(13)Uni

2.3K 98 2
                                    

နှစ်​လ​ကျော်​........ဟုတ်​သည်​.....ဒီနှစ်​လ​ကျော်​အတွင်းသူနှင့်​hyungကြား​ဆက်​ဆံ​ရေး​ပြေလည်​ခဲ့သည်​...hyungဘက်​ကညီ​လေးတ​ယောက်​လိုဆက်​ဆံ၍အနဲငယ်​နာကြင်​ရ​သော်​လည်းhyungဆီကကြင်​နာခြင်း​တေရရှိ၍ကျ​နော်​ပျော်​ပါသည်​.......ဒါ​ပေမဲ့တခု​ပေါ့......အာ့က​တော့hyungကပညာ​ရေးလိုက်​စားသူပီပီ.....ကျ​နော်​ကိုလည်းထူးချွန်​စေလိုသူ....အရင်​၂လကကျ​နော်​အမှတ်​စာရင်း​တေမ​ကောင်းခဲ့သလိုကျသည့်​ဘာသာ​တေလည်းရှိသည်​......ယခင်​ကommaလက်​မှတ်​ထိုး​ပေး​ပေမယ့်​အခု​တော့hyungကကျ​နော့်​အုပ်​ထိန်းသူမို့လား.......အရင်​လ​တေကhyungကိုယ်​တိုင်​ကျောင်းကိုလိုက်​ကာ​ကျောင်းအုပ်​ကြီူနဲ့လည်း​ဆွေး​နွေးသလို့Guideဆရာ​ကောင်း​ကောင်း​တေနှင့်​လည်းစာလုပ်​နိုင်​ရန်​စီစဉ်​ပေးသည်​.....တခါတရံအားရင်​အားသလိုhyungကိုယ်​တိုင်​စာပြ​ပေးသည်​........hyungကကျ​နော်​ဒီလဘာသာစုံ​အောင်​ရင်​ပိတ်​ရက်​လည်​ပေးမယ်​တဲ့....အလုပ်​များတဲ့hyungနာူ​နေရဖို့ကျ​နော့်​အတွက်​မဟာအခွင့်​ထူးကြီး........သို့​ပေမဲ့၁ဘာသာကျရင်​၁၀ချက်​တဲ့hyungကိုယ်​တိုင်​ရိုက်​မှာတဲ့....အာ့​နေ့ကကြိမ်​လုံး၂​ချောင်းhyungကိုယ်​တိုင်​ဝယ်​လာကာ​ပြပြီး​ပြောသည်​လေ......ကျ​နော်​လည်းကြိမ်​ကြောက်​သလိုhyungနဲ့လည်းလည်​ချင်​လို့စာကို​နေ့ညမနားကြိုးစားပါတယ်​.......ဒါ​ပေမဲ့လည်းကျ​နော့်​ရဲ့နဲပါးလွန်းတဲ့ညဏ်​ကြောင့်​....ကျသည့်​ဘာသာနဲပါ​စေသာတိတ်​တဆိတ်​ဆု​တောင်း​နေရသည်​.......

​ကျောင်းဝတ်​စုံလဲကာဒီ​နေ့ထွက်​မည့်​အမှတ်​စာရင်းအတွက်​တွေ​ဝေ​နေတုန်​....

Chan-လုံးငယ်​.....ပြီးရင်​ထွက်​ခဲ့​တော့...hyung​နောက်​ကျ​တော့မယ်​....

B-အာ.....ပြီးပြီhyung....

Hyungကကျ​နော်​ကိုcompanyသွားရင်းမနက်​တိုင်း​ကျောင်းလိုက်​ပို့သည်​......ည​နေက​တော့...hyungမအား၍driver arjushiသာလာကြိုတတ်​သည်​.....ပိတ်​ရက်​များတွင်​တော့ommaဆီတ​နေကုန်​နေကာhyungပြန်​မှဝင်​ကြိုတတ်​သည်​....

Chan-လုံးငယ်​...​papaတို့ပြန်​လာ​တော့မယ်​တဲ့...

B-တကယ်​....ကျ​နော်​mamaတ်ို့ကိုလွမ်းလှပြီ....papa​ကော​နေ​ကောင်းပြီတဲ့လား.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now