B omma-park mamaကေလးေတြေရွ့ေရးဆိုေတာ့.....ဘာမ်ားလဲ....
P mama-ဟိုေလ....က်မတို႔ကေလးေတြကိုလက္ထပ္ေပးမဲ့ကိစၥ.....
B omma-omm.....
P mama-အာ့ကိုေလ......
B omma-ဖ်က္ခ်င္တယ္ေတာ့မေျပာနဲ႔ေနာ္က်မစိတ္ဆိုးမွာ......
P mama-အာ.....မဟုတ္တာ....က်မကခုလိုေျပာရမွာအားနာေနတာ....
B omma-ဘာမ်ားလဲ႐ွင္.....သိခ်င္လာၿပီ....
P mama-က်မကေလသားတ္ို႔ကိုေစာေစာလက္ထပ္ေပးၿပီးတခါတည္းအိမ္ေထာင္ျပဳေစခ်င္လို႔ပါ.....
အာ့ေလ......သားလံုးငယ္ေလးေက်ာင္းၿပီးသည္ထိမေစာင့္ေတာ့ဘဲအထက္တန္းၿပီးတာနဲ႔တခါတည္းေနရာခ်ထားခ်င္တယ္.....B omma-မေစာလြန္းဘူးလား.....
P mama-လံုးငယ္ေလးအတြက္ေစာလြန္းတာသ္ိပါတယ္.......ဒါေပမဲ့လံုးငယ္Uniတက္ရင္တျခားသူနဲ႔ေတြ႔သြားမွာေကာ.....ၿပီးေတာ့သားpapaကႏွလံုးမေကာင္းေတာ့ဘူးေလအာ့သားတို႔ကိုစိတ္ခ်ရမွcompanyေကာတခါတည္းလႊဲေပးၿပီးႏိုင္ငံျခားမွာေဆးသြားကုခ်င္လို႔........ၿပီးေတာ့သားကိုမိန္းမလည္သိန္းႂကြယ္ေတြနဲ႔လည္းမေတြ႔ေစခ်င္ဘူးး.....
B omma-ေအာ္.......ဒါမ်ား႐ွင္...က်မလည္းသေဘာတူပါတယ္........ေစာေစာေနရာခ်ေပးေတာ့က်မတို႔လည္းေစာေစာစိတ္ေအးရတာေပါ့......က်မလည္းနားခ်င္ေနပီ.....တေန႔ေန႔ပင္ပန္းပါတယ္.....ဒီေန႔ေတာင္က်မအတြင္းေရးမႈးနဲ႔လႊဲထားရတာ......
P mama-Byun ommaဘက္ကသေဘာတူတယ္ဆိုေတာ့က်မတို႔ကဝမ္းသာတာေပါ့႐ွင္..........
B omma-သားတို႔ကိုေကာေျပာသင့္ၿပီလားလို႔.....
P mama-အြန္းးးက်မေတာ့ဒီေန႔ညေျပာလိုက္ေတာ့မလားလို႔ဒါမွလဲသူတို႔ခ်င္းနားလည္မႈယူဖို႔အခ်ိန္ရတာေပါ့......
B omma-omm က်မလည္းေျပာလိုက္ေတာ့မယ္ေလ...
P mama-လံုးငယ္ေလးကသေဘာတူမွာပါေနာ္.....
B omma-တူမွာပါ.....လံုးငယ္ေလးကက်မစကားဆိုနားေထာင္ပါတယ္......သားchanေလးသာသေဘာမတူမွာစိုးတာ...
P mama-အာ့ေတာ့မပူပါနဲ႔သူကသေဘာမတူဘူး႐ွိခဲ့ရင္ေတာင္သူ႔papaက်န္းမာေရးနဲ႔က်မတို႔ကအက်ပ္ကိုင္ရမွာပဲ.......က်မကလံုးငယ္ေလးပဲသမက္ေတာ္ခ်င္တာ......အာ့အတြက္စိတ္ထဲမထားပါနဲ႔....
B omma-ဟုတ္ပါပီ႐ွင္......အာ့ဆိုလည္းကေလးေတြကိုဒီညဖြင့္ေျပာၾကတာေပါ့......
P mama-😊😊😊က်မျဖင့္ခုမွစိတ္ခ်မ္းသာေတာ့တယ္byun ommaကျငင္းလိုက္မွာကိုအေသေၾကာက္ေနတာ....မေန႔ညကသ္ိပ္ေတာင္အိပ္မေပ်ာ္ဘူး
B omma-အမေလး......ငယ္ကတိႀကီးထိတည္ခ်င္တာပါေနာ္....ျငင္းစရာအေၾကာင္းမ႐ွိပါဘူးေတာ္.....ေရႊသမက္ေလးရမွာမို႔အေပ်ာ္ေတာင္လြန္ေနေသး.........
P mama & B omma-ဟားဟားးးး
Park mama နဲ႔ Byun ommaကေတာ့သူတို႔အစီအစဥ္နဲ႔သူတို႔ေက်နပ္ကာ.....ရယ္ေမာသံမ်ားပန္းျခံထဲမွပန္းရနံ့ေလးမ်ားႏွင့္အတူလြင့္ပ်ံသြားေလသည္...........
ဆက္ရန္.........
YOU ARE READING
Marriage with လံုးငယ္ (Season 1)
FanfictionChanyeol-ငါ့မွာရည္ရြယ္ထားတဲ့သူ႐ွိတယ္ေလကြာ....လံုးငယ္အာ့ေတာ့မင္းဘက္ကျငင္းေပးပါ... Baekhyun-Hyung Chan..ကိုက်ေနာ္ကိုယ္တိုင္လည္းခ်စ္သလို..က်ေနာ္ommaကိုလည္းစိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္တယ္...အာ့ေတာ့က်ေနာ္လံုးဝမျငင္းႏိုင္ဘူး....က်ေနာ္H...