(8)Uni

1.8K 96 0
                                    

B omma-park mamaက​လေး​တွေ​ရှေ့​ရေးဆို​တော့.....ဘာများလဲ....

P mama-ဟို​လေ....ကျမတို့က​လေး​တွေကိုလက်​ထပ်​ပေးမဲ့ကိစ္စ.....

B omma-omm.....

P mama-အာ့ကို​လေ......

B omma-ဖျက်​ချင်​တယ်​တော့မ​ပြောနဲ့​နော်​ကျမစိတ်​ဆိုးမှာ......

P mama-အာ.....မဟုတ်​တာ....ကျမကခုလို​ပြောရမှာအားနာ​နေတာ....

B omma-ဘာများလဲရှင်​.....သိချင်​လာပြီ....

P mama-ကျမက​လေသားတ်ို့ကို​စော​စောလက်​ထပ်​ပေးပြီးတခါတည်းအိမ်​ထောင်​ပြု​စေချင်​လို့ပါ.....
အာ့​လေ......သားလုံးငယ်​လေး​ကျောင်းပြီးသည်​ထိမ​စောင့်​တော့ဘဲအထက်​တန်းပြီးတာနဲ့တခါတည်း​နေရာချထားချင်​တယ်​.....

B omma-မ​စောလွန်းဘူးလား.....

P mama-လုံးငယ်​လေးအတွက်​စောလွန်းတာသ်ိပါတယ်​.......ဒါ​ပေမဲ့လုံးငယ်​Uniတက်​ရင်​တခြားသူနဲ့​တွေ့သွားမှာ​ကော.....ပြီး​တော့သားpapaကနှလုံးမ​ကောင်း​တော့ဘူး​လေအာ့သားတို့ကိုစိတ်​ချရမှcompany​ကောတခါတည်းလွှဲ​ပေးပြီးနိုင်​ငံခြားမှာ​ဆေးသွားကုချင်​လို့........ပြီး​တော့သားကိုမိန်းမလည်​သိန်းကြွယ်​တွေနဲ့လည်းမ​တွေ့​စေချင်​ဘူးး.....

B omma-​အော်​.......ဒါများရှင်​...ကျမလည်းသ​ဘောတူပါတယ်​........​စော​စော​နေရာချ​ပေး​တော့ကျမတို့လည်း​စော​စောစိတ်​အေးရတာ​ပေါ့......ကျမလည်းနားချင်​နေပီ.....တ​နေ့​နေ့ပင်​ပန်းပါတယ်​.....ဒီ​နေ့​တောင်​ကျမအတွင်း​ရေးမှုးနဲ့လွှဲထားရတာ......

P mama-Byun ommaဘက်​ကသ​ဘောတူတယ်​ဆို​တော့ကျမတို့ကဝမ်းသာတာ​ပေါ့ရှင်​..........

B omma-သားတို့ကို​ကော​ပြောသင့်​ပြီလားလို့.....

P mama-အွန်းးးကျမ​တော့ဒီ​နေ့ည​ပြောလိုက်​တော့မလားလို့ဒါမှလဲသူတို့ချင်းနားလည်​မှုယူဖို့အချိန်​ရ​တာ​ပေါ့......

B omma-omm ကျမလည်း​ပြောလိုက်​တော့မယ်​လေ...

P mama-လုံးငယ်​လေးကသ​ဘောတူမှာပါ​နော်​.....

B omma-တူမှာပါ.....လုံးငယ်​လေးကကျမစကားဆိုနား​ထောင်​ပါတယ်​......သားchan​လေးသာသ​ဘောမတူမှာစိုးတာ...

P mama-အာ့​တော့မပူပါနဲ့သူကသ​ဘောမတူဘူးရှိခဲ့ရင်​တောင်​သူ့papaကျန်းမာ​ရေးနဲ့ကျမတို့ကအကျပ်​ကိုင်​ရမှာပဲ.......ကျမကလုံးငယ်​လေးပဲသမက်​တော်​ချင်​တာ......အာ့အတွက်​စိတ်​ထဲမထားပါနဲ့....

B omma-ဟုတ်​ပါပီရှင်​......အာ့ဆိုလည်းက​လေး​တွေကိုဒီညဖွင့်​ပြောကြတာ​ပေါ့......

P mama-😊😊😊ကျမဖြင့်​ခုမှစိတ်​ချမ်းသာ​တော့တယ်​byun ommaကငြင်းလိုက်​မှာကိုအ​သေ​ကြောက်​နေတာ....မ​နေ့ညကသ်ိပ်​တောင်​အိပ်​မ​ပျော်​ဘူး

B omma-အမ​လေး......ငယ်​ကတိကြီးထိတည်​ချင်တာပါ​နော်​....ငြင်းစရာအ​ကြောင်းမရှိပါဘူး​တော်​.....​ရွှေသမက်​လေးရမှာမို့အ​ပျော်​တောင်​လွန်​နေ​သေး.........

P mama & B omma-ဟားဟားးးး

Park mama နဲ့ Byun ommaက​တော့သူတို့အစီအစဉ်​နဲ့သူတို့​ကျေနပ်​ကာ.....​ရယ်​မောသံများပန်းခြံထဲမှပန်းရနံ့​လေးများနှင့်​အတူလွင့်​ပျံသွား​လေသည်​...........

ဆက်​ရန်​.........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now