(18)Uni

2K 89 0
                                    

Kai-​ဟေ့​ကောင်​....​တော်​တော့....ကျစ်​...

Kaiစိတ်​အ​တော်​ပျက်​နေပြီ........၆နာရီ​လောက်​တည်းကphဆက်​ခေါ်လို့ထွက်​လာတာခု၁၀နာရီ​တောင်​ကျော်​နေပီ...ဘာစကားတခွန်းမှမ​ပြောဘဲစွတ်​သောက်​နေ​သောchanyeolကိုမ​သောက်​တော့ဖို့တား​သော်​ငြားသ​ကောင့်​သားကဆက်​တိုက်​ကို​သောက်​နေသည်​........

Kai-မင်းဘာဖြစ်​နေတာလဲ....ဟမ်​....​ပြောကွာအချင်းချင်းပဲ......

Chan-ဟက်​....

Kaiထပ်​မေး​တော့မူးမူးနဲ့​မော့ကြည့်​ကာတချက်​ရယ်​လိုက်​သောchanyeol....

Kai-ဘာဖြစ်​လာလဲ​ပြောကွာ......ခုမ​ပြောရင်​လည်းပြန်​ကြစို့........ငါ....မင့်​ကြည့်​ပြီးစိတိပျက်​လာပြီ...

Chan-ငါ​ရော...

Kai-ဘာ....

Chan-ငါ​ရောစိတ်​ပျက်​တယ်​လို့........မပြတ်​မသားဖြစ်​နေတာ​တွေကိုအရမ်းစိတ်​ပျက်​တယ်​.....

ထိုစကားကိုသာ​မျက်​နှာကိုလက်​ဖဝါနှစ်​ဖက်​ဖြင့်​ခပ်​ကြမ်းကြမ်းပွတ်​ကာစိတ်​ရှုပ်​ထွေးသလို​ပြောလာ​သောသူ......

Kai-မင်းဘာဖြစ်​နေတာလဲ.....ငါကို​ပြော....

Chan-Yeraက......သူက...မိတ်​ဆွေလို....ကူညီ​ပေးပါတဲ့​လေ.....

Kai-မင်းဆီကိုသူကphဆက်​တာ​ပေါ့.....

Kai​မေးလိုက်​တော့....

Chan-အင်း.....သူက​ပြော​သေးတယ်​စိတ်​နာတယ်​တဲ့......papaရဲ့ကျန်းမာ​ရေးကိုလည်းနားလည်​မ​ပေးနိုင်​လို့တ​နေ့ပြန်​လာခဲ့ဦးမယ်​ပြောတယ်​......ငါ...ငါ့ကိုလည်းကွာ....သူ့ဘက်​ကိုမစာနာလို့တဲ့......သူပြန်​လာခဲ့ရင်​တော့ငါနဲ့မိတ်​ဆွေလိုသ​ဘောထား​ပေးတဲ့.....ငါနဲ့ပတ်​သက်​ပြီးအပြစ်​မဆို​ပေမဲ့....​ဘေးလူ​တေကိုမုန်းတယ်​တဲ့......

Kai-.............

Kai​ဘယ်​လိုနှစ်​သိမ့်​ပေးရမလဲမ​တွေးတတ်​တော့....တဖက်​ကလည်းမိဘ​နဲ့ဖြူစင်​သော..ချစ်​တတ်​သော​ကောင်​လေးဖြစ်​သလို...တဖက်​ကလည်းနှစ်​ရှည်​လများတွဲခဲ့တဲ့ချစ်​ရသူ.....ကြာမြင့်​သောသူငယ်​ချင်းသံ​ယောဇဉ်​ရှိသူဆိုလည်းဟုတ်​နေပြန်​သည်​.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now