(12)Zaw

2.1K 94 0
                                    

Mamaနဲ့Ommaတို့လက္ဖြဲ့တဲ့အိမ္​​ေလးသိုႏွစ္​​ေယာက္​သားပြဲပီးတာနဲ႔ထြက္​လာခဲ့သည္​....တကယ္​​ေတာ့Baekhyunလည္​းနားခ်င္​​ေနၿပီျဖစ္​သည္​........သို႔​ေပမဲ့ညစာစားပြဲပီးလို႔Baekhyun​ေျခလက္​သန္​႔စင္​ၿပီး​ညဝတ္​အက်ၤီလဲ​ေနတုန္​း​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲဝင္​သြားသည္​့Hyung chanကခုBaekhyunအိပ္​ယာ​ေပၚ​ေရာက္​သည္​ထိျပန္​မထြက္​လာ​ေသး၍....hyung chanကို​ေစာင္​့​ေနျခင္​းသာ....

ဒီ​ေန႔တ​ေန႔လံုးကလည္​းစကားတလံုးမွမ​ေျပာခဲ့ရသလို....အရင္​​ေန႔ရက္​​ေတြတုန္​းကလည္​းCompanyႏွစ္​ခုပူး​ေပါင္​း​ေရးနဲ႔Ceoရာထူးလႊဲအပ္​​ေရးတို႔​ေၾကာင္​့မ​ေတြ႔ခဲ့ရ......Baekhyunရင္​ခုန္​စြာ​ေမ်ွာ္​လင္​့​ေနတုန္​း.
..​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲကထြက္​လာ​ေသာChanyeol.....

Chan-လံုးငယ္​.....မအိပ္​​ေသးဘူးလား....

B-အာ......က်​ေနာ္​Hyung chanကို​ေစာင္​့​ေနတာ...

Chan-sorry...ကိုယ္​​ေရပါတခါတည္​းခ်ိဳးလိုက္​လို႔ၾကာ​ေနတာ......

Chanyeolညအိပ္​ဝတ္​စံုလဲရင္​းBaekhyunကို​ေက်ာ​ေပးကာ​ေျပာ​ေနမိသည္​.....

B-ဟိုဟာ....

Chan-​ေျပာ​​ေလ....လံုးငယ္​...ဘာလဲ

B-Hyung chanက​ေလ....က်​ေနာ္​ကိုတ​ေန႔လံုးစကားမ​ေျပာ​ေတာ့.....အာ့.....စိတ္​ဆိုး​ေနတာလားလို႔........

Chan-ဘာလို႔.....

Chanyeolရဲ႕​ေမးခြန္​းကိုရင္​တုန္​စြာနဲ႔ျပန္​​ေျဖမိသည္​...

B-အာ......က်​ေနာ္​ကမျငင္​းမိလို႔​ေလ....

Chanyeol​ေခါင္​း​ေပၚက​ေရ​ေတကိုသုတ္​​ေနတာကိုရပ္​ကာBaekhyunနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ျဖစ္​​ေအာင္​လွည္​့ကာ......

Chan-လံုးငယ္​...........အာ့ကမင္​းနဲ႔မဆိုင္​ပါဘူး....ဒါကိုယ္​့ရဲ႕​ေရြးခ်ယ္​မႈပါ.....ကိုယ္​့မိဘစိတ္​ခ်မ္​းသာဖို႔ပါ....

B-............

Chan-ၿပီး​ေတာ့.....ကိုယ္​...သဲကို​ေတာ့လြယ္​လြယ္​​ေမ့ရမွာမဟုတ္​တဲ့အတြက္​ကိုယ္​့ကိုခြင္​့လႊတ္​ပါ....ၿပီး​ေတာ့လံုးငယ္​ဘက္​ကခံစားခ်က္​႐ွိ​ေပမဲ့တန္​ျပန္​မ႐ွိတဲ့ကိုယ္​့ကိုနားလည္​​ေပးပါ....ကိုယ္​ခုမွအသားက်​ေအာင္​ႀကိဳးစားရမွာမို႔.....

Baekhyun...မ်က္​ႏွာ​ေလးတ​ေျဖး​ေျဖးညႇိဳးငယ္​လာ​ေသာ္​​ေလ....ျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့​ေလးျပံဳးကာ.....

B-......ရ...ရပါတယ္​.........က်​ေနာ္​စိတ္​႐ွည္​႐ွည္​နဲ႔​ေစာင္​့​ေပးပါ့မယ္​...Hyung chan...

Chan-hyung.......

B-ဟင္​......
Baekhyun​ေျပာ​ေန​တုန္​းျဖတ္​​ေျပာတာ​ေၾကာင္​့​ေၾကာင္​​ေနမိသည္​......

Chan-hyungလို႔ပဲ​ေခၚပါ......ကိုယ္​လံုးငယ္​နဲ႔ဒီအ​ေတာအတြင္​းညီအကိုလိုပဲ​ေနၾကတာ​ေပါ့....ကိုယ္​​ေကာမင္​း​ေကာအ​ေနမၾကပ္​ခ်င္​ဘူ.......

B-Nae......

Baekhyunရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေလးမွာတကယ္​ကို​ေဖ်ာ့​ေတာ့​ေနလွၿပီ......

Chan-ကိုယ္​တခါထပ္​ၿပီး​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.....မင္​းကိုကိုယ္​့ႏွလံုးသားထဲခ်က္​ခ်င္​း​ေနရာမ​ေပးႏိုင္​လို႔......ဒါ​ေပမဲ့ကိုယ္​ႀကိဳးစားမွာပါ....ဒီၾကာထဲသာ...ကိုယ္​့ကိုနားလည္​​ေပ.....

B-အာ.....Nae .....hyung chan...အယ္​...hyung..အာ့ဆိုအိပ္​​​ေတာ့​ေလမနက္​အ​ေစာႀကီးMamaတို႔ကို​ေလဆိပ္​လိုက္​ပို႔ပီးcompanyသြားရဦးမွာမို႔လား....

Chan-ommm.....လံုးငယ္​လည္​းအိပ္​​ေတာ့​ေလ....မနက္​ကိုယ္​သြားရင္​တခါတည္​းommaအိမ္​ပို႔​ေပးခဲ့ရမွာမို႔လား........

B-Nae........

တစ္​ခန္​းထဲ....တကုတင္​တည္​း....အိပ္​​ေန​ေသာ္​လည္​း....​ေက်ာခိုင္​းကာအိပ္​​ေန​ေသာခ်စ္​ရသူႀကီး.....ညီအကိုလိုသ​ေဘာထားဦးမည္​ဟု​ေျပာထြက္​ရက္​သူႀကီးကိုၾကည္​့ကာ.....အသံတိတ္​ငို​ေႂကြး​ေနတဲ့က​ေလးတ​ေယာက္​.............

ဆက္​ရန္​.........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now