(15)Zaw

2.6K 102 0
                                    

B-Hyung......က်​ေနာ္​ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းသြားမယ္​​ေနာ္​..

က်​ေနာ္​​ေနမ​ေကာင္​းတာနဲ႔​ေက်ာင္​းမသြားတာ၄ရက္​ခန္​႔႐ွိၿပီ........ဒီအ​ေတာအတြင္​းHyungကိုယ္​တိုင္​​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​​ေပးကာ....တဖြဖြ​ေတာင္​းပန္​စကား​ေျပာလြန္​းလို႔လူကအ​ေနခက္​လွပါပီ........

က်​ေနာ္​ကရပါတယ္​လို႔​ေျပာတိုင္​း......ကိုယ္​့ညီ​ေလးမို႔ဆိုတဲ့စကားကက်​ေနာ္​့အတြက္​အႀကိမ္​ႀကိမ္​​ေသ​ေစႏိုင္​​ေသာလက္​နက္​ဆိုတာမသိသည္​့အတိုင္​းhyungကလက္​ကိုင္​ထားကာ​ေျပာ​ေနၾက........

Chan-မသြားပါနဲ႔ဦး......ခုပဲ​ေသာၾကာ​ေန႔​ေရာက္​​ေနၿပီ...​ေနာက္​အပတ္​ဖြင္​့ရက္​မွျပန္​တက္​.....

B-ဟုတ္​......

Chan-ဒီၾကားထဲလြတ္​သြားတဲ့စာ​ေတက​ေတာ့လံုးငယ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတကူး​ေပးထားတယ္​​ေျပာတယ္​ ..ကိုယ္​ည​ေနအလုပ္​ျပန္​မွ​ေက်ာင္​းကဝင္​ယူ​ေပးမယ္​.....

B-Nae.......

Chan-အိမ္​မွာလည္​း​ေအး​ေဆး​ေနခဲ့ဦးမတည္​့တာ​ေတမစားနဲ႔​ေရလည္​းမခ်ိဳးနဲ႔ဦး.....

Chanyeolစာရြက္​စာတမ္​းတခ်ိဳ႕ကိုအိပ္​ထဲထည္​့​ေနရင္​းမွာစရာ႐ွိတာမွာ​ေနသည္​ကို​ေစာင္​ျခံဳထဲကမထပဲနား​ေထာင္​​ေနသည္​့က​ေလးငယ္​........တခါတ​ေလဆိုဒီက​ေလးသိပ္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာသူဝန္​ခံပါသည္​​ေလ.......

Chan-အာ့ဆိုHyungသြားမယ္​......လိုတာ႐ွိရင္​phဆက္​...အျပန္​ဝယ္​ခဲ့​ေပးမယ္​.....

B-ဟုတ္​ကဲ့........အာ......hyungခန.....

အခန္​းတံခါးဖြင္​့ကာထြက္​မည္​အျပဳလွမ္​းတားလိုက္​​ေသာလံုးငယ္​​ေၾကာင္​့Chanyeolရပ္​​ေနမိ​ေတာ့....​ေစာင္​ပံုထဲက​ေျပးထြက္​ကာ.....Chanyeolနဖူးကို​ေျခဖ်ား​ေလး​ေထာက္​ကာနမ္​းလိုက္​ပါ​ေသာလံုးငယ္​​ေၾကာင့္​.....အနဲငယ္​​ေၾကာင္​​ေနမိသည္​..........လံုးငယ္​ကသူ႔ကိုအလွပဆံုးအျပံဳး...ႏူးညံ့ မႈအျပည္​့အဝ​ေပ်ာ္​ဝင္​​ေန​ေသာမ်က္​လံုးမ​်ားျဖင္​့ရႊင္​ရႊင္​စာစာ​ေလးၾကည္​့ကာ.......

B-က်​ေနာ္​့ကိုနာလည္​း​ေပးလို႔.....ၿပီး​ေတာ့hyungက်​ေနာ္​့ကိုစိတ္​မပ်က္​သြားပဲဂ႐ုစိုက္​​ေပးလို႔...........

Chan-အာ.....ကိုယ္​့ညီ​ေလးပဲဟာ....ဒါ​ေပမဲ့​ေနာက္​ခါဆိုhyungကမ႐ိုက္​​ေတာ့ဘူး.....အာ့အတြက္​လံုးငယ္​ကႀကိဳးစား​ေပး​ေနာ္​....​ေျဖး​ေျဖးမွန္​မွန္​​ေလးနဲ႔စာကိုက်က္​​ေပး.........

Hyungရဲ႕ညီဆို​ေသာအသံုး​ေၾကာင္​့အနဲငယ္​ပ်က္​ယြင္​းသြာ​ေသာမ်က္​ႏွာကိုခ်က္​ခ်င္​းျပန္​ျပင္​ကာ....hyungမ်က္​လံုးကိုတည္​့တည္​့ၾကည္​့ၿပီး.....

B-hyung......အမ်ားႀကီး.....တကယ္​အမ်ားႀကီး....က်​ေနာ္​ခ်စ္​တာ​ေနာ္​......

လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကိုဝိုက္​ကာဝိုက္​ကာႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးစုလိုက္​ခြၽန္​လိုက္​​ေျပာ​ေန​ေသာက​ေလးငယ္​.......

Chanyeolလည္​းဘာျပန္​​ေျပာရမလဲမသိျဖစ္​ကာ....လက္​ျပျပီးထြက္​လာမိ​ေတာ့သည္​........
မင္​းအရမ္​းဆိုးတယ္​လံုးငယ္​......မင္​းရဲ႕အျပဳအမူ​ေလး​ေတကငါ့ကိုျပဳစားႏိုင္​လြန္​းတယ္​...
ၾကာရင္​ငါ့ႏွလံုးသားကမင္​းအတြက္​ျဖစ္​လာမိမွာကိုငါစိုးတယ္​.....သဲကိုအားနာလို႔.........
တ​ေျဖ​း​ေျဖးပဲ​ငါ့ႏွလံုးသား​ေလးကိုဆြဲယူပါ.......႐ုတ္​တရက္​ႀကီးမင္​းကိုခ်စ္​ရမွာငါလိပ္​ျပာမလံုဘူး...........ငါ့ကိုႀကိဳးစားခြင္​့ျပဳပါ.......

Baekhyun....ဘာစကားတခြန္​းကိုမ်အ​ဖက္လုပ္​ကာျပန္​မ​ေျပာသြား​ေသာhyungကိုၾကည္​့ကာမ်က္​ရည္​မ်ားအလိုလိုစီးက်လာသည္​.........

B-hyungရယ္​.....က်​ေနာ္​ကအတင္​းႀကီးျပန္​မခ်စ္​ခိုင္​းပါဘူးဗ်ာ......hyungခ်စ္​ရသူ​ေနရာကိုလည္​းက်​ေနာ္​မ​ေရာက္​ႏိုင္​မွန္​းသိပါတယ္​......ဟက္​.....က်​ေနာ္​့အျဖစ္​ကလည္​းအနား႐ွိ​ေန​ေပမဲ့ႏွလံုးသားခ်င္​း​ေဝကြာ​ေနတာပါလား......နာက်င္​လွပါပီဗ်ာ......ညီ....တခါလာလည္​းညီ....အာ့လိုအ​ေတြ​း​ေတြ​ေတြး​ေနတဲ့hyungကိုလည္​းမုန္​းခ်င္​သလို႔hyungခ်စ္​ရတဲ့သဴကိဳလည္းမနာလိဳလိဳက္တာ....​​ကံတရားကက်​ေနာ္​ကိုမ်က္​ႏွာသာ​ေပးသလိုလိုနဲ့ပုတ္​ခ်လိုက္​တာက႐ိုက္​ခ်က္​ျပင္​းလြန္​းပါတယ္​ဗ်ာ........

အခန္​းတံခါးဝဝယ္​ထိုင္​ကာ....ဝမ္​းနည္​းတႀကီး​ေရရြတ္​​ေန​ေသာ​ေကာင္​​ေလး႐ွိသလို.....အခုန္​ျမန္​​ေန​ေသာႏွလံုးသား​ေလးကိုသိတတ္​မႈ...အားနာမႈ႐ွိတတ္​​ေအာင္​သင္​ၾကား​ေန​ေသာ​ေကာင္​း​​ေလးလည္​း႐ွိ​ေန​ေလသည္​...........

ဆက္​ရန္​...............

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now