(7)Uni

1.8K 96 0
                                    

Park mamaတ​ယောက်​မီးဖိုခန်းထဲဝယ်​အိမ်​အကူများအားညွှန်​ကြား​နေစဉ်​......

Chan-Mama....သားCompanyသွား​တော့မယ်​.....
P mama-​နေဦးသား​လေးMamaကိုByun Ommaတို့ဆီအရင်​ဝင်​ပို့လိုက်​....ပြီး​တော့Mamaတို့စကား​ပြောစရာ​လေးရှိလို့လုံးငယ်​ကိုသားတခါတည်း​ကျောင်းဝင်​ပို့​ပေးလိုက်​ပါ.....
Chan-Nae....mamaအာ့ဆိုသားPapaကို​ပြောလိုက်​ဦးမယ်​.....
P mama-Mama​ပြောပြီးပြီသား​လေ.....​အေး​ဆေးမှလာခဲ့တဲ့ဒီ​နေ့သိပ်​အလုပ်​မရှုပ်​ပါဘူးတဲ့.....
Chan-Nae......

At Byun အိမ်​တော်​;

B omma-လုံးငယ်​......
B-ဗျာ.....
B omma-မနက်​စာစားပြီးရင်​အန်​တီparkတို့လာလိမ့်​မယ့်​အာ့ommaအန်​တီparkနဲ့စကား​ပြောစရာရှိလို့သားhyungကလိုက်​ပို့လိမ့်​မယ်​....

B ommaစကားကိုကြား​တော့Baekhyun​ပျော်​သွားသည်​.........သူ့ရဲ့ချစ်​ချစ်​ကြီးနဲ့တရက်​တည်းမှာရင်းနှီးတယ်​.....​ဟော...အခုသူက​ကျောင်းလိုက်​ပို့မယ်​တဲ့.....ဟီးဟီးးးလုံးငယ်​လေးတို့ဇာတာ​တွေတက်​လာပြီ.....​ကျောင်း​ရောက်​မှဟို​ကောင်​တွေကို​ကောင်း​ကောင်းကြီးကိုကြွားပစ်​မယ်​.....

B omma-လုံးငယ်​.....omma​ပြောတာကြားရဲ့လား
B-အာ......Nae omma

တီတီ........တီတီ.......တီ.......

​ဟော.........​ရောက်​လာကြပြီထင်​တယ်​......Byun ommaကအိမ်​ရှေ့ထွက်​ကာကြို​နေ​တော့Baekhyunလည်းမနက်​စာကိုအမြန်​အပြီးသတ်​လိုက်​သည်​......

B omma-Park mamaတို့​ရောက်​လာပြီပဲ......
P mama-ဟု​တ်​ပ....မ​နေ့ညကမှသားpapaနဲ့စကား​ပြောရင်းသတိရလို့အမြန်​လာ​ပြောချင်​လို့အာ့လုံးငယ်​ကိုလိုက်​ပို့ဖို့သား​တော်​မောင်​ကို​ချောဆွဲခဲ့ရတာ......
Chan-Byun ommaလုံးငယ်​ကျောင်းသွားချင်​ရင်​ရပြီ​နော်​........သားတခါတည်းပို့ရမှာစို​တော့
B omma-​အော်​....​အေးဟုတ်​သားပဲသားကCompanyလည်းပြန်​ရဦးမှာကို....လုံးငယ်​ရေ...သားမြန်​မြန်​လုပ်​နော်​....ဒီမှာHyungကမအားဘူးရယ်​....အားနာစရာ​နော်​....
P mama-ဘယ်​ကသာ....အားမနာရပါဘူး​နော်​......​နောင်​လည်းအားနာစရာလိုတဲ့သူ​တွေမှမဟုတ်​တာ......
Chan-ဟုတ်​တယ်​Byun ommaသားကလုံးငယ်​နောက်​ကျ​နေမှာဆိုးလိူ့ပါ....
B-သားပြီးပြီ....Omma......Hyung chanအာ့ဆိုသွားကြစို့​လေ.....
Chan-သွားမယ်​လေ...လုံးငယ်​
B-....Omma..အန်​တီParkအာ့ဆို...သား​ကျောင်းသွားပြီ.....
B omma-ဟုတ်​ပီ...လုံးငယ်​လေးစာ​ကောင်း​ကောင်းသင်​ခဲ့​နော်​...
P mama-​နေ့လည်​စာအလွတ်​မခံနဲ့​နော်​....လုံးငယ်​..
B- Nae ........
Chan-သားတို့သွားပြီ​နော်​......
B omma-​အေး​အေးသား​လေး....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now