(11)Uni

2.1K 96 0
                                    

မင်္ဂလာ ပွဲက​တော့mamaတို့စီစဉ်​တဲ့အတိုင်း​စည်​ကားသိုက်​မြိုက်​စွာဖြင့်​အောင်​အောင်​မြင်​မြင်​ပြီးဆုံးသွား​လေသည်​........ယခုအချိန်​က​တော့Byun ommaတို့အိမ်​တွင်​ညစာစားပွဲကျင်းပ​နေခြင်းပင်​.....

Kai-​ဟေ့​ကောင်​......သားကြီးမင်းကွာငါတို့​တောင်​အ​ကြောင်းမကြားဘူး....ငါတို့မှာမနက်​မှခရီးကပြန်​ရောက်​လို့မနက်​ပွဲမမှီလို့​ဟေ့ခုမှလာရတာ........

Xiumin-​အေး​လေ.......ဘယ့်​နှယ်​....အလျင်​စလိုထ​ဆောင်​ရတယ်​လို့.....ဘယ်​ကတည်းကယူချင်​နေလဲမသိဘူး.....ငါတို့ကမင်းနဲ့Yeraအလုပ်​ထဲအရင်​ဝင်​ပြီးတည်​ငြ်ိမ်​မှမှတ်​နေတာ....

Kai-​အေး​လေ......ခုဟာကမင်းဟာငါတို့​တောင်​အ​ကြောင်းမကြားဘာမကြား....

Chanyeolကိုယ်​ထင်​ရာ​လျှောက်​ပြော​နေ​သောသူငယ်​ချင်းနှစ်​ယောက်​ကိုစိတ်​ရှုပ်​ထွေးစွာ​ခေါင်းခါပြရင်း.......သူငယ်​ချင်း​တွေနဲ့အတူတဖက်​ဝိုင်းတွင်​ရယ်​မော​နေ​သောလုံးငယ်​ဘက်​သို့လက်​ညိုးထိုးပြလိုက်​လေသည်​......

Kai-ဟာ......အချစ်​.......မင်းဘလိုသိတာလဲ....ငါ့အချစ်​ကဘလိုလုပ်​ဒီပွဲထဲ​ရောက်​နေတာလဲ......ဟမ်​....Xiumin...ဟိုမှာ.....

Xiumin-Chen......chenက​ကောဘလိုလုပ်​....

Chan-
​နေပါဦးမင်းတို့ဘာ​တွေ​ပြော​နေတာတုန်း...

Kai-အာ.......မင်းလက်​ညိုးထိုးပြတဲ့ဟာ​လေ....

Chan-.......

Xiumin-အာ့....အသဲပုံနှုတ်​ခမ်း​လေးနဲ့ဟာကkaiလိုက်​နေတဲ့တစ်​ယောက်​.....အဲ့ဒါရဲ့တ​ယောက်​ကျော်​ကငါလိုက်​နေတာ......အ​မ​လေးငါတို့အချစ်​လေး​တွေ.....

Chan-ဘလို.....မင်းတို့က

Kai-ဟုတ်​တယ်​....ငါတို့နှစ်​ယောက်​.....သူတို့​ကျောင်းကိုမနှစ်​က​ထောက်​ပံ့ဖို့သွား​ဆွေး​နွေးရင်း​တွေ့ခဲ့ရတာ.....မင်းကဟိုမှာ​ကျောင်းတက်​နေလို့မသ်ိလိုက်​တာ....ဟိုဟာ​လေး​တေကတကယ့်​အ​ချေ​လေး​တေ...........ခုထိအ​ဖြေတိတိကျကျမရ​သေးဘူး.....

Chan-အလယ်​က....​အေးဟုတ်​တယ်​အလယ်​ကပဲ...

Xiu-ဟမ်းဘာ...ကြီးကိုလဲ...

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now