(1)Uni

10.2K 200 6
                                    

ဒေါက်​....​ဒေါက်​....​ဒေါက်​....

B omma-လုံးငယ်​ရေ.....သားနိုးပြီလား...

B- Nae omma...သားနိုးပါပီ

B omma-​အေး​အေး...သား​လေးနိုးရင်​မနက်​စာလာစား​တော့​နော်​

B-Nae..သား​ကျောင်းသွားဖို့တခါတည်းပြင်​ပြီးဆင်းခဲ့မယ်​omma

B omma-ဒါဆိုလည်းမြန်​မြန်​လုပ်​နော်​သား...​တော်​နေမနက်​စာစားချိန်​မရလိုက်​မှာစိုးလို့....
B-Nae
ကျ​နော်​နာမည်​Baekhyunပါ....အိမ်​နာမည်​လုံးငယ်​ပေါ့...ကျ​နော်​တို့ကသားအမိနှစ်​ယောက်​တည်းရယ်​....ကျ​နော့်​appaကကျ​နော်​ငယ်​ငယ်​ကတည်းကကားမ​တော်​တဆမှု​လေး​ကြောင်းဆုံးပါးသွားခဲ့တယ်​လေ....ကျ​နော့်​ommaကappaရဲ့B groupကိုဆက်​လက်​ဦး​ဆောင်​နိုင်​ခဲ့လို့ကျ​နော်​တို့ဘဝက​အေးချမ်းခဲ့ရပါတယ်​.....ommaကလည်းတဦးတည်း​သောသားဖြစ်​တဲ့ကျ​နော့်​အ​ပေါ်အလိုလိုက်​သလိုကျ​နော်​ကလည်းommaဘက်​ကစိတ်​မပျက်​ရ​လေ​အောင်​အမြဲommaကိုစိတ်​ချမ်းသာ​အောင်​ထားပါတယ်​....ဒါနဲ့ကျ​နော်​ကအခုအထက်​တန်း​နောက်​ဆုံးနှစ်​ကို​ရောက်​နေပီ​လေ......​နောက်​ဆုံးနှစ်​ဆို​တော့လည်းစာ​တွေကများသားဗျ.....ကျ​နော်​ကommaကိုကျန်​တဲ့​နေရာစိတ်​ချမ်းသာ​အောင်​ထားန်ိုင်​ပေးမဲ့စာဘက်​မှာ​တော့အားနည်းတယ်​ဗျ....လပတ်​စာ​မေးပွဲ တိုင်း​အောင်​အောင်​ကိုကျ​နော်​မနဲကြိုးစား​နေရတယ်​.....ommaက​တော့guide​တေငှါး​ပေးထားပါတယ်​ကျ​နော်​ဦး​နှောက်​ကိုကမမှတ်​နိုင်​တာဗျ......ommaကလည်းကျ​နော်​ကိုနားလည်​ပေးတယ်​..အဆင့်​စာရွက်​ထွက်​တိုင်းဘယ်​တော့မှ​မ​ငေါက်​ဘူးဘူးဗျ.......
အယ်​......ကျ​နော့်​အ​ကြောင်း​တွေး​နေတာနဲ့ပဲ​ကျောင်း​နောက်​ကျ​တော့မယ်​

ကျေ​နာ့်​အ​တွေး​တွေကိုဖြတ်​တောက်​ပီး​အောက်​ထပ်​ကိုဆင်းလာ​တော့ommaကထမင်းစားခန်းထဲကထိုင်​စောင့်​နေတယ်​လေ

B omma-လုံးငယ်​ရေ....သားလာ​လေ​...​ကျောင်း​နောက်​ကျ​တော့မယ်​....
B-nae....
B omma-Arjimaသားကိုနွားနို့ပူပူ​လေးထည့်​ပေးပါဦး
Arjima-Naeမမကြီး
B omma-သားစာလိုက်​နိုင်​ရဲ့လား...
B-omma...သား​တောင်းပန်​ပါတယ်​.....သားစာနဲ့ပတ်​သက်​ပီးအ​ကောင်းဆုံးကြိုးစားမှာပါ....
B omma-သားရယ်​....ommaတကယ်​တောင်းပန်​ပါတယ်​omma​ကြောင့်​သားငယ်​ငယ်​ကပုခက်​ထဲကပြုတ်​ကျခဲ့တာအာ့​ကြောင့်​သားခုလိုစာ​တေမှတ်​ရခက်​နေတာ😢😢😢
B-အာ....ommaကလည်းဗျမဟုတ်​တာ...သားကိုကမှတ်​ညဏ်​နည်းတာပါဗျ.......
B omma-😔😔😔
B-ommaရုံး​နောက်​ကျ​တော့မယ်​နော်​...မနက်​စာစားရ​အောင်​လေဗျာ....
လုံးငယ်​လည်းစိတ်​မ​ကောင်းဖြစ်​နေတဲ့ommaကို​ပြောရင်း​ပေါင်းမုန့်​ကြက်​ဥ​ကြော်​လေးကိုဖဲ့ကာခွန့်​လိုက်​သည်​
Ommaကလည်းလုံးငယ်​ခွန့်​တာကိုဝါးကာ​ဖျော့​တော့စွာပြုံးပြ​လေသည်​....
B omma-သား​ကျောင်းကိုommaဝင်​ပို့ခဲ့ရမလား
B-ရတယ်​ommaသားစက်​ဘီးနဲ့ပဲသွားလိုက်​မယ်​...
B omma-​အေးပါ...ဂရုစိုက်​နော်​သား​လေး...
B-Nae ommaအာ့ဆိုသားသွားပြီ
ဟုဆိုကာommaကိုဖက်​ကာပါး​လေးကိုနမ်းလိုက်​ပြီးတာ့တာပြကာအိမ်​ကထွက်​လာခဲ့သည်​.....
အိမ်​က​နေဆိုလ်းအထက်​တန်း​ကျောင်းကိုသွားသည့်​လမ်းတ​လျှောက်​သီချင်း​လေးတ​အေး​အေး​လေ​လေးတဖြူးဖြူးနှင့်​စက်​ဘီး​လေးကိုနင်းလာခဲ့သည်​......

သူ့ရဲ့ရင်​ခုန်​သံပိုင်​ရှင်​ကိုမ​မျှော်​လင့်​ဘဲမ​တွေ့ရခင်​အထိရာသီဥတုကသာယာ​နေခဲ့ပါသည်​.......

ဆက်​ရန်​....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now