(10)Zaw

2.1K 91 0
                                    

Chan-Papa.........သားဘက္​ကိုၾကည္​့​ေပးပါဦး...

P papa-ဘာကိုၾကည္​့​ေပးရမွာလဲသား.......

Park papaမ်က္​ႏွာညႇိဳးငယ္​ကာ​ေျပာ​ေန​ေသာသားကိုတခ်က္​ၾကည္​့ကာ​ေခါင္​းရမ္​းရင္​း.....

P papa-မဟုတ္​ဘူးသား​ေလး.....မင္​းpapaတို႔စီစဥ္​တာကိုပဲလက္​ခံရမယ္​.......

Chan-ဟင္​့အင္​......သား......သားကကိုယ္​့ဘဝတြက္​ကိုယ္​​ေရြးခ်ယ္​ခြင္​့မ႐ွိ​ေတာ့ဘူးလား......

P papa-​ေရြး​ေလ......အာ့ဆိုလည္​းpapaအသက္​နဲ႔သားဘဝ​ေပါ့......

Chan-Papa.......

Park papaလည္​းLAကညီျဖစ္​သူဆီPhဆက္​ကာ....

P papa-ငါ့ညီ......

man-..................

P papa-ဟိုတခါမင္​းတူ..chanyeolမင္​းဆီလာ႐ွာခိုင္​းတဲ့ငါနဲ႔အမ်ိဳးအစားတူႏွလံုးကိုငါမလိုခ်င္​​ေတာ့ဘူး.....

man-................

P papa-႐ွာ​ေတြ႔ၿပီလား......အာ့ဆိုလည္းငါ့ဘက္​က​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....ငါမလိုခ်င္​​ေတာ့ဘူး.....

man-.................

P papa-သိတယ္​......ငါအတြက္​အစားထိုးဖို႔လိုတာ....ဒါ​ေပမဲ့ငါ့စကားနားမ​ေထာင္​တဲ့လူနဲ႔​ေနရတာထက္​စာရင္​ငါ​ေစာ​ေသတာပဲ​ေကာင္​းတယ္​......

Park mamaက​ေတာ့သားျဖစ္​သူနဲ႔​ေယာက်္​ားျဖစ္​သူကိုတလွည္​့စီၾကည္​့ကာ႐ိႈက္​ငို​ေန​ေတာ့သည္​....

Chanyeolလည္​းpapaရဲ႕စကား​ေတြၾကားကာစိတ္​႐ႈပ္​​ေထြးလာရသည္​......ဟုတ္​သည္​​ေလ...papaမွာကႏွလံုး​ေရာဂါျဖစ္​​ေနသည္​မွာၾကာျမင္​့​ေနၿပီ..​ေနာက္​ဆံုးလံုးဝျပန္​မ​ေကာင္​းႏိုင္​လို႔အစားထိုးဖို႔ရာဒီမွာ႐ွိတဲ့​ေဆးရံု​ေတြမွာ​ေစာင္​့ဆိုင္​းရတာၾကာသည္​မို႔.....LAကဦး​ေလးဆီသူကိုယ္​တိုင္​သြားၿပီးအကူအညီ​ေတာင္​းခဲ့တာျဖစ္​သည္​......သူထင္​ရာဆိုင္​းၿပီးမွ​ေတာ့မိသားစုကိုစိတ္​မဆင္​းရဲ​ေစလို...ငို​ေန​ေသာmamaကိုၾကည္​့ရတာလည္​းပင္​ပန္​းလွသည္​..papaကလည္​းယခုသာတည္​တည္​ျင္​ိမ္​ၿငိမ္​​ေျပာ​ေနႏိုင္​​ေပမဲ့​ေရာဂါထ​ေဖာက္​ခ်ိန္​ဆို​ေသမတတ္​ခံစားရတာသူသိသည္​....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now