Perspectiva lui Julian
"Sunt bine acum?"Aiden a întrebat în timp ce a intart în birou,mirosul său degajându-se în cameră.Fără nici un cuvânt de spus în această chestiune, picioarele mele m-au condus spre el,i-am apucat gulerul tricoului ,trăgându-l în mine pentru a-i putea inhala parfumul amețitor.Zâmbind mulțumit am continuat să respir în mirosul familiar.
"Mult mai bine,"am spus,îndepărtându-mă de el,luându-mi ghiozdanul înainte să i-l arunc pe al lui.Avem sesiunea de antrenament peste treizeci de minute și apoi întâlnirea mai târziu cu liderii echipelor."Nu prea am vorbit despre cum vom face asta,știi."
"Putem pune un membru dintr-o haită cu unul din celălalt.Vom vedea punctele forte și slăbiciunile,"el a spus cu o ridicare din umeri în timp ce am început să mergem spre haita mea,de vreme ce nu avem o mașină și acolo va avea loc antrenamentul.
"Sună bine,ar trebui să îi avem pe toți să facă ceva din regimentul fiecăruia totuși,"am sugerat ,la care el a fost de acord."Dar fără vânătoare de lupi corupți."
"Fel de a distruge o cultură,"el a mormăit."Nu facem asta tot timpul știi,doar când e nevoie."
"Sigur,"am spus sarcastic,am continuat să mergem în liniște pe drumul pământos.
"O,zeița mea,e acela un tigru?!"Capul meu s-a întors în direcția unde Aiden a arătat,doar pentru a găsi nimic."Serios,ai căzut pentru tigru?Trăim în păduri Jewels."
"De ce ești atât de imatur?",am mormăit,împingând în umărul său în timp ce am mers mai repede,disperat să termin acest drum inutil cu nătărăul care este perechea mea.
"De ce ești atât de crispat?",el a spus alergând pentru a mă ajunge din urmă,el a început să meargă în pas alergător în fața mea,forțându-mă să mă uit chiar la el.
"Nu sunt crispat,"am răspuns pe un ton plictisit.
"Tu vorbești ca un profesor de optzeci de ani și nu te-am văzut niciodată relaxându-te.E mereu muncă și acea față rece,fără emoții,"el a spus,făcându-mă să mă holbez la el neîncrezător.
"Nu vorbesc ca un bărbat de optzeci de ani tu nătângule!",am ripostat,făcându-l să râdă.
"Vezi,adolescenții normali ar spune nenorocit sau idiot.Tu mi-ai spus nătând și regulat spui imbecil,"el a spus cu un zâmbet încrezut.
"Iar tu te vei împiedica de o piatră,"am spus,făcându-i capul să se întoarcă instantaneu,el și-a pierdut concentrarea și s-a împiedicat în propriile picioare,căzând direct pe podea.Alex a tresărit puțin dar îl pot auzi chicotind ,el poate relata ura pe care am simțit-o pentru un timp deci cred că nu se poate abține și să simtă puțină plăcere în asta.Am râs la forma sa căzută în timp ce m-am oprit din mers pentru a mă uita la el scuipând pământ.
"Când o să pun mâinile pe tine!",el a strigat,făcându-mi râsul să se oprească,nu am irosit timpul în timp ce s-a ridicat,am început să alerg la viteză maximă cu un zâmbet larg pe față.Îi pot auzi pașii în spatele meu în timp ce încearcă să mă ajungă,un chicot mi-a scăpat când m-am uitat în spate pentru a-i vedea figura înfuriată.Râzând incontrolabil am continuat să alerg sau cel puțin am încercat să o fac,râsul m-a încetinit în timp ce mi-am strâns stomacul.Nesurprinzător el m-a ajuns din urmă și m-a pus la pământ înainte să-mi pot reveni,trimițându-ne pe amândoi de pe cărare pe iarba de lângă.
Nu mă pot opri și am continuat să râd ,când mi-am deschis ochii și l-am văzut acoperit în iarbă și gâfâind ,uitându-se în jos la mine cu ochi amuzați,ochelarii săi pierduți în coliziune.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Người sóiJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...