(20)Zaw

2.7K 98 2
                                    

ဒီသံုးပတ္​အ​ေတာအတြင္​း.........hyungနဲ႔က်​ေနာ္​​ေသ​ေသခ်ာခ်ာစကားမ​ေျပာျဖစ္​ခဲ့.......တ​ေန႔တ​ေန႔အိပ္​ခ်ိန္​စားခ်ိန္​ကိုပင္​မနဲလု​ေနၾကရသည္​........က်​ေနာ္​ကလည္​း​ေနာက္​ဆံုးစာ​ေမးပြဲႀကီးအတြက္​စာ​ေတက်က္​မွတ္​​ေနရသလို.....ကုန္​ပစၥည္​း အသစ္​ထုတ္​လုပ္​ဖို႔ရန္​စီမံကိန္​းဆြဲ​ေနရ​ေသာhyungမွာလည္​းအ​ေတာ္​အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနသည္​......အိပ္​ခ်ိန္​မ်ားပင္​မတူၾကသည္​ကမ်ားလာသည္​.....တခါတ​ေလက်​ေနာ္​အိပ္​မည္​့အခ်ိန္​hyungကအလုပ္​မပီး​ေသတာမ်ိဳးhyungအိပ္​​ေနလ်ွင္​လည္​းက်​ေနာ္​ကစာက်က္​​ေနရသည္​ကတမိ်ဳးျဖင္​့ပင္​.....

..​ေက်ာင္​းကို​ေတာ့hyungက​ေန႔တိုင္​းလိုက္​ပို႔ပါသည္​......ပို႔သည္​့လမ္​းတ​ေလ်ွာက္​ကလည္​းစာ​ေမးပြဲအတြင္​းကိုယ္​တိုင္​စာကူၾကည္​့မ​ေပးႏိုင္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ႀကိဳးစားရန္​သာတဖြဖြ​ေျပာတတ္​သည္​........က်​ေနာ္​သည္​လည္​းတတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​အ​ေကာင္​းဆံုးႀကိဳးစား​ေနပါသည္​​ေလ....အနဲဆံုး​ေအာင္​ရင္​​ေတာင္​hyungစိတ္​ခ်မ္​းသာတာ​ေပါ့.....

စား​ေမးပြဲ​ေျဖ​ေနစဥ္​တ​ေလ်ွာက္​လံုး​ေက်ာင္​းကိုdriver arjushiသာလိုက္​ပို႔​ေပးသည္​....hyungကအိမ္​ပင္​ျပန္​မလာတာစာ​ေမးပြဲမ​ေျဖခင္​၂ရက္​​ေလာက္​အလိုကတည္​းကပင္​......ညတိုင္​းphဆက္​​ေမးပါသည္​....​ေျဖႏိုင္​လား​ေန​ေကာင္​းလား​ေပါ့........hyungဘက္​ကတာဝန္​အရဆက္​သည္​ျဖစ္​ႏိုင္​​ေသာ္​လည္​းက်​ေနာ္​မွာ​ေတာ့​ေန႔တိုင္​hyung...phဆက္​မည္​့အခ်ိန္​ကို​ေစာင္​့ကာရင္​ခုန္​​ေနတတ္​သည္​......ရယ္​​ေတာ့ရယ္​ရသား........

Hyungက​ေန​ေရာ​ေကာင္​းရဲ႕လား​ေမးတိုင္​း....​ေကာင္​းပါသည္​ဟုသာ​ေျဖျဖစ္​သည္​.....တကယ္​တမ္​း​ေတာ့ လံုးဝအဆင္​မ​ေျပ.....​ေခြၽး​ေစ​ေတျပန္​လိုက္​...ရင္​တုန္​လိုက္​..​ေခါင္​းမူးလိုက္​ႏွင္​့ဒီရက္​​ေတအတြင္​းပတ္​ခ်ာလည္​​ေနသည္​.........hyungကို​ေတာ့မ​ေျပာခ်င္​အလုပ္​​ေတ႐ႈပ္​ကာ​ေန႔​ေကာညပါမနားတမ္​းအစည္​းအ​ေဝးထိုင္​လိုက္​စာရင္​းလုပ္​လိုက္​နဲ႔မအားမလပ္​ျဖစ္​​ေန​ေသာhyungကိုအပူမ​ေပးခ်င္​....ဘယ္​​ေလာက္​ပဲမခ်စ္​သည္​ဆိုဦး​ေတာ့hyungကညီ​ေလးလိုသ​ေဘာထားတာမို႔စိတ္​ပူ​ေနမည္​မဟုတ္​လား.....

A-လံုးငယ္​....မနက္​စာရပီ....

B-Nae...arjima

ႏႈတ္​ခမ္​းသား​ေလးမ်ားျဖဴစြတ္​ကာ​ေဖ်ာ့​ေတာ့​ေသာမ်က္​ႏွာ​ေလးႏွင္​့ျပန္​​ေျဖလာ​ေသာbaekhyun....

A-​ေန​​ေကာင္​းရဲ႕လားကြယ္​.....လံုးငယ္​​ေလးၾကည္​့ရတာ...အဆင္​မ​ေျပသလိုပဲ.....

B-မဟုတ္​ပါဘူးarjimaရဲ႕ခုအ​ေတာအတြင္​းစာ​ေမးပြဲနဲ႔မို႔ညမအိပ္​တာ​ေတ​ေကာစိတ္​ဖိစီးတာ​ေတ​ေကာ​ေပါင္​းသြားလို႔ပါ.....

A-​ေအးပါကြယ္​.....

Ring........Ring.........Ring......

အိက္​ကပ္​ထဲမွဖုန္​းျမည္​လာ၍ထုတ္​ၾကည္​့မိ​ေတာ့အံျသရ​ေသးသည္​......ဒီလိုမနက္​ခင္​းပိုင္​းဘယ္​တုန္​းကမွမဆက္​ဖူး​ေသးဘူးမို႔လား.....

B-hyung....

Chan-........

B-Naeဒီ​ေန႔​ေနာက္​ဆံုးပဲhyung​ေန႔လယ္​ဆိုၿပီးပီ....

Chan-........

B-တကယ္​hyungလာ​ေခၚမွာလား.....

Chan-.........

B-nae....nae....

Phခ်ၿပီးသြားသည္​အထိအလွဆံုးျပံဳးကာ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေန​ေသာလံုးငယ္​​ေလးကိုarjimaကၾကည္​ႏူးစြာၾကည္​့​ေနရင္​း....

A-chan​ေလးကဘာတဲ့လဲ....

Arjimaရဲ႕အ​ေမးကိုတက္​ႂကြစြာ​ေျဖ​ေသာလံုးငယ္​​ေလး.....

B-hyungက​ေလဒီ​ေန႔မနက္​ၿပီးရင္​.....စီမံကိန္​းအသစ္​ၿပီးသြားၿပီတဲ့....အာ့​ေန႔လယ္​​ေက်ာင္​းကိုဝင္​​ေခၚၿပီးမုန္​႔လိုက္​​ေကြၽးမယ္​တဲ့........ဟီးးး​ေပ်ာ္​လိုက္​တာ...hyungနဲ႔​ေတြ႔ရ​ေတာ့မယ္​...

A-ဟုတ္​ပါပီ.....​ေပ်ာ္​ပါ​ေတာ္​​ေပ်ာ္​ပါ....

ျပံဳးရႊင္​ကာျပန္​​ေျပာ​ေန​ေသာarjimaဘက္​ကိုလွည္​့ရင္​း​ေကာ္​လံကို​ေသခ်ာျပင္​ကာဆံပင္​​ေတက္​ိုလက္​​ေလးနဲ႔သပ္​ရင္​း.....

B-က်​ေနာ္​.......ၾကည္​့လို႔အဆင္​​ေျပတယ္​မို႔လားဟင္​.......

A-​ေျပပါ့႐ွင္​​ေျပပါ့......အ​ေခ်ာ​ေတာင္​လြန္​​ေန​ေသး...

Arjimaရဲ႕အ​ေျဖကိုသ​ေဘာက်စြာလက္​မ​ေလး​ေထာင္​းျပၿပီ....

B-yay......အာ့ဆိုက်​ေနာ္​​က်ာင္း​ေသြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​...

A-စာ​ေမးပြဲ​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေျဖခဲ့ပါ​ေနာ္​......လံုးင
ယ္​​ေလး.....

B-Nae....

အိမ္​ထဲမွ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ျမဴးတူးစြာထြက္​သြား​ေသာက​ေလးငယ္​.......​ေဘးကအျမင္​မွာ​ေတာင္​Chanyeolကိုဘယ္​​ေလာက္​ထိခ်စ္​​ေၾကာင္​းနဖူးမွာ​ေရးထားသလို​ေပၚလြင္​​ေနပါသည္​​ေလ.......

ဆက္​ရန္​.........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now