(18)Zaw

2.5K 102 0
                                    

Kai-​ေဟ့​ေကာင္​....​ေတာ္​​ေတာ့....က်စ္​...

Kaiစိတ္​အ​ေတာ္​ပ်က္​​ေနၿပီ........၆နာရီ​ေလာက္​တည္​းကphဆက္​​ေခၚလို႔ထြက္​လာတာခု၁၀နာရီ​ေတာင္​​ေက်ာ္​​ေနပီ...ဘာစကားတခြန္​းမွမ​ေျပာဘဲစြတ္​​ေသာက္​​ေန​ေသာchanyeolကိုမ​ေသာက္​​ေတာ့ဖို႔တား​ေသာ္​ျငားသ​ေကာင့္​သားကဆက္​တိုက္​​ကို​ေသာက္​​ေနသည္​........

Kai-မင္​းဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ....ဟမ္​....​ေျပာကြာအခ်င္​းခ်င္​းပဲ......

Chan-ဟက္​....

Kaiထပ္​​ေမး​ေတာ့မူးမူးနဲ႔​ေမာ့ၾကည္​့ကာတခ်က္​ရယ္​လိုက္​​ေသာchanyeol....

Kai-ဘာျဖစ္​လာလဲ​ေျပာကြာ......ခုမ​ေျပာရင္​လည္​းျပန္​ၾကစို႔........ငါ....မင္​့ၾကည္​့ၿပီးစိတိပ်က္​လာၿပီ...

Chan-ငါ​ေရာ...

Kai-ဘာ....

Chan-ငါ​ေရာစိတ္​ပ်က္​တယ္​လို႔........မျပတ္​မသားျဖစ္​​ေနတာ​ေတြကိုအရမ္​းစိတ္​ပ်က္​တယ္​.....

ထိုစကားကိုသာ​မ်က္​ႏွာကိုလက္​ဖဝါႏွစ္​ဖက္​ျဖင္​့ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းပြတ္​ကာစိတ္​႐ႈပ္​​ေထြးသလို​ေျပာလာ​ေသာသူ......

Kai-မင္​းဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ.....ငါကို​ေျပာ....

Chan-Yeraက......သူက...မိတ္​​ေဆြလို....ကူညီ​ေပးပါတဲ့​ေလ.....

Kai-မင္​းဆီကိုသူကphဆက္​တာ​ေပါ့.....

Kai​ေမးလိုက္​​ေတာ့....

Chan-အင္​း.....သူက​ေျပာ​ေသးတယ္​စိတ္​နာတယ္​တဲ့......papaရဲ႕က်န္​းမာ​ေရးကိုလည္​းနားလည္​မ​ေပးႏိုင္​လို႔တ​ေန႔ျပန္​လာခဲ့ဦးမယ္​​ေျပာတယ္​......ငါ...ငါ့ကိုလည္​းကြာ....သူ႔ဘက္​ကိုမစာနာလို႔တဲ့......သူျပန္​လာခဲ့ရင္​​ေတာ့ငါနဲ႔မိတ္​​ေဆြလိုသ​ေဘာထား​ေပးတဲ့.....ငါနဲ႔ပတ္​သက္​ၿပီးအျပစ္​မဆို​ေပမဲ့....​ေဘးလူ​ေတကိုမုန္​းတယ္​တဲ့......

Kai-.............

Kai​ဘယ္​လိုႏွစ္​သိမ္​့​ေပးရမလဲမ​ေတြးတတ္​​ေတာ့....တဖက္​ကလည္​းမိဘ​နဲ႔ျဖဴစင္​​ေသာ..ခ်စ္​တတ္​​ေသာ​ေကာင္​​ေလးျဖစ္​သလို...တဖက္​ကလည္​းႏွစ္​႐ွည္​လမ်ားတြဲခဲ့တဲ့ခ်စ္​ရသူ.....ၾကာျမင္​့​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းသံ​ေယာဇဥ္​႐ွိသူဆိုလည္​းဟုတ္​​ေနျပန္​သည္​.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now