(21)Zaw

2.9K 111 7
                                    

Chen-Harrrrr....လြတ္​ပီးကြ....yay......

D.o-​ေပ်ာ္​သလား​ေဟ့အာျဗဲ​ေရ.......​ေဟ့​ေဟ့

​စား​ေမးပြဲအၿပီး​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕ဝယ္​​ပါးစပ္​ကသံစံုရြတ္​ကာခုန္​​ေပါက္​​ေန​ေသာဂ်​ေပါင္​ႏွကု....ဟီး...လံုးငယ္​ကမပုဘူးရင္​ခြင္​မီအရပ္​ျဖစ္​​ေနတာ...😅😅

B-မ႐ွက္​ဘူးလားကြာ....မင္​းတို႔ကလည္​း....

Chen-ဟ...႐ွက္​ပါဘူး....ငါတို႔ဟာငါတို႔​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာကို...

Baekhyun...Chenကိုမႏိုင္​ဘူးဆိုသည္​့အၾကည္​့ျဖင္​့ၾကည္​့​ကာ​ေခါင္​းကို​ေျဖ​ေျဖ​ေလးခါကာႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုမဲ့ျပ​ေလသည္​ .........

D.o-လံုးငယ္​.......မင္​းလိုက္​မွာမို႔လားငါတို႔နဲ႔...​ေလ်ွာက္​လည္​မယ္​​ေလကြာ....

B-humm....

Chen-ဟုတ္​တယ္​ဟုတ္​တယ္​....ငါတို႔ႏွစ္​တြဲလည္​ၾကမလို႔......မင္​းလူႀကီး​ေကာ​ေခၚလိုက္​​ေလ....သံုးစံုတြဲ​ေပါ့.....ဟီးးး

သြားအၿဖီးသားႏွင္​့​ေျပာ​ေန​ေသာႏွစ္​​ေကာင္​သား.....အစက​ေတာ့သူတို႔မဟုတ္​သည္​့အတိုင္​း​ေခ်လိုက္​ၾကတာ...ခုမ်ား​ေတာ့ခ်စ္​လိုက္​တာတုန္​​ေနၾကတာပဲ..........baekhyunလည္​းအားက်မခံ....

B-​ေတာ္​ပါကြာ......ငါလည္​းhyungကခန​ေနလာ​ေခၚမွာပါ.....မင္​းတို႔ဟာမင္​းတို႔သြားၾက...ငါကမလည္​ခ်င္​ဘူးhyungမ်က္​ႏွာ​ေလးပဲတစိမ္​့စိမ္​့ၾကည္​့​ေနခ်င္​တာ.......

ႏူးညံ့ ​ေသာအျပံဳးမ်ားျဖင္​့ဝံ့ႂကြားစြာ​ေျပာ​ေန​ေသာလံုးငယ္​..........

D.o-အဟားးးငါ့သူငယ္​ခ်င္​းအ​ေတာ္​ခ်စ္​တတ္​​ေနတယ္​........

B-​ေအးကြာ.....ဒါ​ေပမဲ့မင္​းတို႔လိုႏွစ္​ကိုယ္​တူအခ်စ္​မဟုတ္​လို႔အားငယ္​ရတယ္​​ေဟ့.......

Chen-မငယ္​ပါနဲ႔ကြာ......မင္​းရဲ႕အခ်စ္​​ေတက​တန္​ျပန္​လာမွာပါကြ....

D.o-​ေအး​ေလ......ဒါနဲ႔မင္​းအခုတ​ေလာအဆင္​​ေျပရဲ႕လား...မ်က္​ႏွာကလည္​း​ေသြးမ႐ွိသလိုပဲ...

D.oအ​ေျပာ​ေၾကာင္​့သြက္​လွ​ေသာchenလက္​​ေတကbaekhyunနဖူး​ေပၚ​ေရာက္​လာကာ...အဖ်ား႐ွိမ႐ွိစမ္​း​ေနသည္​.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now