(17)Uni

1.9K 88 0
                                    

Chan -ခုကိုယ်​ဘယ်​အရင်​ပို့​ပေးရမလဲ...

Chanyeolကားလမ်းကိုအာရုံစိုက်​ရင်း​ဘေးကလုံးငယ်​ကိုလှမ်း​မေးလိုက်​သည်​.......

B-ကျ​နော်​တို့City mallကိုပဲသွားရ​အောင်​လေ....အာ့မှာဆိုအစုံရတယ်​...

.
.
.

At city mall,

B-hyungဟိုဘက်​သွားကြည့်​ရ​အောင်​....ကျ​နော်​တို့အိမ်​အသုံးအ​ဆောင်​တေလိုတာဝယ်​ရ​အောင်​.....

Chan-humm.....အိမ်​မှာလိုတာရှိလို့လား....

Chanyeolတအံ့တသြ​မေးမိ​တော့.....

B-မရှိပါဘူး.......ဒါ​ပေမဲ့...ကျ​နော်​အိပ်​ယာခင်း​တေနဲ့ခန်းဆီး​တေကိုအသစ်​လဲချင်​လို့.....ပြီး​တော့မီးအိမ်​လေးဝယ်​ရမလားလို့ပါ........

Chanyeolသူ့အား.....အားတက်​သ​ရောရှင်းပြ​နေ​သောက​လေးငယ်​ကို​ခေါင်းညိတ်​ပြလိုက်​သည်​......

B-hyungဒီအ​ရောင်​လေးလှတယ်​နော်​......အိပ်​ယာခင်းကိုကျ​နော်​အဝါပဲယူလိုက်​မယ်​.......

Chanyeol​ဘေးကပြ​နေ​သောအိပ်​ယာခင်းကိုကြည့်​လိုက်​တော့ချစ်​စဖွယ်​ကာတွန်းရုပ်​က​လေး​တေနှင့်​....က​လေးဆန်​လွန်းလိုက်​တာကွာ........

Chan-omm.....ကာတွန်းပုံ......

B-arrr....hyungကလည်းဒီကာတွန်းကကျ​နော့်​အကြိုက်​လေအမြီး​လေးနဲ့နားရွက်​ကားကား​လေးကချစ်​ဖို့​ကောင်းဘူးလား.......

လက်​ဟန်​ခြေဟန်​အပြည့်​နှင့်​ပြော​နေ​သောလုံးငယ်​ကြောင့်​.......

Chan-ဟုတ်​ပါပီဗျာ.......

အိပ်​ယာခင်းနဲ့မီးအိမ်​ကလည်းသူ့စိတ်ကြိုက်ကာတွန်ရုပ်​များစွာပါသည့်​ဟာဝယ်​ပြီး​နောက်​......

B-hyungခန်းဆီးကိုဘာ​ရောင်​လိုချင်​တုန်း....
.
Chanyeolချက်​ချင်း​ဖြေလိုက်​မိသည်​......

Chan-အပြာ......

B-အာ......ကျ​နော်​ကအစိမ်းယူမယ်​မှတ်​နေတာ....hyungကအစိမ်းကြိုက်​တာမို့လား.....

ထိုသို့​ပြော​သောအခါ....အနည်းငယ်​တွေ​ဝေဟန်​ရှိသွား​သောchanyeol.....

Chan-အင်း......​နေ​ရောင်​ခြည်​ကအခန်းထဲကိုအပြာ​ရောင်​အခန်းဆီးကဖြတ်​ကျလာရင်​သိပ်​လှတာပဲတဲ့......တ​ယောက်​ယောက်​ပြောဘူးလို့....အာ့ပဲယူ....

Marriage with လံုးငယ္​ (Season 1)Where stories live. Discover now