(6)Uni

2K 92 1
                                    

At Parkအိမ်​တော်​ရှေ့;

Chan- Mamaအာ့ဆိုသားအိမ်​ထဲမဝင်​တော့ဘူး​နော်​သားချိန်းထားတာ​လေးရှိလို့ဆက်​သွားလိုက်​တော့မယ်​....
P mama-ခန​လောက်​နားပြီးမှသွားပါလားသားရယ်​....
Chan-ခုကို၆ခွဲ​နေပြီဆို​တော့သားအချိန်​မရမှာဆိုလို့ချိန်းထားတာက၇နာရီ ဆို​တော့​လေ...
P mama-​အေးပါ.....အာ့ဆိုလည်းကားကိုဂရုစိုက်​မောင်း........အပြန်​သိပ်​မိုးမချုပ်​စေနဲ့​နော်​သား...
Chan-Nae...mama

Chanyeol လည်းmamaကိုနှုတ်​ဆက်​ကာ...Yeraအိမ်​သို့ထွက်​လာခဲ့လိုက်​သည်​.....

Chan-ဟာ....သဲကလည်းဘာလို့ခြံ​ရှေ့ထွက်​စောင့်​နေတာလဲ.....ကိုယ်​ရောက်​ရင်​ဖုန်း​ခေါ်လိုက်​မှာ​ပေါ့...အလကား​နေရင်း​အ​အေးမိ​နေဦးမယ်​

Chanyeolခြံ​ရှေ့မှာထွက်​စောင့်​နေတာYeraကိုစိုးရိမ်​တကြီး​ပြောလိုက်​တော့Yeraကပြုံးစ်ိစိမျက်​နှာထားဖြင့်​lover seatမှာဝင်​ထိုင်​ကာChanyeolဘက်​ကိုမျက်​နှာမူ၍

Yera-သဲကoppaကလွမ်းလှပြီ.....ခန​လေး​တောင်​မ​စောင့်​ချင်​တော့ဘူး...​တွေ့ချင်​လှပြီမို့....အာ့
Chan-ခုလိုမျိုးထွက်​စောင့်​နေတယ်​ဆိုပါ​တော့..
.
Chanyeol​ပြောလိုက်​တော့Yeraရှက်​ပြုံး​လေးနဲ့​ခေါင်း​လေးငုံးသွားသဖြင့်​Chanyeol....Yera​မေးဖျား​လေးက​နေကိုင်​ကာ....မျက်​နှာ​လေးကို​စေ့​စေ့ကြည့်​ရင်း....

Chan-ချစ်​လိုက်​တာ....သဲရာ.....
Yera-ဟီးးးးသဲလဲတူတူပဲ....

Yeraရုတ်​တရက်​Chanyeolနှုတ်​ခမ်း​လေးကိုဖွဖွ​လေးကပ်​ကာနမ်းလိုက်​တော့....

Chan-ဟာ.......အဆိုး​လေး.....ကိုယ့်​ကိုရင်​ခုန်​ပြီး​သေ​အောင်​လုပ်​နေတာ.....

Chanyeol အူ​တေယားကာyeraဆံပင်​တေကိုလက်​လေးဖြင့်​ဖွလိုက်​သည်​...
.
Chan-....သဲဗိုက်​ဆာပြီလားဘာသွားစားကြမလဲ...
Yera-ဟင့်​အင်​.....သဲကOppaကို​တွေ့တာနဲ့တင်​ဗိုက်​ပြည့်​နေပြီဆာ​တော့ဘူး....
Chan-​စကား​တေတတ်​နေတယ်​ပေါ့.....
အာ့ဆိုဘယ်​သွားမလဲ
Yera-Oppaဟိုတ​လောကမှအသစ်​ဖွင့်​တဲ့ပန်းခြံရှိတယ်​ဆို....အာ့သွားရ​အောင်​လေ....
Chan-​အော်​....Kingပန်းခြံလား...
Yera-ဟု​တ်​တယ်​ဟုတ်​တယ်​....အာ့ကိုပဲသွားရ​အောင်​.....အာ့မှသဲတို့​အေးဆးစကား​ပြောလို့ရမှာ....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now