(16)Zaw

2.5K 96 0
                                    

B-arjima.....က်​ေနာ္​လုပ္​မယ္​​ေနာ္​.....

Baekhyunတ​ေယာက္​မီးဖိုခန္​းထဲဝင္​ကာမနက္​စာျပင္​​ေန​ေသာarjimaဆီက​ေကာ္​ဖီခြက္​ကိုလုကာ​ေဖ်ာ္​​ေန​ေလရဲ႕.......

A-လံုးငယ္​​ေလးရယ္​....arjimaလုပ္​လိုက္​ပ့မယ္​....သားက​ေက်ာင္​းပိတ္​တာကို​ေအး​ေဆးအိပ္​တာ​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး......

B-ဟီးးးးက်​ေနာ္​ကhyungကိုကိုယ္​တိုင္​လုပ္​​ေပးခ်င္​လို႔ပါ.......

Baekhyunျပံဳးကာ​ေျပာ​ေန​ေတာ့arjimaကဟုတ္​ပါၿပီဆို​ေသာအၾကည္​့နဲ႔ၾကည္​့​ေန​ေလသည္​......

A-aww....chan​ေလး​ေတာင္​ဆင္​းလာၿပီ....

Arjimaကအ​ေပၚထပ္​မွဆင္​းလာ​ေသာhyungကို​ေတြ႔၍​ေျပာလိုက္​သည္​......က်​ေနာ္​လည္​းလုပ္​လက္​စက္​ိုျမန္​ျမန္​လုပ္​ကာhyungအတြက္​အသင့္​ျပင္​​ေပးလိုက္​သည္​....

Chan-အမယ္​....လံုးငယ္​အ​ေစာႀကီးထၿပီးဘာအပူကပ္​​ေနတာလဲarjimaကို.....

B-ဟီးးးးး

သြား၃၂​ေခ်ာင္​းလံုး​ေပၚ​ေအာင္​hyungကိုၿဖီးျပလိုက္​သည္​......

A-အပူမကပ္​ပါဘူးကြယ္​....chan​ေလးအတြက္​ကိုယ္​တိုင္​လုပ္​​ေပးခ်င္​လို႔တဲ့ပါ.....

Arjimaကျပံဳးရႊင္​ကာ​ေျပာလာ​ေတာ့.......အနဲငယ္​မ်က္​ႏွာပ်က္​သြား​ေသာhyung.....baekhyunရ္​ိပ္​မိပါ​ေသာ္​လည္​း............မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ကာ....

B-hyung.......hyung....

Chan-ဟမ္​......

B-ဟို.....ဟို​ေလ......

Chan-အြန္​း.....

B-ဒီ​ေန႔အားလားဟင္​......အာ့....

မရဲတရဲ​ေျပာလာ​ေသာက​ေလးငယ္​..........

Chan-ဘာလုပ္​ခ်င္​လို႔လဲ.....

​ေခါင္​း​ေလးကို​ေအာက္​ငံု႔ကာလက္​က​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကိုဆုပ္​ကိုင္​ထားရင္​း....

B-အာ့........က်​ေနာ္​...အျပင္​သြားခ်င္​လို႔....

Chan-သြား​ေလ....​ေစာ​ေစာ​ေတာ့ျပန္​ခဲ့...

Chanyeolအ​ေျပာ​ေၾကာင္​့​ေမာ့ၾကည္​့လာ​ေသာမ်က္​ႏွာ​ေလးမွာ.....အနဲငယ္​ဝမ္​းနည္​း​ေနသ​ေယာင္​...

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now