Perspectiva lui Julian
"Focul de artificii a fost raportat ca nefiind unul organizat de guvern. Artificiile care au fost folosite sunt chiar ilegale în această țară, "reporterul a spus făcându-mă să râd din pat , râsetul lui Aiden răsunând din bucătărie.
Am micșorat nivelul volumului știrilor când Aiden mi-a înmânat o ceașcă cu cafea în timp ce el bea un fel de espresso.
"Mulțumesc, "am spus, el mi-a sărutat fruntea și s-a așezat pe pat lângă mine. Am schimbat canalul ,oprind pe o dramă medicală numită Anatomia lui Grey, ei au un maraton deci e început de la primul episod.
"Am auzit de asta, "Aiden a spus în timp ce privește ecarnul atent. Am dat drumul telecomenzii decizând să-i dau o șansă ,amândoi privind ecranul atenți.
*vocea de la sponge-bob*
Patru ore mai târziu
"Dr. Bailey..." Aiden a exclamat în dezamăgire când episodul s-a terminat, făcându-ne pe amândoi să ne uităm la ecran cu ochi largi.
"Trebuie să ne oprim," am spus ,închizând televizorul și aruncând telecomanda în cealaltă parte a camerei înainte să mă pot răzgândi.
"E bun totuși ," Aiden s-a plâns.
"Exact, am ratat micul dejun. E aproape prânzul, devenim pustnici," am spus , ridicându-mă din pat.
"Ce facem azi?" el a întrebat urmând în spatele meu ,intrând în baie, deja ne-am făcut duș deci măcar asta a fost făcut.
"Doar un singur lucru astăzi și asta e mai târziu deci suntem liberi să hoinărim prin hotel," am spus spălându-mi dinții, el spălându-și fața.
"Tare, "el a spus înainte să părăsească baia , eu îmbrăcându-mă cu o pereche de pantaloni și unul din tricourile sale, pare că e un nou obicei de-al meu dar nu pot să mă opresc.Când îi port hainele mă simt ca și cum mă îmbrățișează , fiind înconjurat de mirosul său minunat care e o mică plăcere vinovată de-a mea.
"Mi-ai văzut ochelarii?" el a întrebat în timp ce am intrat în cameră, văzându-l aruncând totul prin jur căutând prin cameră în disperare. L-am privit cu amuzament , ochelarii săi stând confortabil așezați pe părul său în timp ce el distruge camera în căutarea lor.
"Aiden," am chemat , mergând spre el și făcându-l să se oprească cu frustrare vizibilă pe fața sa. El s-a uitat la mine și i-am tras ochelarii peste ochii săi , râzând pentru mine. El a rămas cu gura deschisă , o roșeață vagă acoperindu-i obrajii.
"Mulțumesc, "el a spus încet înainte să se uite rapid peste hainele mele. "Singurul lucru pe care ador să-l miros pe tine pe lângă mirosul tău este al meu," el a spus, făcându-mă să pășesc înapoi.
"Nu. Nu. Nu," am spus, mergând mai în spate. "Noi vom părăsi aceată cameră," am spus cu fermitate, luându-mi lucrurile și ieșind din cameră.
"Nu aș fi făcut nimic," el s-a apărat, alergând după mine.
"Minciuni," am spus, apăsând butonul liftului. "Unde vrei să mergem prima dată?"
"Nu știu ,e o hartă, listă,broșură..ceva?", el a întrebat în timp ce am pășit în lift cu alți oameni.
"Am memorat-o," am răspuns făcându-l să mă privească chiorâș .
"Tocilar," el a murmurat făcându-mă să mă încrunt.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Hombres LoboJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...