(4)Zaw

2.2K 110 0
                                    

P mama-Byun omma....လံုးငယ္​​ေကာ....
B omma-ခန​ေန​ေက်ာင္​းက​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့မွာပါpark mamaရဲ႕....တကယ္​ပါပဲ​ေရာက္​တာနဲ႔လံုးငယ္​ကိုပဲအရင္​​ေမး​ေတာ့တယ္​.....
P mama-လံုးငယ္​​ေလးကိုလြမ္​း​ေနလို႔ပါ​ေတာ္​....၂လ​ေက်ာ္​​ေလာက္​မ​ေတြ႔ရ​ေတာ့ပိုလြမ္​း​ေနတာက​ေလးကို......
B omma-လံုးငယ္​ကလည္​း​ေမးပ​ေတာ္​....​omma အန္​တီparkအလည္​မလာဘူးလားဆိုၿပီး​အျမဲ​ေမး​ေနတာ.......ဒါနဲ႔ဟ္​ိုလ​ေတြတုန္​းက​ေနမ​ေကာင္​းလို႔လားဟင္​အိမ္​ကိုအလည္​​ေပၚမလာလို႔စိတ္​မပူ​ေနတာဖုန္​းဆက္​​ေတာ့လည္​းဆက္​မရနဲ႔.....
P mama-ဟုတ္​ပါရဲ႕....က်မလည္​း​ေလommonie​ေနမ​ေကာင္​းဘူးဆိုတာနဲ႔႐ုတ္​ခ်ည္​Busanကိုလိုက္​သြားလိုက္​ရတာ....အ​ေၾကာင္​းမၾကားခဲ့ရဘူးByun ommaကို....ဟို​ေရာက္​​ေတာ့လည္​းဖုန္​းလိုင္​းကမမိ​ေတာ့ဆက္​လို႔မရတာနဲ႔ခုမွပဲလာ​ေတြ႔ရ​ေတာ့တယ္​...
B omma-ဟုတ္​လားး....ommonie​ေရာသက္​သာရဲ႕လားး
P mama-သက္​သာပါတယ္​....အရမ္​းဆိုးဆိုးႀကီးမဟုတ္​ပါဘူးလူႀကီးဆို​ေတာ့လည္​းနဲနဲ​ေနလို႔ထိုင္​လို႔မ​ေကာင္​းတာပါ
B omma-​ေတာ္​​ေသတာ​ေပါ့......​ေနာက္​ခါသြားရင္​က်မလည္​း​ေခၚ​ေနာ္​ommonieနဲ႔ကမ​ေတြ႔တာၾကာ​ေနၿပီ​ေလ........
P mama-​ေခၚမွာပါ​ေတာ္​......လံုးငယ္​​ေလးကိုပါ​ေခၚသြားၿပီommonieကိုသူ႔​ေျမသမက္​​ေလးသြားျပရဦးမွာ.....
B omma-ဒါ​ေပါ့....ျပရမွာ​ေပါ့ommonieကို....သူ႔​ေျမသမက္​စပ္​စလူး​ေလးကို.....

.........Byun ommaနဲ႔park mamaတို႔ဧည္​့ခန္​းထဲတြင္​စကားလက္​ဆံုက်​ေနခ်ိန္​.....

B-omma...​ေရ.....ommaသားျပန္​လာၿပီ.....
B omma-ommaဧည္​့ခန္​းထဲမွာလံုးငယ္​​ေရ....လာၾကည္​့ပါဦးဘယ္​သူ​ေရာက္​​ေနလဲလို႔....

Baekhyunလည္​းဖိနပ္​ကို​ေသခ်ာခြၽတ္​ကာဖိနပ္​စင္​​ေပၚတင္​လိုက္​ၿပီးဧည္​့ခန္​းထဲသို႔ဝင္​လိုက္​ခ်ိန္​​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့သူ​ေၾကာင္​့အားရဝမ္​းသာစြား​ေျပးဖက္​မိသည္​....

B-အန္​တီpark....အန္​တီpark...ဘာလို႔ခုမွလာတာလဲသားကလြမ္​း​ေနတာကို....
P mama-အခြၽဲ​ေလးအန္​တီparkလည္​းလြမ္​း​ေနတာပါ​ေတာ္​.....
B-အြန္​းးးးး

Baekhyunအန္​တီparkကိုပိုတိုးလို႔ဖက္​ထားလိုက္​သည္​........

B-အန္​တီparkသားအတြက္​မုန္​႔ပါလားး
P mama-ပါပါတယ္​​ေတာ္​အမ်ားႀကီးပါ.......
B omma-သားကအန္​တီparkထက္​မုန္​႔ကိုပိုလြမ္​း​ေနတာ....ဟုတ္​တယ္​မို႔လာ....မညာနဲ႔​ေနာ္​.....
B-ဟုတ္​ပါဘူးommaကလည္​း....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now