Capitolul 5

2.5K 161 40
                                    

*Julian la media^^*

Perspectiva lui Julian

Asta e atât de jenant,nu,cuvântul mai potrivit ar fi înjositor.

Stau în poala lui Aiden ,ținându-mă de el ca un copil care a avut un coșmar,de probabil o oră.Pentru a face lucrurile mai rele,chiar îmi place asta.

Îmi place senzația de a fi înbrațele sale ,inhalând mirosul său îmbătător pe care nu ar trebui să îl iubesc atât de mult.Acest miros stupid care pare să-mi arunce pe fereastră tot raționamentul ,cred că este cidru de mere și lemn de pin sau ceva de genul.

"Poate ar trebui.."am început.

"Yeah,"el a terminat.Am luat o ultimă inhalare din mirosul său înainte să-i dau șovăitor drumul și să mă ridic."Uh,trebuie să îți iei câteva lucruri din camera ta,nu-i așa?"

"Yeah,"am spus înainte să merg în direcția camerei mele.Nici unul din noi nu a spus ceva,nu e ca și cum am avea ceva de spus.Cum am putea,noi doar am stat acol oîmbrățișându-ne și mirosindu-ne unul pe altul..nici măcar nu știu!"

Când am ajuns în camera mea ,am împachetat o geantă cu câteva haine și produsele necesare.

"Cred că ești bine,"Aiden a spus din patul meu unde este întins în timp ce se joacă cu o minge.Mi-am verificat geanta de trei ori și eram pe cale să o verific încă o dată înainte ca el să mă oprească.

"Totuși nu te-am întrebat,"am răspuns,luând câteva din cărțile pe care le citesc înainte să mă ridic cu lucrurile mele.

"În sfârșit,"el a murmurat,ridicându-se din patul meu acum derajat și ieșind din cameră.Vreau să îl aranjez dar atracția stupidă mă împiedică de la a face asta,înjurând mental am alergat în spatele său lăsându-mi camera într-o stare atât de dezgustătoare.Am trecut prin casa haitei cât de repede și în liniște posibil,toți celebrează ,nu că ar fi ceva de celebrat.

Odată afară,m-am îndreptat spre mașina mea dar Aiden mi-a apucat încheietura imediat,trăgându-mă de lângă ea.Contactul cu pielea lui a trimis acea senzație uimitoare de plăcere prin corpul meu.

"Vom folosi mașina mea,"el a murmurat,ținându-și strânsoarea pe mine.Am vrut să-i spun să-mi de-a drumul dar nu pot,se simte prea bine,pe lângă asta nu cred că el poate.Devine clar că o dată ce ne-am atins,devine aproape imposibil să ne dăm drumul unul altuia.

În mașină lupul meu a devenit incontrolabil.Mirosul său m-a acaparat din toate direcțiile,trimițându-mi pielea în flăcări.Mă simt ca și cum el mi-ar înconjura întreg corpul,aproape ca și cum m-ar atinge.Mă simt inconfortabil,foarte,foarte inconfortabil.

"Ce este în neregulă cu tine?"Aiden a întrebat în timp ce a condus  printr-un drum privat pe care părinții noștri l-au construit pentru a comunica între haitele noastre.

"N-nimic,"m-am bâlbâit înainte să -mi curăț gâtul."Doar mă gândesc la ce voi face pentru cină."

"Rahat,"el a spus înaintă să facă o întoarcere bruscă ,punându-ne pe un drum principal departe de haite.

"Ce naiba!"am strigat,mâinile mele strângând de mânerul mașinii în timp ce înaintează pe șosea."Unde te duci?"

"Walmart",el a răspuns nonșalant,m-am holbat la el în confuzie în timp ce mintea mea încearcă să înțeleagă ce se întâmplă.

"Mergi la Target,"am spus încăne sigur de ce se întâmplă.

"Unde totul e dublat?Nu."el a spus cu un mic chicot.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum