(12)Uni

2.2K 100 0
                                    

Mamaနဲ့Ommaတို့လက်ဖွဲ့တဲ့အိမ်​လေးသိုနှစ်​ယောက်​သားပွဲပီးတာနဲ့ထွက်​လာခဲ့သည်​....တကယ်​တော့Baekhyunလည်းနားချင်​နေပြီဖြစ်​သည်​........သို့​ပေမဲ့ညစာစားပွဲပီးလို့Baekhyun​ခြေလက်​သန့်​စင်​ပြီး​ညဝတ်​အင်္ကျီလဲ​နေတုန်း​ရေချိုးခန်းထဲဝင်​သွားသည့်​Hyung chanကခုBaekhyunအိပ်​ယာ​ပေါ်​ရောက်​သည်​ထိပြန်​မထွက်​လာ​သေး၍....hyung chanကို​စောင့်​နေခြင်းသာ....

ဒီ​နေ့တ​နေ့လုံးကလည်းစကားတလုံးမှမ​ပြောခဲ့ရသလို....အရင်​နေ့ရက်​တွေတုန်းကလည်းCompanyနှစ်​ခုပူး​ပေါင်း​ရေးနဲ့Ceoရာထူးလွှဲအပ်​ရေးတို့​ကြောင့်​မ​တွေ့ခဲ့ရ......Baekhyunရင်​ခုန်​စွာ​မျှော်​လင့်​နေတုန်း.
..​ရေချိုးခန်းထဲကထွက်​လာ​သောChanyeol.....

Chan-လုံးငယ်​.....မအိပ်​သေးဘူးလား....

B-အာ......ကျ​နော်​Hyung chanကို​စောင့်​နေတာ...

Chan-sorry...ကိုယ်​ရေပါတခါတည်းချိုးလိုက်​လို့ကြာ​နေတာ......

Chanyeolညအိပ်​ဝတ်​စုံလဲရင်းBaekhyunကို​ကျော​ပေးကာ​ပြော​နေမိသည်​.....

B-ဟိုဟာ....

Chan-​ပြော​လေ....လုံးငယ်​...ဘာလဲ

B-Hyung chanက​လေ....ကျ​နော်​ကိုတ​နေ့လုံးစကားမ​ပြော​တော့.....အာ့.....စိတ်​ဆိုး​နေတာလားလို့........

Chan-ဘာလို့.....

Chanyeolရဲ့​မေးခွန်းကိုရင်​တုန်​စွာနဲ့ပြန်​ဖြေမိသည်​...

B-အာ......ကျ​နော်​ကမငြင်းမိလို့​လေ....

Chanyeol​ခေါင်း​ပေါ်က​ရေ​တေကိုသုတ်​နေတာကိုရပ်​ကာBaekhyunနဲ့မျက်​နှာချင်းဆိုင်​ဖြစ်​အောင်​လှည့်​ကာ......

Chan-လုံးငယ်​...........အာ့ကမင်းနဲ့မဆိုင်​ပါဘူး....ဒါကိုယ့်​ရဲ့​ရွေးချယ်​မှုပါ.....ကိုယ့်​မိဘစိတ်​ချမ်းသာဖို့ပါ....

B-............

Chan-ပြီး​တော့.....ကိုယ်​...သဲကို​တော့လွယ်​လွယ်​မေ့ရမှာမဟုတ်​တဲ့အတွက်​ကိုယ့်​ကိုခွင့်​လွှတ်​ပါ....ပြီး​တော့လုံးငယ်​ဘက်​ကခံစားချက်​ရှိ​ပေမဲ့တန်​ပြန်​မရှိတဲ့ကိုယ့်​ကိုနားလည်​ပေးပါ....ကိုယ်​ခုမှအသားကျ​အောင်​ကြိုးစားရမှာမို့.....

Baekhyun...မျက်​နှာ​လေးတ​ဖြေး​ဖြေးညှိုးငယ်​လာ​သော်​လေ....ဖြူ​ဖျော့​ဖျော့​လေးပြုံးကာ.....

B-......ရ...ရပါတယ်​.........ကျ​နော်​စိတ်​ရှည်​ရှည်​နဲ့​စောင့်​ပေးပါ့မယ်​...Hyung chan...

Chan-hyung.......

B-ဟင်​......
Baekhyun​ပြော​နေ​တုန်းဖြတ်​ပြောတာ​ကြောင့်​ကြောင်​နေမိသည်​......

Chan-hyungလို့ပဲ​ခေါ်ပါ......ကိုယ်​လုံးငယ်​နဲ့ဒီအ​တောအတွင်းညီအကိုလိုပဲ​နေကြတာ​ပေါ့....ကိုယ်​ကောမင်း​ကောအ​နေမကြပ်​ချင်​ဘူ.......

B-Nae......

Baekhyunရဲ့မျက်​နှာ​လေးမှာတကယ်​ကို​ဖျော့​တော့​နေလှပြီ......

Chan-ကိုယ်​တခါထပ်​ပြီး​တောင်းပန်​ပါတယ်​.....မင်းကိုကိုယ့်​နှလုံးသားထဲချက်​ချင်း​နေရာမ​ပေးနိုင်​လို့......ဒါ​ပေမဲ့ကိုယ်​ကြိုးစားမှာပါ....ဒီကြာထဲသာ...ကိုယ့်​ကိုနားလည်​ပေ.....

B-အာ.....Nae .....hyung chan...အယ်​...hyung..အာ့ဆိုအိပ်​တော့​လေမနက်​အ​စောကြီးMamaတို့ကို​လေဆိပ်​လိုက်​ပို့ပီးcompanyသွားရဦးမှာမို့လား....

Chan-ommm.....လုံးငယ်​လည်းအိပ်​တော့​လေ....မနက်​ကိုယ်​သွားရင်​တခါတည်းommaအိမ်​ပို့​ပေးခဲ့ရမှာမို့လား........

B-Nae........

တစ်​ခန်းထဲ....တကုတင်​တည်း....အိပ်​နေ​သော်​လည်း....​ကျောခိုင်းကာအိပ်​နေ​သောချစ်​ရသူကြီး.....ညီအကိုလိုသ​ဘောထားဦးမည်​ဟု​ပြောထွက်​ရက်​သူကြီးကိုကြည့်​ကာ.....အသံတိတ်​ငို​ကြွေး​နေတဲ့က​လေးတ​ယောက်​.............

ဆက်​ရန်​.........

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now