(6)Zaw

2K 91 0
                                    

At Parkအိမ္​​ေတာ္​​ေ႐ွ႕;

Chan- Mamaအာ့ဆိုသားအိမ္​ထဲမဝင္​​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​သားခ်ိန္​းထားတာ​ေလး႐ွိလို႔ဆက္​သြားလိုက္​​ေတာ့မယ္​....
P mama-ခန​ေလာက္​နားၿပီးမွသြားပါလားသားရယ္​....
Chan-ခုကို၆ခြဲ​ေနၿပီဆို​ေတာ့သားအခ်ိန္​မရမွာဆိုလို့ခ်ိန္​းထားတာက၇နာရီ ဆို​ေတာ့​ေလ...
P mama-​ေအးပါ.....အာ့ဆိုလည္​းကားကိုဂ႐ုစိုက္​​ေမာင္​း........အျပန္​သိပ္​မိုးမခ်ဳပ္​​ေစနဲ႔​ေနာ္​သား...
Chan-Nae...mama

Chanyeol လည္​းmamaကိုႏႈတ္​ဆက္​ကာ...Yeraအိမ္​သို႔ထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​.....

Chan-ဟာ....သဲကလည္​းဘာလို႔ျခံ​ေ႐ွ႕ထြက္​​ေစာင္​့​ေနတာလဲ.....ကိုယ္​​ေရာက္​ရင္​ဖုန္​း​ေခၚလိုက္​မွာ​ေပါ့...အလကား​ေနရင္​း​အ​ေအးမိ​ေနဦးမယ္​

Chanyeolျခံ​ေ႐ွ႕မွာထြက္​​ေစာင္​့​ေနတာYeraကိုစိုးရိမ္​တႀကီး​ေျပာလိုက္​​ေတာ့Yeraကျပံဳးစ္​ိစိမ်က္​ႏွာထားျဖင္​့lover seatမွာဝင္​ထိုင္​ကာChanyeolဘက္​ကိုမ်က္​ႏွာမူ၍

Yera-သဲကoppaကလြမ္​းလွၿပီ.....ခန​ေလး​ေတာင္​မ​ေစာင္​့ခ်င္​​ေတာ့ဘူး...​ေတြ႔ခ်င္​လွၿပီမို႔....အာ့
Chan-ခုလိုမ်ိဳးထြက္​​ေစာင္​့​ေနတယ္​ဆိုပါ​ေတာ့..
.
Chanyeol​ေျပာလိုက္​​ေတာ့Yera႐ွက္​ျပံဳး​ေလးနဲ႔​​ေခါင္​း​ေလးငံုးသြားသျဖင္​့Chanyeol....Yera​​ေမးဖ်ား​ေလးက​ေနကိုင္​ကာ....မ်က္​ႏွာ​ေလးကို​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ရင္​း....

Chan-ခ်စ္​လိုက္​တာ....သဲရာ.....
Yera-ဟီးးးးသဲလဲတူတူပဲ....

Yera႐ုတ္​တရက္​Chanyeolႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုဖြဖြ​ေလးကပ္​ကာနမ္​းလိုက္​​ေတာ့....

Chan-ဟာ.......အဆိုး​ေလး.....ကိုယ္​့ကိုရင္​ခုန္​ၿပီး​ေသ​ေအာင္​လုပ္​​ေနတာ.....

Chanyeol အူ​ေတယားကာyeraဆံပင္​​ေတကိုလက္​​ေလးျဖင္​့ဖြလိုက္​သည္​...
.
Chan-....သဲဗိုက္​ဆာၿပီလားဘာသြားစားၾကမလဲ...
Yera-ဟင္​့အင္​.....သဲကOppaကို​ေတြ႔တာနဲ႔တင္​ဗိုက္​ျပည္​့​ေနၿပီဆာ​ေတာ့ဘူး....
Chan-​စကား​ေတတတ္​​ေနတယ္​​ေပါ့.....
အာ့ဆိုဘယ္​သြားမလဲ
Yera-Oppaဟိုတ​ေလာကမွအသစ္​ဖြင္​့တဲ့ပန္​းျခံ႐ွိတယ္​ဆို....အာ့သြားရ​ေအာင္​​ေလ....
Chan-​ေအာ္​....Kingပန္​းျခံလား...
Yera-ဟု​တ္​တယ္​ဟုတ္​တယ္​....အာ့ကိုပဲသြားရ​ေအာင္​.....အာ့မွသဲတို႔​ေအးဆးစကား​ေျပာလို႔ရမွာ....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now