(20)Uni

2.2K 102 0
                                    

ဒီသုံးပတ်​အ​တောအတွင်း.........hyungနဲ့ကျ​နော်​သေ​သေချာချာစကားမ​ပြောဖြစ်​ခဲ့.......တ​နေ့တ​နေ့အိပ်​ချိန်​စားချိန်​ကိုပင်​မနဲလု​နေကြရသည်​........ကျ​နော်​ကလည်း​နောက်​ဆုံးစာ​မေးပွဲကြီးအတွက်​စာ​တေကျက်​မှတ်​နေရသလို.....ကုန်​ပစ္စည်း အသစ်​ထုတ်​လုပ်​ဖို့ရန်​စီမံကိန်းဆွဲ​နေရ​သောhyungမှာလည်းအ​တော်​အလုပ်​ရှုပ်​နေသည်​......အိပ်​ချိန်​များပင်​မတူကြသည်​ကများလာသည်​.....တခါတ​လေကျ​နော်​အိပ်​မည့်​အချိန်​hyungကအလုပ်​မပီး​သေတာမျိုးhyungအိပ်​နေလျှင်​လည်းကျ​နော်​ကစာကျက်​နေရသည်​ကတမျိုးဖြင့်​ပင်​.....

..​ကျောင်းကို​တော့hyungက​နေ့တိုင်းလိုက်​ပို့ပါသည်​......ပို့သည့်​လမ်းတ​လျှောက်​ကလည်းစာ​မေးပွဲအတွင်းကိုယ်​တိုင်​စာကူကြည့်​မ​ပေးနိုင်​သော​ကြောင့်​ကြိုးစားရန်​သာတဖွဖွ​ပြောတတ်​သည်​........ကျ​နော်​သည်​လည်းတတ်​နိုင်​သ​လောက်​အ​ကောင်းဆုံးကြိုးစား​နေပါသည်​လေ....အနဲဆုံး​အောင်​ရင်​တောင်​hyungစိတ်​ချမ်းသာတာ​ပေါ့.....

စား​မေးပွဲ​ဖြေ​နေစဉ်​တ​လျှောက်​လုံး​ကျောင်းကိုdriver arjushiသာလိုက်​ပို့​ပေးသည်​....hyungကအိမ်​ပင်​ပြန်​မလာတာစာ​မေးပွဲမ​ဖြေခင်​၂ရက်​လောက်​အလိုကတည်းကပင်​......ညတိုင်းphဆက်​မေးပါသည်​....​ဖြေနိုင်​လား​နေ​ကောင်းလား​ပေါ့........hyungဘက်​ကတာဝန်​အရဆက်​သည်​ဖြစ်​နိုင်​သော်​လည်းကျ​နော်​မှာ​တော့​နေ့တိုင်​hyung...phဆက်​မည့်​အချိန်​ကို​စောင့်​ကာရင်​ခုန်​နေတတ်​သည်​......ရယ်​တော့ရယ်​ရသား........

Hyungက​နေ​ရော​ကောင်းရဲ့လား​မေးတိုင်း....​ကောင်းပါသည်​ဟုသာ​ဖြေဖြစ်​သည်​.....တကယ်​တမ်း​တော့ လုံးဝအဆင်​မ​ပြေ.....​ချွေး​စေ​တေပြန်​လိုက်​...ရင်​တုန်​လိုက်​..​ခေါင်းမူးလိုက်​နှင့်​ဒီရက်​တေအတွင်းပတ်​ချာလည်​နေသည်​.........hyungကို​တော့မ​ပြောချင်​အလုပ်​တေရှုပ်​ကာ​နေ့​ကောညပါမနားတမ်းအစည်းအ​ဝေးထိုင်​လိုက်​စာရင်းလုပ်​လိုက်​နဲ့မအားမလပ်​ဖြစ်​နေ​သောhyungကိုအပူမ​ပေးချင်​....ဘယ်​လောက်​ပဲမချစ်​သည်​ဆိုဦး​တော့hyungကညီ​လေးလိုသ​ဘောထားတာမို့စိတ်​ပူ​နေမည်​မဟုတ်​လား.....

A-လုံးငယ်​....မနက်​စာရပီ....

B-Nae...arjima

နှုတ်​ခမ်းသား​လေးများဖြူစွတ်​ကာ​ဖျော့​တော့​သောမျက်​နှာ​လေးနှင့်​ပြန်​ဖြေလာ​သောbaekhyun....

A-​နေ​ကောင်းရဲ့လားကွယ်​.....လုံးငယ်​လေးကြည့်​ရတာ...အဆင်​မ​ပြေသလိုပဲ.....

B-မဟုတ်​ပါဘူးarjimaရဲ့ခုအ​တောအတွင်းစာ​မေးပွဲနဲ့မို့ညမအိပ်​တာ​တေ​ကောစိတ်​ဖိစီးတာ​တေ​ကော​ပေါင်းသွားလို့ပါ.....

A-​အေးပါကွယ်​.....

Ring........Ring.........Ring......

အိက်​ကပ်​ထဲမှဖုန်းမြည်​လာ၍ထုတ်​ကြည့်​မိ​တော့အံသြရ​သေးသည်​......ဒီလိုမနက်​ခင်းပိုင်းဘယ်​တုန်းကမှမဆက်​ဖူး​သေးဘူးမို့လား.....

B-hyung....

Chan-........

B-Naeဒီ​နေ့​နောက်​ဆုံးပဲhyung​နေ့လယ်​ဆိုပြီးပီ....

Chan-........

B-တကယ်​hyungလာ​ခေါ်မှာလား.....

Chan-.........

B-nae....nae....

Phချပြီးသွားသည်​အထိအလှဆုံးပြုံးကာ​ပျော်​ရွှင်​နေ​သောလုံးငယ်​လေးကိုarjimaကကြည်​နူးစွာကြည့်​နေရင်း....

A-chan​လေးကဘာတဲ့လဲ....

Arjimaရဲ့အ​မေးကိုတက်​ကြွစွာ​ဖြေ​သောလုံးငယ်​လေး.....

B-hyungက​လေဒီ​နေ့မနက်​ပြီးရင်​.....စီမံကိန်းအသစ်​ပြီးသွားပြီတဲ့....အာ့​နေ့လယ်​ကျောင်းကိုဝင်​ခေါ်ပြီးမုန့်​လိုက်​ကျွေးမယ်​တဲ့........ဟီးးး​ပျော်​လိုက်​တာ...hyungနဲ့​တွေ့ရ​တော့မယ်​...

A-ဟုတ်​ပါပီ.....​ပျော်​ပါ​တော်​ပျော်​ပါ....

ပြုံးရွှင်​ကာပြန်​ပြော​နေ​သောarjimaဘက်​ကိုလှည့်​ရင်း​ကော်​လံကို​သေချာပြင်​ကာဆံပင်​တေက်ိုလက်​လေးနဲ့သပ်​ရင်း.....

B-ကျ​နော်​.......ကြည့်​လို့အဆင်​ပြေတယ်​မို့လားဟင်​.......

A-​ပြေပါ့ရှင်​ပြေပါ့......အ​ချော​တောင်​လွန်​နေ​သေး...

Arjimaရဲ့အ​ဖြေကိုသ​ဘောကျစွာလက်​မ​လေး​ထောင်းပြပြီ....

B-yay......အာ့ဆိုကျ​နော်​ကျာင်း​သွေား​တော့မယ်​နော်​...

A-စာ​မေးပွဲ​ကောင်း​ကောင်း​ဖြေခဲ့ပါ​နော်​......လုံးင
ယ်​လေး.....

B-Nae....

အိမ်​ထဲမှ​ပျော်​ရွှင်​မြူးတူးစွာထွက်​သွား​သောက​လေးငယ်​.......​ဘေးကအမြင်​မှာ​တောင်​Chanyeolကိုဘယ်​လောက်​ထိချစ်​ကြောင်းနဖူးမှာ​ရေးထားသလို​ပေါ်လွင်​နေပါသည်​လေ.......

ဆက်​ရန်​.........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now