(9)Zaw

1.9K 85 0
                                    

Chan-ဒါလံုးဝမျဖစ္​ႏိုင္​တာပဲmama ......

Chanyeolစိတ္​႐ႈပ္​​ေထြးစြာpark mamaကို​ေျပာလိုက္​သည္​.......ဟုတ္​သည္​​ေလ​ေတြ႔တာမွသံုးရက္​မျပည္​့​ေသးတဲ့ဟိုခ်ာတိတ္​နဲ႔​ေပးစားမည္​တဲ့.....

P mama-ဘာကိုမျဖစ္​ႏိုင္​တာလဲသား.....ဒ​ီ​ေခတ္​ႀကီးထဲမွာဒါကိုအမ်ားကလက္​ခံ​ေနၾကၿပီ......​ေဟာခုဆိုက​ေလးယူလို႔ရသည္​ထိတိုးတက္​​ေနတဲ့​ေခတ္​မွာမင္​းကဘာက္​ုမျဖစ္​ႏိုင္​တာလဲ.......

Chan-mama....သား​ေျပာခ်င္​တာအာ့မဟုတ္​ဘူး.....ခုဟာကသားတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕​ေ႐ွ႕ဆက္​ရမယ္​့ဘဝ......mamaတို႔ကသ​ေဘာတူ​ေပမယ့္​သားအခ်စ္​မပါတဲ့အိမ္​​ေထာင္​​ေရးကိုမတည္​​ေဆာက္​ခ်င္​ဘူး.......

P mama-ဒါက​ေတာ့သားရယ္​မင္​းတို႔ၾကာရင္​ခ်စ္​သြားၾကမွာပါ.....

Chan-မဟုတ္​ဘူးmama....ၿပီး​ေတာ့သားမွာရည္​႐ြယ္​ထားတဲ့သူ႐ွိတယ္​....

P mama-ဘာ​ေျပာတယ္​....Park chanyeol.....

Chan-ဟုတ္​တယ္​.....သားခုပဲmamaတို႔ကိုဖြင္​့​ေျပာမလို႔papaက႐ုတ္​တရက္​ႀကီးခရီးထြက္​သြားလို႔မ​ေျပာရ​ေသးတာ.......

P mama-မင္​းကငါတို႔သ​ေဘာတူမယ္​ထင္​တယ္​​ေပါ့......

Chan-ထင္​တယ္​mamaသူကအရည္​အခ်င္​းလည္​း႐ွိတယ္​....ၿပီး​ေတာ့....

P mama-တိတ္​စမ္​.....Chanyeolငါလိုခ်င္​တာအာ့လိုလူမ်ိဳးမဟုတ္​ဘူး.......

Chan-Mama....

P mama-ငါ...မင္​းကိုလံုးငယ္​ကလြဲပီးဘယ္​သူနဲ႔မွသ​ေဘာမတူႏိုင္​ဘူး.....အာ့မင္​းျမဲျမဲမွတ္​ထား.....

Chan-mamaမတရားဘူး.....papaလာရင္​​ေတာ့သားရ​ေအာင္​ျငင္​းမွာပဲ.......

P mama-ျငင္​းမယ္​....မင္​းက....ၾကည္​့ၾက​ေသးတာ​ေပါ့...မင္​း​ေကာင္​မကဘ​ေလာက္​​ေတာင္​ျမဴဆြယ္​ထားလို႔လဲဆိုတာ.......

Chan-mamaဗ်ာ.....သားကိုနားမလည္​​ေပးဘူး...

Park mamaစိတ္​အလိုမက်စြာ....သား​ေတာ္​​ေမာင္​အားၾကည္​့ရင္​းဧည္​့ခန္​းထဲကထြက္​သြား​ေလသည္​.

.......ဟူးးးမျဖစ္​​ေသးပါဘူး...ဟို​ေကာင္​​ေလးနဲ႔သြား​ေျပာၾကည္​့ဦးမွChanyeolလည္​းစိတ္​ညစ္​စြာ​ေတြး​ေတာရင္​းအိပ္​ခန္​းဆီသို႔.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now