(10)Uni

2K 86 1
                                    

Chan-Papa.........သားဘက်​ကိုကြည့်​ပေးပါဦး...

P papa-ဘာကိုကြည့်​ပေးရမှာလဲသား.......

Park papaမျက်​နှာညှိုးငယ်​ကာ​ပြော​နေ​သောသားကိုတချက်​ကြည့်​ကာ​ခေါင်းရမ်းရင်း.....

P papa-မဟုတ်​ဘူးသား​လေး.....မင်းpapaတို့စီစဉ်​တာကိုပဲလက်​ခံရမယ်​.......

Chan-ဟင့်​အင်​......သား......သားကကိုယ့်​ဘဝတွက်​ကိုယ်​ရွေးချယ်​ခွင့်​မရှိ​တော့ဘူးလား......

P papa-​ရွေး​လေ......အာ့ဆိုလည်းpapaအသက်​နဲ့သားဘဝ​ပေါ့......

Chan-Papa.......

Park papaလည်းLAကညီဖြစ်​သူဆီPhဆက်​ကာ....

P papa-ငါ့ညီ......

man-..................

P papa-ဟိုတခါမင်းတူ..chanyeolမင်းဆီလာရှာခိုင်းတဲ့ငါနဲ့အမျိုးအစားတူနှလုံးကိုငါမလိုချင်​တော့ဘူး.....

man-................

P papa-ရှာ​တွေ့ပြီလား......အာ့ဆိုလည်းငါ့ဘက်​က​တောင်းပန်​ပါတယ်​....ငါမလိုချင်​တော့ဘူး.....

man-.................

P papa-သိတယ်​......ငါအတွက်​အစားထိုးဖို့လိုတာ....ဒါ​ပေမဲ့ငါ့စကားနားမ​ထောင်​တဲ့လူနဲ့​နေရတာထက်​စာရင်​ငါ​စော​သေတာပဲ​ကောင်းတယ်​......

Park mamaက​တော့သားဖြစ်​သူနဲ့​ယောက်ျားဖြစ်​သူကိုတလှည့်​စီကြည့်​ကာရှိုက်​ငို​နေ​တော့သည်​....

Chanyeolလည်းpapaရဲ့စကား​တွေကြားကာစိတ်​ရှုပ်​ထွေးလာရသည်​......ဟုတ်​သည်​လေ...papaမှာကနှလုံး​ရောဂါဖြစ်​နေသည်​မှာကြာမြင့်​နေပြီ..​နောက်​ဆုံးလုံးဝပြန်​မ​ကောင်းနိုင်​လို့အစားထိုးဖို့ရာဒီမှာရှိတဲ့​ဆေးရုံ​တွေမှာ​စောင့်​ဆိုင်းရတာကြာသည်​မို့.....LAကဦး​လေးဆီသူကိုယ်​တိုင်​သွားပြီးအကူအညီ​တောင်းခဲ့တာဖြစ်​သည်​......သူထင်​ရာဆိုင်းပြီးမှ​တော့မိသားစုကိုစိတ်​မဆင်းရဲ​စေလို...ငို​နေ​သောmamaကိုကြည့်​ရတာလည်းပင်​ပန်းလှသည်​..papaကလည်းယခုသာတည်​တည်​ငြ်ိမ်​ငြိမ်​ပြော​နေနိုင်​ပေမဲ့​ရောဂါထ​ဖောက်​ချိန်​ဆို​သေမတတ်​ခံစားရတာသူသိသည်​....

Chan-​တော်​ပါ​တော့......သား....သားးလက်​ခံပါတယ်​...papaရယ်​.....ဦး​လေးကိုပြန်​ပြောလိုက်​ပါpapaကုသမှုခံယူဖို့.....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now