Capitolul 11

2.4K 142 26
                                    

Perspectiva lui Julian

"Tu poți merge să-ți faci un duș,voi face ceva pentru noi să mâncăm,"Aiden a spus o dată ce am intrat în apartament.Am încuviințat încet înainte să îi dau drumul mâinii pentru prima dată de când ne-am sărutat.M-am îndreptat spre baie repede în timp ce obrajii mei au început să ardă la amintirile a ce s-a întâmplat în pădure.

O dată în duș am lăsat un oftat extenuat în timp ce m-am rezemat de perete.Degetele mele mi-au trecut ușor peste buze în timp ce am zâmbit pentru mine,înăbușind agresiv chicotul imatur care amenință să iasă,încă nu pot să cred că ne-am sărutat.Dar am făcut-o,buzele lui au fost atât de apetisante și moi,am crezut că nu ne vom opri niciodată.Zâmbetul nu mi-a părăsit fața în timp ce mi-am curățat pielea,cuvintele pe care le-a spus mai devreme continuă să îmi invadeze mintea alături de amintirea limbii sale invadându-mi gura.A fost prea mult,mă pot simți înroșindu-mă puternic.

"Ești în regulă acolo?"Aiden a întrebat din spatele ușii,scoțându-mă din transa mea.Acum este când am realizat că apa caldă s-a schimbat în apă rece,am fosta ici probabil de ceva timp.

"Sunt bine,"am spus repede,închizând robinetul și apucând prosopul,ștergându-mă repede înainte să merg să mă îmbrac.

"Ei bine mâncarea este gata deci nu-ți lua prea mult timp,"el a spus înainte să aud sunetul pașilor săi distanțându-se.

Am oftat pentru mine în timp ce mi-am îmbrăcat pantalonii și un tricou alb,uitându-mă în oglindă,ochii mei au cearcăne sub ochi și sunt puțin umflați.Ignorând asta,mi-am strâns părul într-o coadă simplă înainte să mă îndrept spre masă.

"Și aici am crezut că ești invalid în orice înafară de violență și nu poți găti,"am spus cu un rânjet în timp ce am intrat în cameră pentru a vedea mâncarea în farfurii,o salată mare pentru mine și un sandviș gigantic umplut cu naiba știe ce pentru Aiden.

"Și de aceea am amestecat salata ta cu pui,"el a spus mergând spre mine,maxilarul meu răsucindu-se într-o parte,nefiind sigur dacă să îl cred sau nu.Înainte să pot răspunde el și-a afundat capul în umărul meu în timp ce m-a tras pre corpul său,înainte să inhaleze adânc."Mi-a fost dor de acest miros,"el a spus,dându-mi drumul ,îndreptându-se spre locul său,lăsându-mă obosit în timp ce mă refac de la șocurile electrice care mi-au trecut prin corp la atingerea sa.Așezându-mă pe scaunul meu am analizat mâncarea cu atenție în timp ce Aiden a început să-și mănânce propria mâncare.Ridicând câteva legume cu furculița,le-am mirosit precaut în timp ce analizez frunzele cu ochii mei.

"Glumeam mai devreme,doar mănâncă,"el a spus mestecându-și mâncarea în timp ce se uită la mine.Mi-am îngustat ochii înainte să o pun în gură și să mestec repede."Sau am făcut-o?" Mestecatul meu s-a oprit abrupt în timp ce m-am uitat la el cu ochi largi,el m-a privit cu ochi amuzați îaninte să înceapă să râdă incontrolabil.

"Te urăsc,"am scuipat,înghițându-mi mâncarea când am realizat că m-a tachinat,el doar a continuat să râdă în timp ce a luat o altă mușcătură din sandviș.

"Din cauza a ce s-a întâmplat mai devreme,ai ratat timpul de a vorbi cu liderii echipelor despre activitatea de dimineață de a cerceta terenul,"el aspus,schimbând subiectul.

"La naiba,"am uitat complet cu toată dispariția mea.

"E-n regulă,nu vor fi deranjați să se întâlnească mâine.Ei au lăsat raporturi scrise totuși,"el a spus repede,văzând agitația din ochii mei.M-am relaxat puțin înainte să îmi termin repede mâncarea,când el a terminat i-am luat farfuria și le-am curățat pentru noi."Ce vrei să faci?E doar șapte."

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum