(11)Zaw

2K 91 0
                                    

မဂၤလာ ပြဲက​ေတာ့mamaတို႔စီစဥ္​တဲ့အတိုင္​း​စည္​ကားသိုက္​ၿမိဳက္​စြာျဖင္​့​ေအာင္​​ေအာင္​ျမင္​ျမင္​ၿပီးဆံုးသြား​ေလသည္​........ယခုအခ်ိန္​က​ေတာ့Byun ommaတို႔အိမ္​တြင္​ညစာစားပြဲက်င္​းပ​ေနျခင္​းပင္​.....

Kai-​ေဟ့​ေကာင္​......သားႀကီးမင္​းကြာငါတို႔​ေတာင္​အ​ေၾကာင္​းမၾကားဘူး....ငါတို႔မွာမနက္​မွခရီးကျပန္​​ေရာက္​လို႔မနက္​ပြဲမမွီလို႔​ေဟ့ခုမွလာရတာ........

Xiumin-​ေအး​ေလ.......ဘယ္​့ႏွယ္​....အလ်င္​စလိုထ​ေဆာင္​ရတယ္​လို႔.....ဘယ္​ကတည္​းကယူခ်င္​​ေနလဲမသိဘူး.....ငါတို႔ကမင္​းနဲ႔Yeraအလုပ္​ထဲအရင္​ဝင္​ၿပီးတည္​ျင္ိမ္​မွမွတ္​​ေနတာ....

Kai-​ေအး​ေလ......ခုဟာကမင္​းဟာငါတို႔​ေတာင္​အ​ေၾကာင္​းမၾကားဘာမၾကား....

Chanyeolကိုယ္​ထင္​ရာ​ေလ်ွာက္​​ေျပာ​ေန​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​ကိုစိတ္​႐ႈပ္​​ေထြးစြာ​ေခါင္​းခါျပရင္​း.......သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔အတူတဖက္​ဝိုင္​းတြင္​ရယ္​​ေမာ​ေန​ေသာလံုးငယ္​ဘက္​သို႔လက္​ညိဳးထိုးျပလိုက္​​ေလသည္​......

Kai-ဟာ......အခ်စ္​.......မင္​းဘလိုသိတာလဲ....ငါ့အခ်စ္​ကဘလိုလုပ္​ဒီပြဲထဲ​ေရာက္​​ေနတာလဲ......ဟမ္​....Xiumin...ဟိုမွာ.....

Xiumin-Chen......chenက​ေကာဘလိုလုပ္​....

Chan-
​ေနပါဦးမင္​းတို႔ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာတုန္​း...

Kai-အာ.......မင္​းလက္​ညိဳးထိုးျပတဲ့ဟာ​ေလ....

Chan-.......

Xiumin-အာ့....အသဲပံုႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးနဲ႔ဟာကkaiလိုက္​​ေနတဲ့တစ္​​ေယာက္​.....အဲ့ဒါရဲ႕တ​ေယာက္​​ေက်ာ္​ကငါလိုက္​​ေနတာ......အ​မ​ေလးငါတို႔အခ်စ္​​ေလး​ေတြ.....

Chan-ဘလို.....မင္​းတို႔က

Kai-ဟုတ္​တယ္​....ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​.....သူတို႔​ေက်ာင္​းကိုမႏွစ္​က​ေထာက္​ပံ့ဖို႔သြား​ေဆြး​ေႏြးရင္​း​ေတြ႔ခဲ့ရတာ.....မင္​းကဟိုမွာ​ေက်ာင္​းတက္​​ေနလို႔မသ္​ိလိုက္​တာ....ဟိုဟာ​ေလး​ေတကတကယ္​့အ​ေခ်​ေလး​ေတ...........ခုထိအ​ေျဖတိတိက်က်မရ​ေသးဘူး.....

Chan-အလယ္​က....​ေအးဟုတ္​တယ္​အလယ္​ကပဲ...

Xiu-ဟမ္​းဘာ...ႀကီးကိုလဲ...

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now