(3) Uni

2.8K 110 0
                                    

Chan-သဲ​လေးးးးးး

Chanyeol...​လေဆိပ်​ရှေ့မှာ​စောင့်​နေတဲ့မ​တွေ့ရတာကြာတဲ့ချစ်​သူကိုအ​ပြေ​လေးဖက်​ကာဆီးကြိုသည်​......

Yera-သဲကoppaလာမကြို​တော့ဘူးထင်​ပီးဝမ်းနည်း​နေတာ........

မျက်​နှာငယ်​လေးဖြင့်​ဝမ်းနည်းတကြီး​ပြော​နေ​သောချစ်​ရသူကိုမြင်​ရတဲ့အခိုက်​chanyeolစိတ်​မ​ကောင်းဖြစ်​သွားကာမနက်​ကအိပ်​ယာထ​နောက်​ကျသည့်​အဖြစ်​ကိုကြီးစွာ​နောင်​တရသွားသည်​.....

Chan-အာ......သဲကလည်းခုကိုယ်​ရောက်​နေပီ​လေကွာ.....miyanကိုယ်​နောက်​ကျသွားလို့....လမ်းမှာမ​တော်​တဆ​မှု​လေးတခုဖြဟ်​နေလို့ပါ....ဝမ်းမနည်းပါနဲ့​နော်​သဲ.....

Chanyeolစကားဆုံး​နောက်​Yeraအစကဝမ်းနည်းသည့်​မျက်​နှာ​လေးမှာစိတ်​ပူဟန်​ပြောင်းသွားကာChanyeolတကိုယ်​လုံးကိုလှည့်​ပတ်​ကြည့်​နေ​လေသည်​......

Yera-ဘယ်​နား​လေးနာသွား​သေးလဲoppaရယ်​....သဲစိတ်​ပူလိုက်​တာ......

Chan-စိတ်​မပူပါနဲ့သဲရဲ့ကိုယ်​ဘာမှမဖြစ်​ပါဘူး....
Yera-.......
Chan-ကဲပါ.....သဲလည်းပင်​ပန်းလာမှာ​ပေါ့...ကိုယ်​သဲကိုအိမ်​ပဲလိုက်​ပို့​ပေးမယ်​နော်​........
Yera-Nae...oppa..သဲကအရမ်းလွမ်း​နေတာoppaပြန်​သွားကတည်းကပဲသဲမှာ​ဒေါ်​လေးကိုအားနာလို့​နေ...​နေခဲ့ရတာ......

Chanyeolနဲ့YeraကLAမှာ​ကျောင်းတူတူတက်​ရင်းကြိုးစားခဲ့ကြတဲ့သူ​တေပါ...​ကျောင်းပြီး​တော့ChanyeolကKoreaကိုတန်းပြန်​ခဲ့​ပေမယ့်​Yeraက​တော့သူ့အ​ဒေါ်ဆီအလည်​အပတ်​နေခဲ့ကာ၃လ​လောက်​နေမြှပန်​လာချင်းဖြစ်​သည်​...

Chan-တူတူပါပဲသဲရယ်​....အခုသဲအိမ်​ပြန်​နားလိုက်​တော့​နော်​....ညမှ​အေး​ဆေးကိုယ့်​သဲ​လေးစိတ်​ကြ်ိုက်​မုန့်​လိုက်​ကျွေးရင်းအလွမ်းသယ်​ကြတာ​ပေါ့......
Yera-Nae...oppa...အရမ်းချစ်​တယ်​.....
ဟုဆိုကာ​ခြေဖျား​လေး​ထောက်​ပြီးChanyeolပါး​လေးကိုနမ်းလိုက်​သည်​....
နှစ်​ကိုယ်​တူအပြုံးများဖလှယ်​ရင်း​လေဆိပ်​က​နေသဲလက်​လေးကိုဆွဲကာထွက်​လာခဲ့လိုက်​တော့သည်​......သဲကိုအိမ်​ပြန်​ပို့အပြီးChanyeolနာရီကြည့်​လိုက်​တော့11နာရီရှိ​နေ​လေပြီ........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now