(15)Uni

2.3K 91 1
                                    

B-Hyung......ကျ​နော်​ဒီ​နေ့​ကျောင်းသွားမယ်​နော်​..

ကျ​နော်​နေမ​ကောင်းတာနဲ့​ကျောင်းမသွားတာ၎ရက်​ခန့်​ရှိပြီ........ဒီအ​တောအတွင်းHyungကိုယ်​တိုင်​သေချာဂရုစိုက်​ပေးကာ....တဖွဖွ​တောင်းပန်​စကား​ပြောလွန်းလို့လူကအ​နေခက်​လှပါပီ........

ကျ​နော်​ကရပါတယ်​လို့​ပြောတိုင်း......ကိုယ့်​ညီ​လေးမို့ဆိုတဲ့စကားကကျ​နော့်​အတွက်​အကြိမ်​ကြိမ်​သေ​စေနိုင်​သောလက်​နက်​ဆိုတာမသိသည့်​အတိုင်းhyungကလက်​ကိုင်​ထားကာ​ပြော​နေကြ........

Chan-မသွားပါနဲ့ဦး......ခုပဲ​သောကြာ​နေ့​ရောက်​နေပြီ...​နောက်​အပတ်​ဖွင့်​ရက်​မှပြန်​တက်​.....

B-ဟုတ်​......

Chan-ဒီကြားထဲလွတ်​သွားတဲ့စာ​တေက​တော့လုံးငယ်​သူငယ်​ချင်း​တေကူး​ပေးထားတယ်​ပြောတယ်​..ကိုယ်​ည​နေအလုပ်​ပြန်​မှ​ကျောင်းကဝင်​ယူ​ပေးမယ်​.....

B-Nae.......

Chan-အိမ်​မှာလည်း​အေး​ဆေး​နေခဲ့ဦးမတည့်​တာ​တေမစားနဲ့​ရေလည်းမချိုးနဲ့ဦး.....

Chanyeolစာရွက်​စာတမ်းတချို့ကိုအိပ်​ထဲထည့်​နေရင်းမှာစရာရှိတာမှာ​နေသည်​ကို​စောင်​ခြုံထဲကမထပဲနား​ထောင်​နေသည့်​က​လေးငယ်​........တခါတ​လေဆိုဒီက​လေးသိပ်​ချစ်​ဖို့​ကောင်းတာသူဝန်​ခံပါသည်​လေ.......

Chan-အာ့ဆိုHyungသွားမယ်​......လိုတာရှိရင်​phဆက်​...အပြန်​ဝယ်​ခဲ့​ပေးမယ်​.....

B-ဟုတ်​ကဲ့........အာ......hyungခန.....

အခန်းတံခါးဖွင့်​ကာထွက်​မည်​အပြုလှမ်းတားလိုက်​သောလုံးငယ်​ကြောင့်​Chanyeolရပ်​နေမိ​တော့....​စောင်​ပုံထဲက​ပြေးထွက်​ကာ.....Chanyeolနဖူးကို​ခြေဖျား​လေး​ထောက်​ကာနမ်းလိုက်​ပါ​သောလုံးငယ်​ကြောင့်​.....အနဲငယ်​ကြောင်​နေမိသည်​..........လုံးငယ်​ကသူ့ကိုအလှပဆုံးအပြုံး...နူးညံ့ မှုအပြည့်​အဝ​ပျော်​ဝင်​နေ​သောမျက်​လုံးများဖြင့်​ရွှင်​ရွှင်​စာစာ​လေးကြည့်​ကာ.......

B-ကျ​နော့်​ကိုနာလည်း​ပေးလို့.....ပြီး​တော့hyungကျ​နော့်​ကိုစိတ်​မပျက်​သွားပဲဂရုစိုက်​ပေးလို့...........

Chan-အာ.....ကိုယ့်​ညီ​လေးပဲဟာ....ဒါ​ပေမဲ့​နောက်​ခါဆိုhyungကမရိုက်​တော့ဘူး.....အာ့အတွက်​လုံးငယ်​ကကြိုးစား​ပေး​နော်​....​ဖြေး​ဖြေးမှန်​မှန်​လေးနဲ့စာကိုကျက်​ပေး.........

Hyungရဲ့ညီဆို​သောအသုံး​ကြောင့်​အနဲငယ်​ပျက်​ယွင်းသွာ​သောမျက်​နှာကိုချက်​ချင်းပြန်​ပြင်​ကာ....hyungမျက်​လုံးကိုတည့်​တည့်​ကြည့်​ပြီး.....

B-hyung......အများကြီး.....တကယ်​အများကြီး....ကျ​နော်​ချစ်​တာ​နော်​......

လက်​နှစ်​ဖက်​ကိုဝိုက်​ကာဝိုက်​ကာနှုတ်​ခမ်း​လေးစုလိုက်​ချွန်​လိုက်​ပြော​နေ​သောက​လေးငယ်​.......

Chanyeolလည်းဘာပြန်​ပြောရမလဲမသိဖြစ်​ကာ....လက်​ပြပြီးထွက်​လာမိ​တော့သည်​........
မင်းအရမ်းဆိုးတယ်​လုံးငယ်​......မင်းရဲ့အပြုအမူ​လေး​တေကငါ့ကိုပြုစားနိုင်​လွန်းတယ်​...
ကြာရင်​ငါ့နှလုံးသားကမင်းအတွက်​ဖြစ်​လာမိမှာကိုငါစိုးတယ်​.....သဲကိုအားနာလို့.........
တ​ဖြေး​ဖြေးပဲ​ငါ့နှလုံးသား​လေးကိုဆွဲယူပါ.......ရုတ်​တရက်​ကြီးမင်းကိုချစ်​ရမှာငါလိပ်​ပြာမလုံဘူး...........ငါ့ကိုကြိုးစားခွင့်​ပြုပါ.......

Baekhyun....ဘာစကားတခွန်းကိုမျအ​ဖက်လုပ်​ကာပြန်​မ​ပြောသွား​သောhyungကိုကြည့်​ကာမျက်​ရည်​များအလိုလိုစီးကျလာသည်​.........

B-hyungရယ်​.....ကျ​နော်​ကအတင်းကြီးပြန်​မချစ်​ခိုင်းပါဘူးဗျာ......hyungချစ်​ရသူ​နေရာကိုလည်းကျ​နော်​မ​ရောက်​နိုင်​မှန်းသိပါတယ်​......ဟက်​.....ကျ​နော့်​အဖြစ်​ကလည်းအနားရှိ​နေ​ပေမဲ့နှလုံးသားချင်း​ဝေကွာ​နေတာပါလား......နာကျင်​လှပါပီဗျာ......ညီ....တခါလာလည်းညီ....အာ့လိုအ​တွေး​တွေ​တွေး​နေတဲ့hyungကိုလည်းမုန်းချင်​သလို့hyungချစ်​ရတဲ့သူကိုလည်းမနာလိုလိုက်တာ....​ကံတရားကကျ​နော်​ကိုမျက်​နှာသာ​ပေးသလိုလိုနဲ့ပုတ်​ချလိုက်​တာကရိုက်​ချက်​ပြင်းလွန်းပါတယ်​ဗျာ........

အခန်းတံခါးဝဝယ်​ထိုင်​ကာ....ဝမ်းနည်းတကြီး​ရေရွတ်​နေ​သော​ကောင်​လေးရှိသလို.....အခုန်​မြန်​နေ​သောနှလုံးသား​လေးကိုသိတတ်​မှု...အားနာမှုရှိတတ်​အောင်​သင်​ကြား​နေ​သော​ကောင်း​လေးလည်းရှိ​နေ​လေသည်​...........

ဆက်​ရန်​...............

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now