Capitolul 57

2.5K 105 78
                                    

Perspectiva lui Julian


"De ce împachetezi trei saci de dormit?"Aiden a întrebat făcându-mă să mă încrunt , ai crede că a învățat ceva de la mine după ce am fost împreună aproape șase luni de acum.

"În caz că ceva se întâmplă cu unul din ale noastre,"am răspuns. "Acum ai împachetat totul de pe listă?"

"Yeah și am verificat de trei ori pentru a fi sigur,"el a spus făcându-mă să zâmbesc mândru."Acum pot te rog să mă întorc la somn,"el a implorat , este ziua sa liberă   și l-am trezit la șase pentru a mă ajuta. Am vrut doar ca totul să fie perfect pentru excursia de camping pentru Alex și Max, nu vreau nimic să meargă greși tpentru că am uitat să împachetez ceva.

"Da,"am spus înaintă să-i ofer un sărut pe care el imediat l-a adâncit  , trăgându-mă mai aproape de el. Mi-am simțit membrul pulsând cu entuziasm  dar  s-a retras lăsându-mă cu buze puțin umflate și ochi largi.

"Ne vedem mai târziu,"el a spus cu un zâmbet drăguț   înainte să mă lase singur în camera de zi. Am rămas blocat în locul meu , bătându-mă   pentru a pune interdicția de sex. S-a presupus să fie câteva zile ,nu atât de mult și am crezut că doar mă va împinge  și ne vom întoarce la normal dar el mi-a respectat dorințele stupide. Acum doar vreau să sar în pat cu el dar propria idioțenie mă previne de la a aface asta și nu știu cum să îl abordez  cu această problemă.

Astăzi e ultima noastră zi împreună pentru o întreagă săptămână și vreau să o petrec memorând fiecare parte din corpul său , dar nu pot și mă enervează. Am nevoie de sfaturi și prima persoană care mi-a venit în minte e Isabel dar ultima dată când a încercat să ajute aproape l-am pierdut pe Aiden , deci următorii ar fi Emitt și Beckett. Am scris o notă spunând că voi merge la casa lor și am lăsat-o pe noptiera de lângă pat în caz că se va trezi înainte să mă întorc și am plecat. Nu am avut șansa să ies complet din casă ,o mulțime de  oameni bombardându-mă cu laude și mulțumiri în timp ce mă îndrept spre ieșirea casei.

Acest lucru se întâmplă de la atacul vrăjitoarelor la care Aiden și ceilalți au ajutat-o pe Kat. Ei au distrus întregul clan în mai puțin de o oră și s-au întors acasă cu zâmbete largi și sânge care nu era al lor. Aiden mi-a spus a doua zi faptul că mica vrăjitoare e mult mai puternică decât și-a imaginat. Aparent fata a făcut aproape totul în timp ce ceilalți au avut grijă de cei care au încercat să scape. El a spus cum râdea majoritatea timpului în timp ce omora brutal vrijitoare după vrăjitoare , el a spus că a fost chiar puțin înfiorător cum i-a atacat. Dar când veștile s-au împrășiat cumva despre ce s-a întâmplat , ei au lăsat la o parte partea cu Kat făcând toată treaba și ne-au pus pe noi în față. Reputația și clasamentul haitei noastre a crescut foarte mult de vreme ce a fost un clan destul de puternic iar membrii haitei noastre neiubesc și mai mult. Kat a spus că nu o deranjează de vreme ce nu vrea noutăți să se împrăștie despre ea , spunând că va atrage atenția , deci ne-am bucurat de ceea ce a făcut.

Mi-a luat un timp să ajung la casa lui Emitt și a lui Beckett de vreme ce trăiesc destul de departe de ceilalți. Au construit o casă mare în pădure care stă  în mijlocul terenului  nostru , aparent ei și-au  abanodat prima casă în care s-au mutat , care e mai aproape de toți, pentru că vecinii lor se plângeau de sunetele lor. Nu am înțeles până nu am ajuns aproape de casă când am auzit gemete și strigăte de extaz , chiar și cu abilitățile noastre de auz, e surprinzător. Ciocănind la ușă , sunetele s-au oprit în timp ce stau inconfortabil așteptând. Ușa s-a deschis dezvăluind un Beckett dezordonat cu un prosop înfășurat în jurul taliei sale ,transpirație scurgându-se pe corpul său tonifiat.

Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum