(3)Zaw

2.6K 108 0
                                    

Chan-သဲ​ေလးးးးးး

Chanyeol...​ေလဆိပ္​​ေ႐ွ႕မွာ​ေစာင္​့​ေနတဲ့မ​ေတြ႔ရတာၾကာတဲ့ခ်စ္​သူကိုအ​ေျပ​ေလးဖက္​ကာဆီးႀကိဳသည္​......

Yera-သဲကoppaလာမႀကိဳ​ေတာ့ဘူးထင္​ပီးဝမ္​းနည္​း​ေနတာ........

မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးျဖင္​့ဝမ္​းနည္​းတႀကီး​ေျပာ​ေန​ေသာခ်စ္​ရသူကိုျမင္​ရတဲ့အခိုက္​chanyeolစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားကာမနက္​ကအိပ္​​ယာထ​ေနာက္​က်သည္​့အျဖစ္​ကိုႀကီးစြာ​ေနာင္​တရသြားသည္​.....

Chan-အာ......သဲကလည္​းခုကိုယ္​​ေရာက္​​ေနပီ​ေလကြာ.....miyanကိုယ္​​ေနာက္​က်သြားလို႔....လမ္​းမွာမ​ေတာ္​တဆ​မႈ​ေလးတခုျဖဟ္​​ေနလို႔ပါ....ဝမ္​းမနည္​းပါနဲ႔​ေနာ္​သဲ.....

Chanyeolစကားဆံု​​း​ေနာက္​Yeraအစကဝမ္​းနည္​းသည့္​မ်က္​ႏွာ​ေလးမွာစိတ္​ပူဟန္​​ေျပာင္​းသြားကာChanyeolတကိုယ္​လံုးကိုလွည္​့ပတ္​ၾကည္​့​ေန​ေလသည္​......

Yera-ဘယ္​နား​ေလးနာသြား​ေသးလဲoppaရယ္​....သဲစိတ္​ပူလိုက္​တာ......

Chan-စိတ္​မပူပါနဲ႔သဲရဲ႕ကိုယ္​ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး....
Yera-.......
Chan-ကဲပါ.....သဲလည္းပင္​ပန္​းလာမွာ​ေပါ့...ကိုယ္​သဲကိုအိမ္​ပဲလိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေနာ္​........
Yera-Nae...oppa..သဲကအရမ္​းလြမ္​း​ေနတာoppaျပန္​သြားကတည္​းကပဲသဲမွာ​ေဒၚ​ေလးကိုအားနာလို႔​ေန...​ေနခဲ့ရတာ......

Chanyeolနဲ႔YeraကLAမွာ​ေက်ာင္​းတူတူတက္​ရင္​းႀကိဳးစားခဲ့ၾကတဲ့သူ​ေတပါ...​ေက်ာင္​းၿပီး​ေတာ့ChanyeolကKoreaကိုတန္​းျပန္​ခဲ့​ေပမယ့္​Yeraက​ေတာ့သူ႔အ​ေဒၚဆီအလည္​အပတ္​​ေနခဲ့ကာ၃လ​ေလာက္​​ေနမွျပန္​လာခ်င္​းျဖစ္​သည္​...

Chan-တူတူပါပဲသဲရယ္​....အခုသဲအိမ္​ျပန္​နားလိုက္​​ေတာ့​ေနာ္​....ညမွ​ေအး​ေဆးကိုယ္​့သဲ​ေလးစိတ္​ၾက္​ိုက္​မုန္​႔လိုက္​​ေကြၽးရင္​းအလြမ္​းသယ္​ၾကတာ​ေပါ့......
Yera-Nae...oppa...အရမ္​းခ်စ္​တယ္​.....
ဟုဆိုကာ​ေျခဖ်ား​ေလး​ေထာက္​ၿပီးChanyeolပါး​ေလးကိုနမ္​းလိုက္​သည္​....
ႏွစ္​ကိုယ္​တူအျပံဳးမ်ားဖလွယ္​ရင္​း​ေလဆိပ္​က​ေနသဲလက္​​ေလးကိုဆြဲကာထြက္​လာခဲ့လိုက္​​ေတာ့သည္​......သဲကိုအိမ္​ျပန္​ပို႔အၿပီးChanyeolနာရီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့11နာရီ႐ွိ​ေန​ေလၿပီ........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now