(1)Zaw

5.5K 183 0
                                    

ေဒါက္​....​ေဒါက္​....​ေဒါက္​....

B omma-လံုးငယ္​ေရ.....သားႏိုးၿပီလား...

B- Nae omma...သားႏိုးပါပီ

B omma-​ေအး​ေအး...သား​ေလးႏိုးရင္​မနက္​စာလာစား​ေတာ့​ေနာ္​

B-Nae..သား​ေက်ာင္းသြားဖို႔တခါတည္းျပင္​ၿပီးဆင္းခဲ့မယ္​omma

B omma-ဒါဆိုလည္းျမန္​ျမန္​လုပ္​ေနာ္​သား...​ေတာ္​ေနမနက္​စာစားခ်ိန္​မရလိုက္​မွာစိုးလို႔....
B-Nae
က်​ေနာ္​နာမည္​Baekhyunပါ....အိမ္​နာမည္​လံုးငယ္​ေပါ့...က်​ေနာ္​တို႔ကသားအမိႏွစ္​ေယာက္​တည္းရယ္​....က်​ေနာ့္​appaကက်​ေနာ္​ငယ္​ငယ္​ကတည္းကကားမ​ေတာ္​တဆမႈ​ေလး​ေၾကာင္းဆံုးပါးသြားခဲ့တယ္​ေလ....က်​ေနာ့္​ommaကappaရဲ့B groupကိုဆက္​လက္​ဦး​ေဆာင္​ႏိုင္​ခဲ့လို႔က်​ေနာ္​တို႔ဘဝက​ေအးခ်မ္းခဲ့ရပါတယ္​.....ommaကလည္းတဦးတည္း​ေသာသားျဖစ္​တဲ့က်​ေနာ့္​အ​ေပၚအလိုလိုက္​သလိုက်​ေနာ္​ကလည္းommaဘက္​ကစိတ္​မပ်က္​ရ​ေလ​ေအာင္​အၿမဲommaကိုစိတ္​ခ်မ္းသာ​ေအာင္​ထားပါတယ္​....ဒါနဲ႔က်​ေနာ္​ကအခုအထက္​တန္း​ေနာက္​ဆံုးႏွစ္​ကို​ေရာက္​ေနပီ​ေလ......​ေနာက္​ဆံုးႏွစ္​ဆို​ေတာ့လည္းစာ​ေတြကမ်ားသားဗ်.....က်​ေနာ္​ကommaကိုက်န္​တဲ့​ေနရာစိတ္​ခ်မ္းသာ​ေအာင္​ထားန္ိုင္​ေပးမဲ့စာဘက္​မွာ​ေတာ့အားနည္းတယ္​ဗ်....လပတ္​စာ​ေမးပြဲ တိုင္း​ေအာင္​ေအာင္​ကိုက်​ေနာ္​မနဲႀကိဳးစား​ေနရတယ္​.....ommaက​ေတာ့guide​ေတငွါး​ေပးထားပါတယ္​က်​ေနာ္​ဦး​ေနွာက္​ကိုကမမွတ္​ႏိုင္​တာဗ်......ommaကလည္းက်​ေနာ္​ကိုနားလည္​ေပးတယ္​..အဆင့္​စာရြက္​ထြက္​တိုင္းဘယ္​ေတာ့မွ​မ​ေငါက္​ဘူးဘူးဗ်.......
အယ္​......က်​ေနာ့္​အ​ေၾကာင္း​ေတြး​ေနတာနဲ႔ပဲ​ေက်ာင္း​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​

ေက်​နာ့္​အ​ေတြး​ေတြကိုျဖတ္​ေတာက္​ပီး​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္းလာ​ေတာ့ommaကထမင္းစားခန္းထဲကထိုင္​ေစာင့္​ေနတယ္​ေလ

B omma-လံုးငယ္​ေရ....သားလာ​ေလ​...​ေက်ာင္း​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​....
B-nae....
B omma-Arjimaသားကိုႏြားႏို႔ပူပူ​ေလးထၫ့္​ေပးပါဦး
Arjima-Naeမမႀကီး
B omma-သားစာလိုက္​ႏိုင္​ရဲ့လား...
B-omma...သား​ေတာင္းပန္​ပါတယ္​.....သားစာနဲ႔ပတ္​သက္​ပီးအ​ေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားမွာပါ....
B omma-သားရယ္​....ommaတကယ္​ေတာင္းပန္​ပါတယ္​omma​ေၾကာင့္​သားငယ္​ငယ္​ကပုခက္​ထဲကျပဳတ္​က်ခဲ့တာအာ့​ေၾကာင့္​သားခုလိုစာ​ေတမွတ္​ရခက္​ေနတာ😢😢😢
B-အာ....ommaကလည္းဗ်မဟုတ္​တာ...သားကိုကမွတ္​ညဏ္​နည္းတာပါဗ်.......
B omma-😔😔😔
B-ommaရံုး​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​ေနာ္​...မနက္​စာစားရ​ေအာင္​ေလဗ်ာ....
လံုးငယ္​လည္းစိတ္​မ​ေကာင္းျဖစ္​ေနတဲ့ommaကို​ေျပာရင္း​ေပါင္းမုန႔္​ၾကက္​ဥ​ေၾကာ္​ေလးကိုဖဲ့ကာခြန႔္​လိုက္​သည္​
Ommaကလည္းလံုးငယ္​ခြန႔္​တာကိုဝါးကာ​ေဖ်ာ့​ေတာ့စြာၿပံဳးျပ​ေလသည္​....
B omma-သား​ေက်ာင္းကိုommaဝင္​ပို႔ခဲ့ရမလား
B-ရတယ္​ommaသားစက္​ဘီးနဲ႔ပဲသြားလိုက္​မယ္​...
B omma-​ေအးပါ...ဂရုစိုက္​ေနာ္​သား​ေလး...
B-Nae ommaအာ့ဆိုသားသြားၿပီ
ဟုဆိုကာommaကိုဖက္​ကာပါး​ေလးကိုနမ္းလိုက္​ၿပီးတာ့တာျပကာအိမ္​ကထြက္​လာခဲ့သည္​.....
အိမ္​က​ေနဆိုလ္းအထက္​တန္း​ေက်ာင္းကိုသြားသၫ့္​လမ္းတ​ေလ်ွာက္​သီခ်င္း​ေလးတ​ေအး​ေအး​ေလ​ေလးတျဖဴးျဖဴးႏွင့္​စက္​ဘီး​ေလးကိုနင္းလာခဲ့သည္​......

သူ႔ရဲ့ရင္​ခုန္​သံပိုင္​ရွင္​ကိုမ​ေမ်ွာ္​လင့္​ဘဲမ​ေတြ့ရခင္​အထိရာသီဥတုကသာယာ​ေနခဲ့ပါသည္​.......

ဆက္​ရန္​....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now