Capitolul 43

1.3K 112 10
                                    

Perspectiva lui Julian


Am ruinat totul.


 Au trecut trei săptămâni de când Aiden a plecat și devine mai greu să respir. El nu a respins  legătura noastră mediat dar ochii săi au arătat doar regret, durere și dezamăgire. A fost și dragoste dar nu a fost ca înainte , pare doar să îl împovăreze acum iar asta a fost să ne spună mie și lui Alex ceea ce ne temem cel mai mult.

Oamenii mereu spun că primele zile fără perechea ta sunt cele mai rele  dar ele au fost cele mai ușoare, ai speranță și realitatea situației nu te lovește imediat.  După ce Aiden a plecat am stat în acel loc plângând cu gândul că el se va întoarce și vom rezolva asta dar el nu a făcut-o, m-am trezit a doua zi după ce am plâns până am adormit . Am fost paralizat de noua tensiune  pe care am simțit-o în relația noastră, agonia pe care el o simțea a fost ca o tortură care m-a făcut să mă destram.

Am plecat să îl caut imediat, pregătit să fac tot ce trebuie să repar ce am stricat. I-am urmărit mirosul  până înafara țării dar s-a oprit la o benzinărie iar acolo nu mai era nimic rămas. Am căutat prin jur dar nici urmă de el , m-am uitat pe camerele de supraveghere ale benzinăriei și l-am văzut. Imaginea ochilor săi îndurerați l-au făcut pe Alex să  urle în disconfort , știu că asta e mai mult decât situația cu mine , pot spune că a fost șocat cu ceea ce i-a făcut tipului. El părea speriat de sine , cred că ceea ce s-a întâmplat  a declanșat ceva înăuntrul lui și totul a fost din vina mea. Nici măcar nu știu la ce mă gândeam , planul lui Isabel a fost prea mult și am știut asta dar l-am urmat oricum. Mă tot întreb de ce am reacționat  în acel fel , yeah am fost nervos și rănit dar asta nu înseamnă că a trebuit să atac înapoi   și mult mai rău.

El s-a îndreptat spre nord în video deci acolo am mers și eu. Am continuat să merg , forțându-mă   cu zilele în forma lupului meu ,încercând în fiecare secundă să vorbesc cu el prin legătura noastră dar el m-a blocat . A fost la finalul primei săptămâni când Emitt și Isabel m-au găsit și m-au târât  înapoi spre haită în ciuda protestelor mele , nu am fost   în formă să-i confrunt pe amândoi iar ei tot continuau să spună faptul că îl caut fără țintă  . Dar întorcându-mă în locul de unde a plecat doar a adâncit rana care deja mă omoară  . Emitt nu are nici o idee unde poate fi și l-am crezut, părinții săi știu dar ei nu-mi spun. Ei mă țin la distanță de perechea mea știind că fiecare zi care trece ne afectează pe amândoi. Fiecare zi fără el mă face să mă destram puțin mai mult, mă pierd pe mine însumi fără el de vreme ce  e acum o parte din mine. El face totul din jurul meu mai luminos iar acum că nu e aici , viața mea e a coperită  de depresie.

Când am încercat să plec pentru a-l căuta din nou tatăl meu a folosit toți bărbații pentru a mă opri , spunând  că trebuie să mănânc și să mă odihnesc , dar nu am putut . Nu pot mânca fără Aiden , înfulecând  mâncarea pe care aș preparao pentru el și nu pot dormi fără ca el să mă țină înbrațele sale , acoperindu-mă   în mirosul său. Deci m-am închis în apartament și am stat în patul nostru , agățându-mă de mirosul său  slab de pe așternuturile pe care refuz să le spăl. Când acesta a dispărut ,m-am îmbrăcat cu hainele sale , disperat să am măcar o parte din el aproape de mine.

Deci aici sunt ,   trei săptămâni fără mâncare, somn și contatct cu cineva  .Orice alt lup ar fi pe patul morții de acum dar Alfa sunt mai puternici , mă simt ca și cum aș muri totuși , ar fi probabil mai puțin dureros decât asta.

Alex s-a oprit  din a mai vorbi după prima săptămână , e prea mult pentru el , avându-l pe Max nervos  și pe el , nu a fost în stare să suporte , puls neștiind unde sunt. Îmi pot simți corpul încet cedând   dar nu îmi pasă , durerea nu e nici pe aproape pe lângă durerea pe care o simt de la a nu avea contact cu perechea mea pentru atât de mult timp. Îmi lipsesc rânjeturile sale și acei ochelari stupizi pe care îi poartă prea mult , râsul său care mereu sună prin casă, mirosul său liniștitor   care mă face să mă simt puternic, trezindu-mă cu el deja zâmbind la mine.. îmi e dor de el atât de mult.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum