(7)Zaw

2.2K 98 0
                                    

Park mamaတ​ေယာက္​မီးဖိုခန္​းထဲဝယ္​အိမ္​အကူမ်ားအားၫႊန္​ၾကား​ေနစဥ္​......

Chan-Mama....သားCompanyသြား​ေတာ့မယ္​.....
P mama-​ေနဦးသား​ေလးMamaကိုByun Ommaတို႔ဆီအရင္​ဝင္​ပို႔လိုက္​....ၿပီး​ေတာ့Mamaတို႔စကား​ေျပာစရာ​ေလး႐ွိလို႔လံုးငယ္​ကိုသားတခါတည္​း​ေက်ာင္​းဝင္​ပို႔​ေပးလိုက္​ပါ.....
Chan-Nae....mamaအာ့ဆိုသားPapaကို​ေျပာလိုက္​ဦးမယ္​.....
P mama-Mama​ေျပာၿပီးၿပီသား​ေလ.....​ေအး​ေဆးမွလာခဲ့တဲ့ဒီ​ေန႔သိပ္​အလုပ္​မ႐ႈပ္​ပါဘူးတဲ့.....
Chan-Nae......

At Byun အိမ္​​ေတာ္​;

B omma-လံုးငယ္​......
B-ဗ်ာ.....
B omma-မနက္​စာစားၿပီးရင္​အန္​တီparkတို႔လာလိမ္​့မယ္​့အာ့ommaအန္​တီparkနဲ႔စကား​ေျပာစရာ႐ွိလို႔သားhyungကလိုက္​ပို႔လိမ္​့မယ္​....

B ommaစကားကိုၾကား​ေတာ့Baekhyun​ေပ်ာ္​သြားသည္​.........သူ႔ရဲ႕ခ်စ္​ခ်စ္​ႀကီးနဲ႔တရက္​တည္​းမွာရင္​းႏွီးတယ္​.....​ေဟာ...အခုသူက​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔မယ္​တဲ့.....ဟီးဟီးးးလံုးငယ္​​ေလးတို႔ဇာတာ​ေတြတက္​လာၿပီ.....​ေက်ာင္​း​ေရာက္​မွဟို​ေကာင္​​ေတြကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းႀကီးကိုႂကြားပစ္​မယ္​.....

B omma-လံုးငယ္​.....omma​ေျပာတာၾကားရဲ႕လား
B-အာ......Nae omma

တီတီ........တီတီ.......တီ.......

​ေဟာ.........​ေရာက္​လာၾကၿပီထင္​တယ္​......Byun ommaကအိမ္​​ေ႐ွ႕ထြက္​ကာႀကိဳ​ေန​ေတာ့Baekhyunလည္​းမနက္​စာကိုအျမန္​အၿပီးသတ္​လိုက္​သည္​......

B omma-Park mamaတို႔​ေရာက္​လာၿပီပဲ......
P mama-ဟု​တ္​ပ....မ​ေန႔ညကမွသားpapaနဲ႔စကား​ေျပာရင္​းသတိရလို႔အျမန္​လာ​ေျပာခ်င္​လို႔အာ့လံုးငယ္​ကိုလိုက္​ပို႔ဖို႔သား​ေတာ္​​ေမာင္​ကို​ေခ်ာဆြဲခဲ့ရတာ......
Chan-Byun ommaလံုးငယ္​​ေက်ာင္​းသြားခ်င္​ရင္​ရၿပီ​ေနာ္​........သားတခါတည္​းပို႔ရမွာစို​ေတာ့
B omma-​ေအာ္​....​ေအးဟုတ္​သားပဲသားကCompanyလည္​းျပန္​ရဦးမွာကို....လံုးငယ္​​ေရ...သားျမန္​ျမန္​လုပ္​​ေနာ္​....ဒီမွာHyungကမအားဘူးရယ္​....အားနာစရာ​ေနာ္​....
P mama-ဘယ္​ကသာ....အားမနာရပါဘူး​ေနာ္​......​ေနာင္​လည္​းအားနာစရာလိုတဲ့သူ​ေတြမွမဟုတ္​တာ......
Chan-ဟုတ္​တယ္​Byun ommaသားကလံုးငယ္​​ေနာက္​က်​ေနမွာဆိုးလိူ႔ပါ....
B-သားၿပီးၿပီ....Omma......Hyung chanအာ့ဆိုသြားၾကစို႔​ေလ.....
Chan-သြားမယ္​​ေလ...လံုးငယ္​
B-....Omma..အန္​တီParkအာ့ဆို...သား​ေက်ာင္​းသြားၿပီ.....
B omma-ဟုတ္​ပီ...လံုးငယ္​​ေလးစာ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသင္​ခဲ့​ေနာ္​...
P mama-​ေန႔လည္​စာအလြတ္​မခံနဲ႔​ေနာ္​....လံုးငယ္​..
B- Nae ........
Chan-သားတို႔သြားၿပီ​ေနာ္​......
B omma-​ေအး​ေအးသား​ေလး....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now