(5)Zaw

2.1K 96 0
                                    

Chan-ခ်ာတိတ္​.......ခ်ာတိတ္​.....

Baekhyunတံခါးကိုကိုင္​ကာ​ေၾကာင္​၍​ေငး​ေနမိစဥ္​Chanyeolအသံျပဳလိုက္​​ေလသည္​.....

B-ဗ်ာ......ဗ်ာ....
Chan-ဟို.....မင္​းမနက္​ကခ်ာတိတ္​လားလို႔...
B-အာ....ဟုတ္​ပါတယ္​Hyung chan
Chan-မင္​းဘာမွ​ေတာ့မျဖစ္​သြားပါဘူး​ေနာ္​...

Chanyeolလည္​းသူ႔​ေ႐ွ႕က​ေဖြး​ေဖြးဥဥ​ေကာင္​း​ေသး​ေလးကို​ေခါင္​းအစ​ေျခအဆံုးၾကည္​့ကာ​ေမးလိုက္​​ေလသည္​.....

B-ဘာ....ဘာမွ.....မ...မျဖစ္​ပါဘူးhyung chan
Chan-ကိုယ္​လည္​းအလ်င္​လိုသြားတာနဲ႔ဂ႐ုမစိုက္​သလိုျဖစ္​သြားတယ္​....miyan
B-ရ....ရ..ပါတယ္​

Baekhyunသူ႔ရဲ႕အခုန္​လြန္​​ေနတဲ့ရင္​ကိုထိန္​းသိမ္​းကာChanyeol​ေမးသမ်ွ​ကိုအကုန္​အထစ္​ထစ္​အ​ေငါ့​ေငါ့ႏွင္​့​ေျဖ​ေနစဥ္​.....

B omma-လံုးငယ္​......hyungကိုအိမ္​ထဲ​ေခၚခဲ့​ေလသား

ထိုသို႔omma​လွမ္​း​ေျပာမွသာအိမ္​ထဲ​ေခၚဖို႔သတိရတဲ့Baekhyunအျဖစ္​......

B-အာ...ဟုတ္​သားပဲ..hyungအိမ္​ထဲ့ဝင္​ခဲ့ပါအန္​တီparkလည္​းထမင္​းစားခန္​းထဲမွာ႐ွိပါတယ္​

Chanyeol....baekhyunကိုျပံဳးျပကာအိမ္​ထဲသို႔ဝင္​လိုက္​သည္​......Baekhyunလည္​းအိမ္​တံခါးကို​ေသခ်ာျပန္​ပိတ္​ကာထမင္​းစားခန္​းထဲသို႔ဦး​ေဆာင္​၍ဝင္​ခဲ့သည္​...

P mama-သား​ေရာက္​လာပီလား
Chan- Nae mama

အန္​တီparkကလွမ္​း​ေမးလိုက္​သျဖင္​့Hyung chanက်​ေနာ္​့​ေနာက္​ကလိုက္​လာရာမွျပန္​​ေျဖလိုက္​သည္​....

P mama-သားလာခဲ့......ဒီမွာMama​ေရွ့ကဘယ္​သူလဲၾကည္​့ပါဦး....

Park mamaစကားအဆံုးchanyeolလည္​းmamaအ​ေ႐ွ႕သို႔အၾကည္​့ပို႔လိုက္​စဥ္​........

Chan-ဟာ......Byun omma.....သားသတိရ​ေနတာလို႔ဆိုကာByun omma​ေဘးသို႔အ​ေျပး​ေလဝင္​ထိုင္​ကာအလြမ္​းသယ္​​ေနသည္​....
B omma-ommaလည္​းအတူတူပါပဲ.....သားနဲ႔မ​ေတြ႔တာကိုၾကာလွ​ေပါ့.....ၾကည္​့ပါဦးငါ့သားထြားလာလိုက္​တာ....
Chan-ထြားရံုပဲလား....သာ​ေခ်ာ​ေကာမ​ေခ်ာလာဘူးလား....
B omma-​ေခ်ာပါ့႐ွင္​....မင္​းသာ​ေတြအတိုင္​းပဲငါ့သား​ေလးကခန္​႔လိုက္​တာ.....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now