(14)Zaw

2.3K 103 0
                                    

မနက္​​ေစာ​ေစာက်​ေနာ္​ႏိုးလာ​ေတာ့လံုးငယ္​ဘက္​တခ်က္​ၾကည္​့မိသည္​.......အပူအပင္​ကင္​းစြာအိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာက​ေလး........အိပ္​ယာမွထကာ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲသို႔သာတန္​းဝင္​ခဲ့လိုက္​​ေတာ့သည္​............ကိုယ္​လက္​သန္​႔စင္​ၿပီးထြက္​လာ​ေတာ့လံုးငယ္​ကိုႏိႈးဖို႔ျပင္​​ေနတုန္​းျမည္​လာ​ေသာph.....

Chan-Nae omma....

B omma-..........

Chan-အာ.....က်​ေနာ္​က​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​ကို​ေမ့​ေနတာ....အာ့ဆိုက်​ေနာ္​မႏိႈးခဲ့​ေတာ့ဘူးommaလာမွပဲႏိႈးလိုက္​​ေတာ့​ေနာ္​.....က်​ေနာ္​အလုပ္​သြားရ​ေတာ့မွာမို႔........

Chanyeol.....byun ommaနဲ႔ph​ေျပာၿပီး​ေတာ့companyသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​​ေနတုန္​းလႈပ္​လႈပ္​ႏွင္​့ႏိုးလာ​ေသာအ​ေကာင္​ငယ္​​ေလး.....chanyeolမ်က္​ႏွာကိုျပန္​တည္​လိုက္​ကာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....
မဝံ့မရဲ​ေလးျဖင္​့အသံ​ေလးတိုး​ေနကာ.....

B-hyung....companyသြား​ေနာ့မလို႔လား.....

Chan-omm

လို႔သာျပန္​​ေျပာၿပီးလွည္​့ထြက္​ခဲ့လိုက္​သည္​.....ဒီ​ေန႔တရက္​​ေတာ့မင္​းကိုအျပစ္​​ေပးပါရ​ေစက​ေလးငယ္​......

Baekhyunႏိုးလာ​ေတာ့ခႏၶာကိုယ္​က​ေနရတာအဆင္​မ​ေျပသလို​ေခါင္​း​ေတြကလည္​းထိုးကိုက္​​ေနသည္​....မ်က္​လံုး​ေတကိုအားစိုက္​ဖြင္​့ကာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့အလုပ္​သြားဖို႔ျပင္​ဆင္​​ေနသည္​့hyung.....စကားလွမ္​း​ေျပာမိ​ေတာ့လည္​း....လည္​​ေခ်ာင္​းကထိုးခြဲထားသလိုနာက်င္​လြန္​းတာမို႔....တိုးတိုး​ေလးသာထြက္​သြားသည္​.......က်​ေနာ္​​ေနမ​ေကာင္​းဘူးhyungရယ္​လို႔​ေျပာခ်င္​လိုက္​တာဗ်ာ........ဒါ​ေပမဲ့ အခြင္​့အ​ေရး ​ေလး​ေတာင္​မရခဲ့ပါဘူးစိတ္​ဆိုး​ေျပ​ေသးပံုမ​ေပၚသည္​့hyungကommတလံုးသာ​ေျပာသြားၿပီးထြက္​သြားသည္​.......ဝမ္​းနည္​းလိုက္​တာ..............baekhyunမထႏိုင္​သည္​့အ​ေျခအ​ေနမို႔အိပ္​ယာထပ္​ျပန္​လွဲကာမ်က္​လံုးမ်ားမွိတ္​ထားလိုက္​သည္​......

B omma-လံုးငယ္​​ေရး.....သား​ေလး......

A-အ​ေပၚထပ္​ကအခန္​းထဲမွာပါမမႀကီး......မႏိုး​ေသးဘူးထင္​ပါတယ္​....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now