(19)Uni

2K 89 0
                                    

ပြင်းရှလှ​သော​နေ​ရောင်​ခြည်​.....ကိုက်​ခဲလှ​သော​ခေါင်းနှင့်​အတူChanyeolနိုးလာ​သောမနက်​ခင်း.......

န​ဘေးပတ်​လည်းကြည့်​မိ​တော့လုံးငယ်​မရှိ​တော့........အာ....ဒီက​လေး​အ​စောကြီးထ.....​တွေးလက်​စတင်​ရပ်​ကာညကအ​ကြောင်းများအစီအရီ​ခေါင်းထဲ​ပေါ်လာသည်​.........

Chan-ဟင်​......

Chanyeolကုတင်​ပေါ်မှအမြန်​ထထိုင်​လိုက်​ကာ....ညကဖြစ်​ပျက်​ခဲ့သည်​များကိုအ်ိပ်​မက်​ဖြစ်​စေရန်​ဆု​တောင်းမိ​နေတုန်း......

B-hyungနိုးပြီလား....

ဟုဆိုကာကိုယ်​အောက်​ပိုင်းကိုတပတ်​နှင့်​ပတ်​ကာ​ရေချိုးခန်းထဲမှထွက်​လာ​သောလုံးငယ်​.....လည်​ပင်းတဝိုက်​နှင့်​ရင်​ဘတ်​တ​လျှောက်​ကိုက်​ခဲရာများနှင့်​နီရုံတင်​သာမကအမဲပုပ်​ရောင်​ဖြစ်​ချင်​နေ​သောအရာများကို​ကြောင်​ကြည့်​မိ​နေတုန်​......

B-စားပွဲ​ပေါ်မှာပျားရည်​ဖျော်​ထားတယ်​hyung...​ခေါင်းကိုက်​နေမှာဆိုးလို့​သောက်​လိုက်​ပါဦး....

​ရေများကိုသုတ်​ကာအင်္ကျီလဲရင်းဆိုလာ​တော့....

Chan-humm...အင်း.....

အ​ယောင်​ယောင်​အမှားမှားနှင့်​ဆွဲယူလိုက်​မိ​တော့...

........ခွမ်းးး..........

လက်​မှ​ချော်​ကာကွဲကျ​သွား​သောဖန်​ခွက်​ငယ်​...ကိုယ်​ကြောင်​နေတုန်းအမြန်​လေးလာ​နေ​သောလုံးငယ်​ကဖန်​ကွဲ​တေနား​ရောက်​တော့​ကောက်​မလို့ထိုင်​ရန်​အပြင်​.....

B-အ့.......

မထိုင်​နိုင်​....ကွဲ​ကြေသွား​သောဖန်​စများကိုhyungက​ကောက်​လိုက်​လျှင်​ရှနိုင်​သည်​မို့လား....စိတ်​ပူလို့နာကြင်​မှုကိုမသိဟန်​ဆောင်​ကာအ​ပြေ​လေးလာခဲ့မိ​ပေမဲ့ထိုင်​၍​ကောက်​ဟန်​ပြင်​တော့လူကလုံးဝမရ​တော့...နာကြင်​မှုကအသည်းခိုက်​လောက်​အောင်​အသံပင်​ထုတ်​လွှင်​မိသည်​အထိ...

ရုတ်​တရက်​လက်​က​နေဆွဲကာကုတင်​ပေါ်သို့ဆွဲတင်​လိုက်​သောhyung....

Chan-​သေချာပြီပဲ....

B-ဘာကို.....

Chan-ညက​လေ....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now