(13)Zaw

2.4K 93 0
                                    

ႏွစ္​လ​ေက်ာ္​........ဟုတ္​သည္​.....ဒီႏွစ္​လ​ေက်ာ္​အတြင္​းသူႏွင္​့hyungၾကား​ဆက္​ဆံ​ေရး​ေျပလည္​ခဲ့သည္​...hyungဘက္​ကညီ​ေလးတ​ေယာက္​လိုဆက္​ဆံ၍အနဲငယ္​နာၾကင္​ရ​ေသာ္​လည္​းhyungဆီကၾကင္​နာျခင္​း​ေတရ႐ွိ၍က်​ေနာ္​​ေပ်ာ္​ပါသည္​.......ဒါ​ေပမဲ့တခု​ေပါ့......အာ့က​ေတာ့hyungကပညာ​ေရးလိုက္​စားသူပီပီ.....က်​ေနာ္​ကိုလည္​းထူးခြၽန္​​ေစလိုသူ....အရင္​၂လကက်​ေနာ္​အမွတ္​စာရင္​း​ေတမ​ေကာင္​းခဲ့သလိုက်သည္​့ဘာသာ​ေတလည္​း႐ွိသည္​......ယခင္​ကommaလက္​မွတ္​ထိုး​ေပး​ေပမယ္​့အခု​ေတာ့hyungကက်​ေနာ္​့အုပ္​ထိန္​းသူမို႔လား.......အရင္​လ​ေတကhyungကိုယ္​တိုင္​​ေက်ာင္​းကိုလိုက္​ကာ​ေက်ာင္​းအုပ္​ႀကီဴနဲ႔လည္​း​ေဆြး​ေႏြးသလို႔Guideဆရာ​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေတႏွင္​့လည္​းစာလုပ္​ႏိုင္​ရန္​စီစဥ္​​ေပးသည္​.....တခါတရံအားရင္​အားသလိုhyungကိုယ္​တိုင္​စာျပ​ေပးသည္​........hyungကက်​ေနာ္​ဒီလဘာသာစံု​ေအာင္​ရင္​ပိတ္​ရက္​လည္​​ေပးမယ္​တဲ့....အလုပ္​မ်ားတဲ့hyungနာူ​ေနရဖို႔က်​ေနာ္​့အတြက္​မဟာအခြင္​့ထူးႀကီး........သို႔​ေပမဲ့၁ဘာသာက်ရင္​၁၀ခ်က္​တဲ့hyungကိုယ္​တိုင္​႐ိုက္​မွာတဲ့....အာ့​ေန႔ကႀကိမ္​လံုး၂​ေခ်ာင္းhyungကိုယ္​တိုင္​ဝယ္​လာကာ​ျပၿပီး​ေျပာသည္​​ေလ......က်​ေနာ္​လည္​းႀကိမ္​​ေၾကာက္​သလိုhyungနဲ႔လည္​းလည္​ခ်င္​လို႔စာကို​ေန႔ညမနားႀကိဳးစားပါတယ္​.......ဒါ​ေပမဲ့လည္​းက်​ေနာ္​့ရဲ႕နဲပါးလြန္​းတဲ့ညဏ္​​ေၾကာင္​့....က်သည္​့ဘာသာနဲပါ​ေစသာတိတ္​တဆိတ္​ဆု​ေတာင္​း​ေနရသည္​.......

​ေက်ာင္​းဝတ္​စံုလဲကာဒီ​ေန႔ထြက္​မည္​့အမွတ္​စာရင္​းအတြက္​​ေတြ​ေဝ​ေနတုန္​....

Chan-လံုးငယ္​.....ၿပီးရင္​ထြက္​ခဲ့​ေတာ့...hyung​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​....

B-အာ.....ၿပီးၿပီhyung....

Hyungကက်​ေနာ္​ကိုcompanyသြားရင္​းမနက္​တိုင္​း​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔သည္​......ည​ေနက​​ေတာ့...hyungမအား၍driver arjushiသာလာႀကိဳတတ္​သည္​.....ပိတ္​ရက္​မ်ားတြင္​​ေတာ့ommaဆီတ​ေနကုန္​​ေနကာhyungျပန္​မွဝင္​ႀကိဳတတ္​သည္​....

Chan-လံုးငယ္​...​papaတို႔ျပန္​လာ​ေတာ့မယ္​တဲ့...

B-တကယ္​....က်​ေနာ္​mamaတ္​ို႔ကိုလြမ္​းလွၿပီ....papa​ေကာ​ေန​ေကာင္​းၿပီတဲ့လား.......

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now