*Mi-am dorit să intru de câteva ori în pământ când am tradus anumite cuvinte :)) Fiți pregătiți! *
Perspectiva lui Julian
Felicitări! -am sărit de sub brațul lui Aiden, mii de voci izbindu-se în capul meu în același timp.
"Dumnezeule!", Aiden a exclamat de lângă mine, strângându-și capul de durere în timp ce toată lumea a început să râdă prin legătura haitei. I-am blocat imediat înainte să mă întind înapoi, lăsând o respirație adâncă , Aiden întinzându-se lângă mine.
"Am uitat de asta," el a spus, mutându-și capul în direcția mea.
"Și eu," am murmurat,căscând puțin iar el m-a tras în brațele sale.
"Neața," el a spus înainte să mă sărute ușor.
"Neața," am spus zâmbind în timp ce ne holbăm unul la altul cu ochi luminoși. Mi-am simțit inima bătându-mi puternic în piept, rușinos anticipând ce va urma.
"Ce vrei pentru micul dejun?",el a întrebat brusc înainte să se ridice din pat. M-am sprijinit în cot, îngustându-mi ochii la el în timp ce îl privesc îndreptându-se spre bucătărie. El se mișcă repede prin spațiu zâmbind fericit pentru sine ca și cum ar fi în al nouălea cer.
M-am luat împreună cu capul zăpăcit spre baie și am dat drumul robinetului, scufundându-mi fața în apă.
Tu ai făcut-o! Ai făcut-o fără mine tu hoțoman mic!- am tresărit puțin când vocea lui Isabel s-a izbit în mintea mea. Am blocat legătura cu haita acum foarte mare, dar Isabel e o Selsa deci am o legătură specială cu ea pe care rar o folosesc.
E prea devreme- am spus simplu în timp ce mi-am îndepărtat părul de pe față.
Nu e niciodată prea devreme Julian. Deci cum a fost? - ea a țipat în urechea mea.
Nu vreau să vor-
Partea ta nenorocită de piatră nu funcționează cu mine- ea a spus, întrerupându-mă. Tu ești un tip heterosexual care tocmai a făcut sex cu perechea sa masculină și tu auzi cum sună asta. Deci Julian, întrebând serios,cum a fost?
Am oftat, contemplând dacă să las o bilă nebună iubitoare de homosexuali să știe cum a fost prima mea dată cu Aiden. Dar apoi această bilă nebună este unul din cei mai apropiați prieteni ai mei.
A-a fost bine- -am răspuns agitat, nu sunt obișnuit să vorbesc despre ceva atât de personal.
Atât de rău?
Nu! A fost bine, de fapt chiar foarte bine- am spus repede, trecându-mi degetul peste buze.
Atunci de ce suni atât de dezamăgit! - ea a exclamat. Dacă el ți-a tras-o cum trebuie tu ai fi atât de moale încât nu ai fi în stare să răspunzi.
Asta e chestia, el nu m-a...futut.
*Murim împreunăăă >.<*
Stai, ce?
Mi-am mușcat buza, încercând să decid un fel de a explica fără a trece prin părțile pe care aș vrea să le țin pentru mine.
"Gândește Julian, gândește," am murmurat pentru mine în timp ce am început să merg prin baie.
Confuza Isabel e încă aici și așteaptă răbdătoare - ea a spus, făcându-mă să mă agit mai tare.
Nu e atât de greu - Alex a spus cu un căscat.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...