ်ိုလ​တွေတုန်းက​နေမ​ကောင်းလို့လားဟင်​အိမ်​ကိုအလည်​ပေါ်မလာလို့စိတ်​မပူ​နေတာဖုန်းဆက်​တော့လည်းဆက်​မရနဲ့.....
P mama-ဟုတ်​ပါရဲ့....ကျမလည်း​လေommonie​နေမ​ကောင်းဘူးဆိုတာနဲ့ရုတ်​ချည်​Busanကိုလိုက်​သွားလိုက်​ရတာ....အ​ကြောင်းမကြားခဲ့ရဘူးByun ommaကို....ဟို​ရောက်​တော့လည်းဖုန်းလိုင်းကမမိ​တော့ဆက်​လို့မရတာနဲ့ခုမှပဲလာ​တွေ့ရ​တော့တယ်​...
B omma-ဟုတ်​လားး....ommonie​ရောသက်​သာရဲ့လားး
P mama-သက်​သာပါတယ်​....အရမ်းဆိုးဆိုးကြီးမဟုတ်​ပါဘူးလူကြီးဆို​တော့လည်းနဲနဲ​နေလို့ထိုင်​လို့မ​ကောင်းတာပါ
B omma-​တော်​သေတာ​ပေါ့......​နောက်​ခါသွားရင်​ကျမလည်း​ခေါ်​နော်​ommonieနဲ့ကမ​တွေ့တာကြာ​နေပြီ​လေ........
P mama-​ခေါ်မှာပါ​တော်​......လုံးငယ်​လေးကိုပါ​ခေါ်သွားပြီommonieကိုသူ့​မြေသမက်​လေးသွားပြရဦးမှာ.....
B omma-ဒါ​ပေါ့....ပြရမှာ​ပေါ့ommonieကို....သူ့​မြေသမက်​စပ်​စလူး​လေးကို.....

.........Byun ommaနဲ့park mamaတို့ဧည့်​ခန်းထဲတွင်​စကားလက်​ဆုံကျ​နေချိန်​.....

B-omma...​ရေ.....ommaသားပြန်​လာပြီ.....
B omma-ommaဧည့်​ခန်းထဲမှာလုံးငယ်​ရေ....လာကြည့်​ပါဦးဘယ်​သူ​ရောက်​နေလဲလို့....

Baekhyunလည်းဖိနပ်​ကို​သေချာချွတ်​ကာဖိနပ်​စင်​ပေါ်တင်​လိုက်​ပြီးဧည့်​ခန်းထဲသို့ဝင်​လိုက်​ချိန်​တွေ့လိုက်​ရတဲ့သူ​ကြောင့်​အားရဝမ်းသာစွား​ပြေးဖက်​မိသည်​....

B-အန်​တီpark....အန်​တီpark...ဘာလို့ခုမှလာတာလဲသားကလွမ်း​နေတာကို....
P mama-အချွဲ​လေးအန်​တီparkလည်းလွမ်း​နေတာပါ​တော်​.....
B-အွန်းးးးး

Baekhyunအန်​တီparkကိုပိုတိုးလို့ဖက်​ထားလိုက်​သည်​........

B-အန်​တီparkသားအတွက်​မုန့်​ပါလားး
P mama-ပါပါတယ်​တော်​အများကြီးပါ.......
B omma-သားကအန်​တီparkထက်​မုန့်​ကိုပိုလွမ်း​နေတာ....ဟုတ်​တယ်​မို့လာ....မညာနဲ့​နော်​.....
B-ဟုတ်​ပါဘူးommaကလည်း....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now