Capitolul 42

1.3K 111 26
                                    

Perspectiva lui Aiden.


Am aruncat telecomanda televizorului în timp ce m-am dat jos din pat și am început să merg prin cameră . Julian a reușit să mă enerveze suficient cât să-mi ruineze somnul iar acum și Gotham.

Acel lucru pe care l-a făcut mai devreme a fost al naibii de crud, el m-a lăsat excitat și a trebuit să stau aici și să mă masturbez.  Am fost atât de nervos încât nu am vrut să mă gândesc la el , dar nu m-am putut elibera până într-un final când mi-am permis să măgândesc la el scâncind sub bine și boom, treaba a fost gata. Asta doar m-a enervat mai mult totuși , am încercat să mă întorc la somn dar gândurile mele frustrate doar m-au trezit din nou și din nou. Am lenevit prin apartament pentru un timp , înainte să decid să merg să-l găsesc pentru a îngropa toporul , spre surpriza mea el nu era nicăieri în haită . Unul dintre portari a fost cel care mi-a spus că el a plecat mai devreme cu Isabel.

Am încercat să-mi cer scuze prin  legătura noastră dar el doar a avut un acces de furie, apoi a aruncat bomba cu faptul că îi e dor de mine și apoi m-a blocat înainte să pot rezolva ceva. Cu asta furia mea s-a întors și s-a dublat,  mi-am descărcat furia pe copacul acum rupt din spatele casei haitei înainte să mă întorc înăuntru. Am decis să îl ignor până își va cere scuze și am încercat să mă uit la televizor ,dar desigur că este  imposibil să stau pe loc iar acum sunt aici,mergând  pe covor întrebându-mă unde ar putea fi. El nu are un telefon și fără  legătură el este nedetectabil, aș putea să îl adulmec    dar asta ar dura prea mult. Chiar după telefonul meu a bâzit din cealaltă parte a camerei, l-am luat leneș pentru avedea un mesajde la Isabel. Imediat mi-am deschis telefonul când mi-am amintit căeste cu el.

Acea nebună 🥜 -Ce i-ai făcut lui Julian?

Eu-Nimic!El se comportă prostește.

Acea nebună🥜El e aici vorbind despre tine de parcă ar fi beat.Spunând cum că nu ai nevoie de el, el nu are nevoie de tine. Grăbește-ete până nu face ceva prostesc.

Inima mea s-a strâns la cuvintele peste care ochii mei trec. Desigur că am nevoie de el! Nu mă gândesc la nimic înafară de el tot timpul, el este cu ușurință cel mai important din viața mea. I-am spus că-l iubesc al naibii, nu am spus aceste cuvinte nimănui de când eram copil. Nici măcar părinților mei , nu după ce s-a întâmplat. Dar mi-am dat la o parte temerile și i-am spus ceea ce simt iar acum el spune că nu are nevoie de mine. Mi-am simțit ochii stălucind în timp ce furia mea încet crește cu sângele fierbându-mi sub piele.

Eu- Unde ești? Sunt pe drum.

Acea nebună 🥜- La mall. La pizzeria lui Joe, aripa stângă.

Mi-am pus telefonul în buzunar și am luat cheile mașinii care tocmai s-a întors de la reparat și am părăsit apartamentul. Liftul pare să se miște mai greu ca niciodată în timp ce lovesc nervos cu piciorul în podea.  Odată în mașină, am accelerat prin terenurile haitei și pe șosea , îndreptându-mă spre perechea mea enervantă.

Julian este un teren minat pe care am început să o descifrez , el era mereu o personă închisă și dezinteresată  care încet se schimbă în timp ce relația noastră crește . Cred că atunci când i-am spus că-l iubesc , am intrat într-un loc în inima sa care a rămas neatins. După acea seară a fost doar zâmbete și săruturi , m-am trezit cu cea mai fericită  versiune a lui Julian , nu că mă plâng. El depinde de mine mult mai mult și folosește orice oportunitate să repete  cât de mult mă iubește si el. Am iubit asta, a fost grozav să-l am atât de fericit deci această bruscă schimbare m-a luat prin surprindere. Yeah am fost puțin închis dar asta e pentru că am fost eliberat de cătușele sistemului de educație și am fost liber să dorm și am fost indiscutabil un urs pe parcursul vacanței. Am fost obosit , și nu au fost problemele relației, au fost prietenii noștri sau haita cei care m-au epuizat iar corpul meu  acum se recuperează. Nu am crezut că îl va deranja de vreme ce el tot ce făcea era să citească dar se pare că a făcut-o, mult.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum