(5)Uni

2.1K 107 0
                                    

Chan-ချာတိတ်​.......ချာတိတ်​.....

Baekhyunတံခါးကိုကိုင်​ကာ​ကြောင်​၍​ငေး​နေမိစဉ်​Chanyeolအသံပြုလိုက်​လေသည်​.....

B-ဗျာ......ဗျာ....
Chan-ဟို.....မင်းမနက်​ကချာတိတ်​လားလို့...
B-အာ....ဟုတ်​ပါတယ်​Hyung chan
Chan-မင်းဘာမှ​တော့မဖြစ်​သွားပါဘူး​နော်​...

Chanyeolလည်းသူ့​ရှေ့က​ဖွေး​ဖွေးဥဥ​ကောင်း​သေး​လေးကို​ခေါင်းအစ​ခြေအဆုံးကြည့်​ကာ​မေးလိုက်​လေသည်​.....

B-ဘာ....ဘာမှ.....မ...မဖြစ်​ပါဘူးhyung chan
Chan-ကိုယ်​လည်းအလျင်​လိုသွားတာနဲ့ဂရုမစိုက်​သလိုဖြစ်​သွားတယ်​....miyan
B-ရ....ရ..ပါတယ်​

Baekhyunသူ့ရဲ့အခုန်​လွန်​နေတဲ့ရင်​ကိုထိန်းသိမ်းကာChanyeol​မေးသမျှ​ကိုအကုန်​အထစ်​ထစ်​အ​ငေါ့​ငေါ့နှင့်​ဖြေ​နေစဉ်​.....

B omma-လုံးငယ်​......hyungကိုအိမ်​ထဲ​ခေါ်ခဲ့​လေသား

ထိုသို့omma​လှမ်း​ပြောမှသာအိမ်​ထဲ​ခေါ်ဖို့သတိရတဲ့Baekhyunအဖြစ်​......

B-အာ...ဟုတ်​သားပဲ..hyungအိမ်​ထဲ့ဝင်​ခဲ့ပါအန်​တီparkလည်းထမင်းစားခန်းထဲမှာရှိပါတယ်​

Chanyeol....baekhyunကိုပြုံးပြကာအိမ်​ထဲသို့ဝင်​လိုက်​သည်​......Baekhyunလည်းအိမ်​တံခါးကို​သေချာပြန်​ပိတ်​ကာထမင်းစားခန်းထဲသို့ဦး​ဆောင်​၍ဝင်​ခဲ့သည်​...

P mama-သား​ရောက်​လာပီလား
Chan- Nae mama

အန်​တီparkကလှမ်း​မေးလိုက်​သဖြင့်​Hyung chanကျ​နော့်​နောက်​ကလိုက်​လာရာမှပြန်​ဖြေလိုက်​သည်​....

P mama-သားလာခဲ့......ဒီမှာMama​ရှေ့ကဘယ်​သူလဲကြည့်​ပါဦး....

Park mamaစကားအဆုံးchanyeolလည်းmamaအ​ရှေ့သို့အကြည့်​ပို့လိုက်​စဉ်​........

Chan-ဟာ......Byun omma.....သားသတိရ​နေတာလို့ဆိုကာByun omma​ဘေးသို့အ​ပြေး​လေဝင်​ထိုင်​ကာအလွမ်းသယ်​နေသည်​....
B omma-ommaလည်းအတူတူပါပဲ.....သားနဲ့မ​တွေ့တာကိုကြာလှ​ပေါ့.....ကြည့်​ပါဦးငါ့သားထွားလာလိုက်​တာ....
Chan-ထွားရုံပဲလား....သာ​ချော​ကောမ​ချောလာဘူးလား....
B omma-​ချောပါ့ရှင်​....မင်းသာ​တွေအတိုင်းပဲငါ့သား​လေးကခန့်​လိုက်​တာ.....

​ရောင်းသူဝယ်​သူအသံညီကာ....​လေ​ပေး​ဖြောင့်​နေ​သော၂​ယောက်​ကိုကြည့်​ကာPark mamaကပြုံး​နေသလိုBaekhyunမှာလည်းအ​တွေးများစွာဖြင့်​Park mama​ဘေးကခုံလွတ်​သ်ို့ဝင်​ထိုင်​လိုက်​သဖြင့်​Chanyeolနဲ့မျက်​နှာချင်းဆိုင်​ဖြစ်​သွားကာChanyeolရဲ့အပြုံးများကို​ငေးကြည့်​နေမိသည်​....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now