(16)Uni

2.1K 95 0
                                    

B-arjima.....ကျ​နော်​လုပ်​မယ်​နော်​.....

Baekhyunတ​ယောက်​မီးဖိုခန်းထဲဝင်​ကာမနက်​စာပြင်​နေ​သောarjimaဆီက​ကော်​ဖီခွက်​ကိုလုကာ​ဖျော်​နေ​လေရဲ့.......

A-လုံးငယ်​လေးရယ်​....arjimaလုပ်​လိုက်​ပ့မယ်​....သားက​ကျောင်းပိတ်​တာကို​အေး​ဆေးအိပ်​တာ​တော့မဟုတ်​ဘူး......

B-ဟီးးးးကျ​နော်​ကhyungကိုကိုယ်​တိုင်​လုပ်​ပေးချင်​လို့ပါ.......

Baekhyunပြုံးကာ​ပြော​နေ​တော့arjimaကဟုတ်​ပါပြီဆို​သောအကြည့်​နဲ့ကြည့်​နေ​လေသည်​......

A-aww....chan​လေး​တောင်​ဆင်းလာပြီ....

Arjimaကအ​ပေါ်ထပ်​မှဆင်းလာ​သောhyungကို​တွေ့၍​ပြောလိုက်​သည်​......ကျ​နော်​လည်းလုပ်​လက်​စက်ိုမြန်​မြန်​လုပ်​ကာhyungအတွက်​အသင့်​ပြင်​ပေးလိုက်​သည်​....

Chan-အမယ်​....လုံးငယ်​အ​စောကြီးထပြီးဘာအပူကပ်​နေတာလဲarjimaကို.....

B-ဟီးးးးး

သွား၃၂​ချောင်းလုံး​ပေါ်​အောင်​hyungကိုဖြီးပြလိုက်​သည်​......

A-အပူမကပ်​ပါဘူးကွယ်​....chan​လေးအတွက်​ကိုယ်​တိုင်​လုပ်​ပေးချင်​လို့တဲ့ပါ.....

Arjimaကပြုံးရွှင်​ကာ​ပြောလာ​တော့.......အနဲငယ်​မျက်​နှာပျက်​သွား​သောhyung.....baekhyunရ်ိပ်​မိပါ​သော်​လည်း............မသိချင်​ယောင်​ဆောင်​ကာ....

B-hyung.......hyung....

Chan-ဟမ်​......

B-ဟို.....ဟို​လေ......

Chan-အွန်း.....

B-ဒီ​နေ့အားလားဟင်​......အာ့....

မရဲတရဲ​ပြောလာ​သောက​လေးငယ်​..........

Chan-ဘာလုပ်​ချင်​လို့လဲ.....

​ခေါင်း​လေးကို​အောက်​ငုံ့ကာလက်​က​လေးနှစ်​ဖက်​ကိုဆုပ်​ကိုင်​ထားရင်း....

B-အာ့........ကျ​နော်​...အပြင်​သွားချင်​လို့....

Chan-သွား​လေ....​စော​စော​တော့ပြန်​ခဲ့...

Chanyeolအ​ပြော​ကြောင့်​မော့ကြည့်​လာ​သောမျက်​နှာ​လေးမှာ.....အနဲငယ်​ဝမ်းနည်း​နေသ​ယောင်​...

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now