Perspectiva lui Julian
"Deci ai două opțiuni," am spus în timp ce conduc de lângă hotel. "Putem începe fie cu cel mai tare lucru pe care l-am plănuit pentru astăzi și să continuăm sau să o luăm cum am plănuit."
"Cum ai plănuit," el a spus, schimbând canalele radioului mașinii.
"Okay, atunci avem un drum lung în fața noastră," am spus, făcându-l să mormăie puternic.
"Ce clasifici ca și lung?", el a întrebat obosit.
"O oră sau două," el a mormăit din nou ,făcându-mă să râd. "Încetează să te plângi."
"Măcar nu sunt legat la ochi," el a spus, împingându-și scaunul mai în spate.
"Ca și cum nu ai adora asta," am răspuns, făcndu-l să se înece în practic nimic și a începutsă tușească ,ridicându-se repede cu ochi largi. Am râs la reacția sa deviind mașina puțin , strângându-mi stomacul de la valul continuu de râs pe care îl emit.
"Taci Julian, nu pot auzi muzica," el a spus rușinat înainte să mărească volumul și să se strângă într-o minge pentru a nu-i vedea fața.
--
"Suntem aproape acolo," am spus, urmând traseul care e abia vizibil pe harta mea mare.
"De ce nu folosești harta de pe telefonul tău?", Aiden a mormăit în timp ce a sărit peste un copac căzut.
"Nu am un telefon, "am spus simplu, făcându-l să înghețe și să se întoarcă spre mine.
"Ce naiba e în neregulă cu tine?"el a spus încruntându-și ochii la mine în timp ce am trecut pe lângă el și am continuat să merg. Mergem prin pădure de o jumătate de oră de acum, în mod surprinzător Aiden își ține plângerile pentru el și în cea mai mare parte ascultă în timp ce mergem. Sunetul apei curgând m-a făcut să zâmbesc pentru mine și am ieșit din pădurea deasă pe marginea unei stânci.
"În sfârșit!", am exclamat fericit în timp ce mă uit peste margine pentru a vedea multă apă sub noi.
"Drăguț, " Aiden a spus ,mințind printre dinți în timp ce se uită în jur sceptic.
"Primul lucru de pe listă, sărituri de pe stâncă," am spus împingându-l spre margine, el s-a uitat la mine înainte să se uite peste margine și să fluiere înainte să pășească înapoi.
"E mult până jos," el a spus cu ochi plini de nerăbdare. Aiden e tipul de om care 'trăiește periculos' deci am știut că va adora asta.
"Știu," am spus cu un zâmbet. Nu sunt un fan al lucrurilor ca acesta, dar entuziasmul său este ciudat de contagios, mă simt devenind puțin entuziasmat la gând.
"Împreună?", el a întrebat în timp ce strâng harta și o pun în buzunar.
"Nu," am spus alergând în spate puțin. "Ne vedem jos," am spus înainte să alerg de pe stâncă. M-am rotit o dată înainte să mă afund în apa rece ca gheața, trimițând un val de entuziasm prin corpul meu înainte să înot înapoi la suprafață. Am ieșit la suprafață ,uitându-mă în sus pentru a-l vedea pe Aiden cu un zâmbet mare pe fața sa, am înotat înapoi puțin când am auzit un strigăt puternic de războinic înainte ca Aiden să sară de pe stâncă cu un zâmbet atât de mare care îi poate rupefața sa. El adispărut în apă aterizând nu prea departe de mine, am așteptat să reapară în timp ce apa se limpezește încet.
Un plânset mi-a scăpat pe gură când corpul meu a fost ridicat din apă, Aiden apărând în spatele meu. El a râs înainte să mă lase înapoi în apă, mi-am înfășurat picioarele în jurul taliei sale și brațele în jurul gâtului său.
CITEȘTI
Alpha Mates- mxm-TRADUCERE✔️
Loup-garouJulian Heil,cunoscut pentru inteligență și exteriorul calm.Ca și viitor Alfa al Haitei Luna Neagră,lui îi pasă doar de haita sa și siguranța lor.El a reușit să dezvolte una dintre cele mai periculoase haite din întreaga lume,temut de mulți din cauza...